eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody10 mniej nie wystarczyłoRe: 10 mniej nie wystarczyło
  • X-Received: by 10.140.92.176 with SMTP id b45mr923qge.10.1419120362854; Sat, 20 Dec
    2014 16:06:02 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.92.176 with SMTP id b45mr923qge.10.1419120362854; Sat, 20 Dec
    2014 16:06:02 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigan
    ews.com!h15no27264122igd.0!news-out.google.com!r1ni76qat.1!nntp.google.com!dc16
    no725365qab.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-ma
    il
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 20 Dec 2014 16:06:02 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <m752g9$aq2$1@usenet.news.interia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.163.163;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 164.126.163.163
    References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl> <m6or5i$86e$1@node1.news.atman.pl>
    <549056b7$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <m6q2ee$mub$1@node1.news.atman.pl> <m6q4ns$7me$1@dont-email.me>
    <m752g9$aq2$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sun, 21 Dec 2014 00:06:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 43
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552724
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 00:59:06 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:
    > On 2014-12-16 21:29, masti wrote:
    > > Liwiusz wrote:
    > >
    > >> W dniu 2014-12-16 16:58, bartosz pisze:
    > >>> Moze "z waszym", kolego - "z naszym" sie nie kloci, a wrecz tzw. policjanta
    > >>> powinno sie ukarac przykladne by dac jemu podobnym jasny sygnal, ze wiecej
    > >>> uprawnien to takze wiecej odpowiedzialnosci
    > >>
    > >> Znaczy się że pojazd uprzywilejowany ma jeździć bezpieczniej od
    > >> zwykłego? Przecież jest właśnie na odwrót - uprzywilejowanemu pozwalamy
    > >> na więcej (to "więcej wolności" oznacza "mniej bezpieczeństwa"). Robimy
    > >> to (wali mnie to, że ci się nie podoba pluralis majestatis) dlatego, że
    > >> godzimy się na to, że szybsze znalezienie się na miejscu pożaru jest na
    > >> tyle ważne, że możemy zwiększyć prawdopodobieństwo wypadku w czasie
    > >> dojazdu. Ale z tego powodu musimy ograniczyć odpowiedzialność karną
    > >> formalnego sprawy (zachowując odpowiedzialność cywilną).
    > >
    > > przepisy są jasne. Ma prawo niestosować się do niektórych przepisów. Nie
    > > do wszystkich.
    >
    > A konkretnie do ktorych niektorych? No bo rozwazajac kazdy z osobna
    > wyjdzie, do kazdego moze sie nie zastosowac. To nie to samo co
    > powiedziec, ze do wszystkich moze sie nie stosowac (wiem, to nie po
    > polsku napisane). Niemniej uprawszczajac detale mozna potocznie tak
    > powiedziec.
    >
    > --
    > mk4

    Przede wszystkim do ograniczeń prędkości. Ograniczenie do 20 przed progiem
    zwalniającym ma sens i uprzywilejowanie nie powoduje zniknięcia progu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: