-
X-Received: by 10.140.92.176 with SMTP id b45mr923qge.10.1419120362854; Sat, 20 Dec
2014 16:06:02 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.92.176 with SMTP id b45mr923qge.10.1419120362854; Sat, 20 Dec
2014 16:06:02 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigan
ews.com!h15no27264122igd.0!news-out.google.com!r1ni76qat.1!nntp.google.com!dc16
no725365qab.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-ma
il
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 20 Dec 2014 16:06:02 -0800 (PST)
In-Reply-To: <m752g9$aq2$1@usenet.news.interia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.163.163;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 164.126.163.163
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl> <m6or5i$86e$1@node1.news.atman.pl>
<549056b7$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
<m6q2ee$mub$1@node1.news.atman.pl> <m6q4ns$7me$1@dont-email.me>
<m752g9$aq2$1@usenet.news.interia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
From: k...@g...com
Injection-Date: Sun, 21 Dec 2014 00:06:02 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 43
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552724
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 00:59:06 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:
> On 2014-12-16 21:29, masti wrote:
> > Liwiusz wrote:
> >
> >> W dniu 2014-12-16 16:58, bartosz pisze:
> >>> Moze "z waszym", kolego - "z naszym" sie nie kloci, a wrecz tzw. policjanta
> >>> powinno sie ukarac przykladne by dac jemu podobnym jasny sygnal, ze wiecej
> >>> uprawnien to takze wiecej odpowiedzialnosci
> >>
> >> Znaczy się że pojazd uprzywilejowany ma jeździć bezpieczniej od
> >> zwykłego? Przecież jest właśnie na odwrót - uprzywilejowanemu pozwalamy
> >> na więcej (to "więcej wolności" oznacza "mniej bezpieczeństwa"). Robimy
> >> to (wali mnie to, że ci się nie podoba pluralis majestatis) dlatego, że
> >> godzimy się na to, że szybsze znalezienie się na miejscu pożaru jest na
> >> tyle ważne, że możemy zwiększyć prawdopodobieństwo wypadku w czasie
> >> dojazdu. Ale z tego powodu musimy ograniczyć odpowiedzialność karną
> >> formalnego sprawy (zachowując odpowiedzialność cywilną).
> >
> > przepisy są jasne. Ma prawo niestosować się do niektórych przepisów. Nie
> > do wszystkich.
>
> A konkretnie do ktorych niektorych? No bo rozwazajac kazdy z osobna
> wyjdzie, do kazdego moze sie nie zastosowac. To nie to samo co
> powiedziec, ze do wszystkich moze sie nie stosowac (wiem, to nie po
> polsku napisane). Niemniej uprawszczajac detale mozna potocznie tak
> powiedziec.
>
> --
> mk4
Przede wszystkim do ograniczeń prędkości. Ograniczenie do 20 przed progiem
zwalniającym ma sens i uprzywilejowanie nie powoduje zniknięcia progu.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.14 01:11 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:33 Pszemol
- 21.12.14 01:34 Pszemol
- 21.12.14 01:37 Pszemol
- 21.12.14 01:39 k...@g...com
- 21.12.14 01:38 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:41 Pszemol
- 21.12.14 01:43 Pszemol
- 21.12.14 01:42 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:45 Pszemol
- 21.12.14 01:46 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:47 Pszemol
- 21.12.14 01:58 k...@g...com
- 21.12.14 02:21 Pszemol
- 21.12.14 02:24 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=