  • 331. Data: 2011-06-27 23:25:34
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 23:14, Filip KK pisze:

    > Ja nie napisałem, że bez problemu... Po prostu jechałem z tempomatem ze
    > stałą prędkością i starałem się jak najmniej hamować. Nie wiem jak to
    > jest możliwe, niech się wypowiadają lepsi ode mnie w obliczaniu aspektów

    Czyli przypadkowo pokonałeś zawodowych kierowców w ultraekonomicznych
    lekkich t.dieslach?? Może BMW powinno cię jednak zatrudnić??

    > praw fizyki. Ciekawym jest, że jadąc w długiej trasie z prędkościami
    > 180-240 km/h mam spalanie średnie w granicach ~8 litrów, tego nie rozumiem.

    Następnym razem zresetuj wskazania przed podróżą.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 332. Data: 2011-06-27 23:25:45
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-27 12:07, kamil pisze:

    > Dokładnie, dlatego 1.4TDi pali 30 litrów na setkę, a 6.2 HEMI V8
    > zadowala się skromnymi 10 w miejskich korkach.

    BMW 530dA Touring 3.0D 194PS Masa ~1800kg
    min 5,85 ? 7,25 max 8,37
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/297207.html

    Ford Focus 1.8 TDCI 101PS Masa ~1200kg
    min 6,59 ? 8,39 max 9,51
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/163292.html

    Pozdrawiam
    Filip

  • 333. Data: 2011-06-27 23:27:15
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-27 23:25, DoQ pisze:

    > Czyli przypadkowo pokonałeś zawodowych kierowców w ultraekonomicznych
    > lekkich t.dieslach?? Może BMW powinno cię jednak zatrudnić??

    > Następnym razem zresetuj wskazania przed podróżą.

    Wskazania mają się nijak (nawet licznik nie spojrzałem) obliczyłem sam
    na podstawie tankowania i pokonanej trasie na odcinku 1700km.

  • 334. Data: 2011-06-27 23:27:51
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-27 23:17, DoQ pisze:

    > I pewnie w/w 3.0V6 z przyczepą przejeździło te 248km tylko po mieście,
    > stojąc od czasu do czasu w korkach?

    Nie, jechało w niemieckiej próżni.

  • 335. Data: 2011-06-27 23:34:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 23:25, Filip KK pisze:

    > BMW 530dA Touring 3.0D 194PS Masa ~1800kg
    > min 5,85 ? 7,25 max 8,37
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/297207.html

    No a tobie udało się jeszcze połowe z tego uszczknąć. Kurka wodna aleś
    zawodnik!

    > Ford Focus 1.8 TDCI 101PS Masa ~1200kg
    > min 6,59 ? 8,39 max 9,51
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/163292.html
    Najbardziej paliwożernego znalazłeś?

    Tu masz 1.4
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/288383.html

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 336. Data: 2011-06-27 23:43:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 23:27, Filip KK pisze:

    > Wskazania mają się nijak (nawet licznik nie spojrzałem) obliczyłem sam

    Dlaczego nijak? W E39 której jeździłem wskazania były b.dokładnie -
    nawet na dużych dystansach.

    > na podstawie tankowania i pokonanej trasie na odcinku 1700km.

    I przez 1700km jeździłeś nonstop 180-240km/h?
    Nie spociłeś się?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 337. Data: 2011-06-27 23:46:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 23:25, Filip KK pisze:

    > Wiesz co? Podam Ci przykład z tej fajnej stronki którą ktoś tutaj
    > podrzucił, że większe i dużo cięższe auta z dużo większymi silnikami
    > potrafią spalać mniej paliwa, np.:

    Widziałem. Nadal nie widzę tam 3-3.5l/100km

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 338. Data: 2011-06-27 23:51:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Jakbyś dokładniej czytał tę "fajną stronkę", to byś zauważył że pajero
    jeździło w cyklu mieszanym! NIE tylko po mieście. Założeniem Kamila była
    jazda PO MIEŚCIE - kapujesz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 339. Data: 2011-06-27 23:57:30
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-27 23:51, DoQ pisze:

    > Jakbyś dokładniej czytał tę "fajną stronkę", to byś zauważył że pajero
    > jeździło w cyklu mieszanym! NIE tylko po mieście. Założeniem Kamila była
    > jazda PO MIEŚCIE - kapujesz?

    Miasto miastu nie równe - kapujesz?

  • 340. Data: 2011-06-27 23:58:27
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-27 23:34, DoQ pisze:

    > No a tobie udało się jeszcze połowe z tego uszczknąć. Kurka wodna aleś
    > zawodnik!

    Ja nie mam Touringa, tylko limousine sedan, to po pierwsze. Po drugie,
    jechałem maksymalnie ekonomicznie. Zauważasz różnicę?