  • 1. Data: 2011-06-22 11:54:47
    Temat: Wyposazenie samochodu - SLOWACJA
    Od: "KK" <k...@p...onet.pl>

    Za niecaly miesiac bede w gorach i wybieram sie tez na Slowacje. Czytelem rozne fora
    i jest
    duza rozbieznosc dotyczaca wyposazenia samochodu na Slowacji.

    Jakie wyposazenie powinien zawierac samochod na Slowacji by nie miec problemow z
    tamtejsza
    policja?

  • 2. Data: 2011-06-22 12:49:52
    Temat: Re: Wyposazenie samochodu - SLOWACJA
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-06-22 11:54, KK pisze:
> [...]
    > duza rozbieznosc dotyczaca wyposazenia samochodu na Slowacji.
    >
    > Jakie wyposazenie powinien zawierac samochod na Slowacji by nie miec problemow z

    Zgodnie z zasadami UE musi być wyposażony zgodnie z wymogami państwa, w
    którym został zarejestrowany.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 3. Data: 2011-06-22 12:52:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 12:49:52 +0200, WW napisał(a):

    > Zgodnie z zasadami UE musi być wyposażony zgodnie z wymogami państwa, w
    > którym został zarejestrowany.

    LOL!!!!!
    To teraz wyjaśnij, dlaczego to nie działa w Hiszpanii.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-06-22 13:03:28
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-22 12:52, Waldek Godel pisze:

    > LOL!!!!!
    > To teraz wyjaśnij, dlaczego to nie działa w Hiszpanii.

    nie lol, tylko takie jest prawo.
    Czemu nie działa w Hiszpani? Bo nie znasz hiszpańskiego i nie mogłeś o
    tym powiedzieć tamtejszym krawężnikom.

  • 5. Data: 2011-06-22 13:04:05
    Od: WW <w...@v...pl>

    > LOL!!!!!
    > To teraz wyjaśnij, dlaczego to nie działa w Hiszpanii.

    Działa, tylko ludzie są ludźmi.
    Sam przesiedziałem w Austrii 2,5 dnia na posterunku za CB.

  • 6. Data: 2011-06-22 13:06:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 13:04:05 +0200, WW napisał(a):

    > Działa, tylko ludzie są ludźmi.
    > Sam przesiedziałem w Austrii 2,5 dnia na posterunku za CB.

    Nie, nie działa. Dowiedz się więcej zanim zaczniesz brednie z Bravo Girl!
    powtarzać.

  • 7. Data: 2011-06-22 13:06:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 13:03:28 +0200, Paul napisał(a):

    > nie lol, tylko takie jest prawo.
    > Czemu nie działa w Hiszpani? Bo nie znasz hiszpańskiego i nie mogłeś o
    > tym powiedzieć tamtejszym krawężnikom.

    O.. następny fachowiec z Bravo Girl!

  • 8. Data: 2011-06-22 13:09:57
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    On 22 Cze, 13:03, Paul <e...@e...com> wrote:

    > nie lol, tylko takie jest prawo.

    Nie wymóg UE tylko Konwencja Wiedeńska.

    > Czemu nie dzia a w Hiszpani? Bo nie znasz hiszpa skiego i nie mog e o
    > tym powiedzie tamtejszym kraw nikom.

    Nie działa, bo Hiszpania i Portugalia nie ratyfikowały Konwencji
    Wiedeńskiej.

    Pozdrawiam
    MK

  • 9. Data: 2011-06-22 13:10:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 13:04, WW pisze:

    > Działa, tylko ludzie są ludźmi.

    UE tego nie reguluje - to reguluje Konwencja Wiedeńska,
    którą trzeba ratyfikować.

    > Sam przesiedziałem w Austrii 2,5 dnia na posterunku za CB.

    Naprawdę? Korzystałeś z urządzenia zgodnego z ich przepisami?

  • 10. Data: 2011-06-22 13:14:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 13:03, Paul pisze:

    > nie lol, tylko takie jest prawo.

    Widzę, że mamy kolejną porcję rewelacji.

    > Czemu nie działa w Hiszpani? Bo nie znasz hiszpańskiego i nie mogłeś o
    > tym powiedzieć tamtejszym krawężnikom.

    Ciekawe - mnie znajomość hiszpańskiego nie zwolniła z posiadania
    zapasowej pary okularów...