  • 1. Data: 2011-06-22 11:55:16
    Temat: Wyposazenie samochodu - SLOWACJA
    Od: "KK" <k...@p...onet.pl>

    Za niecaly miesiac bede w gorach i wybieram sie tez na Slowacje. Czytelem rozne fora
    i jest
    duza rozbieznosc dotyczaca wyposazenia samochodu na Slowacji.

    Jakie wyposazenie powinien zawierac samochod na Slowacji by nie miec problemow z
    tamtejsza
    policja?

  • 2. Data: 2011-06-22 11:58:01
    Temat: Re: Wyposazenie samochodu - SLOWACJA
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 11:55:16 +0200, KK napisał(a):

> [...]
    > duza rozbieznosc dotyczaca wyposazenia samochodu na Slowacji.
    >
    > Jakie wyposazenie powinien zawierac samochod na Slowacji by nie miec problemow z

    To ile w końcu masz tych samochodów?
    Wyposażenie ma być takie samo jak w Polsce.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-06-22 12:19:10
    Od: "Rutny" <r...@m...com>

    > To ile w końcu masz tych samochodów?
    > Wyposażenie ma być takie samo jak w Polsce.
    A tego GPSa na szybie w końcu można mieć przuczepionego czy nie, hę?

  • 4. Data: 2011-06-22 12:22:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 12:19:10 +0200, Rutny napisał(a):

    > A tego GPSa na szybie w końcu można mieć przuczepionego czy nie, hę?

    W polu widzenia nie. W Polsce również nie (mimo, że policja ma to w dupie)
    W polu widzenia, znaczy zasłaniającego widok na drogę. W rogu szyby nie
    powinno być problemu, mimo różnych legend.

  • 5. Data: 2011-06-22 15:30:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin KK

    > Jakie wyposazenie powinien zawierac samochod na Slowacji by nie miec
    > problemow z tamtejsza policja?

    Ja bym radził wziąć ze sobą klocka, tylko uważaj, żeby Ci nie wypadł.