  • 351. Data: 2011-06-28 10:44:22
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-06-2011 00:21, Filip KK pisze:
    > BMW e46dA 2.0D 150PS
    > min 7,08 ? 10,65 max 15,14
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/321447.html
    > I jak widzisz, 2 litrowy diesel potrafi spalić DWA RAZY WIĘCEJ paliwa
    > niż 3 litrowy diesel.
    > I to będzie eod z mojej strony, bo jesteś mądraliński i nic z tej
    > rozmowy w kilku miejscach w wątku nie wynika.

    No patrz, ja tam widzę zupełnie inne wyniki:
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/445942.html 320d 4,96l/100km
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/382216.html 335d 11,03l/100km

    I który więcej spala 2.0 czy 3.5?
    Ciekawe czy już ogarnąłeś dlaczego tak jest?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 352. Data: 2011-06-28 10:45:20
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.06.2011 10:04, PM pisze:

    > to tylko twoja opinia.

    I nie tylko.

    > nic nie mam to ty nie lubisz obco brzmiacych słów

    A gdzie tak napisałem, kłamczuszku?

    Nie lubię niekompetencji i wtrącaniu kalekich słów będących kalką z
    innych języków, kiedy w języku polskim istnieje już odpowiednie słowo.

    > http://portalwiedzy.onet.pl/119209,,,,reostat,haslo.
    html

    No właśnie.

    > podstawowe, to znaczy że jest róznica między naftą i naftą.

    Podobnie jak w angielskim jest "kerosene" do silników lotniczych i
    "kerosene" do lamp naftowych.

    [ciach]

    > tak wymyśliłem, będzie to mniej więcej brzmiało tak: "benzyna lotnicza"
    > przypominam że okreslenie "nafta lotnicza" tez było dla mnie strawne
    > sama nafta - albo slangowe albo niewystarczające i tyle.

    Poprawne.

    Swoją szosą ja już sobie ciebie wyobrażam jako np. kelnera...

    "Pan sobie życzy?"
    "Herbatę"
    "Co pan mi tu jakimś slangiem mówi? U nas nie ma czegoś takiego jak
    herbata!" (wszak są różne herbaty)

    > kerozyna mi ładnie pasuje bo tego określenia w innym kontekście niż
    > lotniczy się nie używa.

    Bo chcesz być "trendi i dżezi", ot co.

  • 353. Data: 2011-06-28 10:48:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-06-2011 00:18, Filip KK pisze:
    > Nie, po prostu spójrz na fakty.

    Tzn. jakie fakty? Że nowy, mały i lekki diesel z zawodowym eko-kierowcą
    nastawionym na jazdę eko spali tyle samo co 3litrowe, ciężkie BMW z
    Filipem K. za kierownicą? To ile spali twoje BMW z takim kierowcą? 1l/100km?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 354. Data: 2011-06-28 16:39:23
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > "Pan sobie życzy?"
    > "Herbatę"
    > "Co pan mi tu jakimś slangiem mówi? U nas nie ma czegoś takiego jak
    > herbata!" (wszak są różne herbaty)

    no własnie sa różne
    tak jak piłka do metalu i piłka do kopania.

    proponuje eksperyment
    wez butelkę nafty lotniczej nalej do lampy naftowej
    a potem mi powiesz czy nafta nafcie równa.

    > Bo chcesz być "trendi i dżezi", ot co.

    no jasne się dowartosciuję tą kerazyną że hej
    najlepiej sowartościowuje obsesyjna upierdliwość.

  • 355. Data: 2011-06-29 12:55:44
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 00:11:27 +0200, DoQ napisał(a):

    > A jaką miałeś średnią prędkość na
    > tych 1700km?

    Podejrzewam, że też zauważalnie najlepszą, choć z tego co pamiętam Filip
    pisał w tamtym sławetnym wątku (chyba, że teraz ma na myśli inną
    'trasę')że godzinę (a nawet dwie) studził silnik i osprzęt (na wolnych
    obrotach w sensie że) po tej jeździe o kropelce.
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 356. Data: 2011-06-29 22:11:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Jun 2011 23:43:49 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >I przez 1700km jeździłeś nonstop 180-240km/h?

    To już było :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 357. Data: 2011-06-29 23:06:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-29 22:11, jerzu pisze:

    > To już było :)

    I nie wróci więcej? Śmiem wątpić.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 358. Data: 2011-07-07 18:16:41
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-27 12:04, Filip KK pisze:

    > To kup sobie A6 z 3 litrową benzyną V6, będzie Ci palił dokładnie tyle
    > samo a będziesz miał dużo większą moc.

    nie było takiego silnika w C4, co najwyżej 2.8 V6 i pali średnio 1-2
    litry więcej od 2.6...

    > Poczytaj sobie linki, które wkleiłem w poprzednim poście. Jakimś cudem
    > innym też spalał 12 litrów w mieście. Nie wiem czemu się tak dziwicie
    > wszyscy... To przecież normalny wynik dla niezajeżdżonej 3 litrówki.

    no i jeszcze w automacie (jak pisałeś) - masz fantazję... 12 litrów to
    mi pali przy spokojnej jeździe, jak mu trochę cisnę to 15 spokojnie...
    czymś te koniki musisz nakarmić, więc 3 litrowe V6 >200KM na pewno nie
    spali 12 litrów, fizyka się kłania, chyba że auto ma zrąbany regulator
    mieszanki, lub ficzer w postaci odłączanego zapłonu i paliwa od
    cylindrów przy spokojnej jeździe (chyba coś takiego w Saabie było ale
    nie pamiętam)... Generalnie - nie pierdziel błagam. Ciekaw jestem ile Ci
    pali przy spokojnej jeździe tym 3 litrowym automatem - pewnie 9 po
    mieście (buahhahaha)....

  • 359. Data: 2011-07-09 11:05:20
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 23.06.2011 19:22, kogutek pisze:
> [...]
    Ĺ&#65533;wiecy Ĺźaro

    > A`skąd. Daleko mi do niego. Do Ciebie też. Jak masz diesla to wykręć świece.
    > Zabijesz sobie dziury po nich dębowymi kołkami. Jak nie potrzebne to
    > niepotrzebne.

    Ja mam diesla bez swiec... dziala.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 360. Data: 2011-07-15 12:32:44
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    > To już było :)

    Do 180 zwalniał na okoliczność posiłku :)

    --
    pozdrawiam