  • 1. Data: 2011-06-22 18:26:45
    Temat: Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    Moze ktos jest bardziej zorientowany czy Albea tudziez palio po lifcie
    rdzewieja tak samo jak sieny (progi, nadkola)

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2011-06-22 19:58:59
    Temat: Re: Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moze ktos jest bardziej zorientowany czy Albea tudziez palio po lifcie
    > rdzewieja tak samo jak sieny (progi, nadkola)

    Znajomi mają Palio i wymieniali już progi i takie tam. Było sito. Lipa
    jakaś.

    Dawid

  • 3. Data: 2011-06-22 21:32:01
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Moze ktos jest bardziej zorientowany czy Albea tudziez palio po lifcie
    > rdzewieja tak samo jak sieny (progi, nadkola)

    Uzytkuje jedno Palio II, rocznik 2004 i nic nie zauwazylem, ale nawet gdyby
    cos sie dzialo to bym sie tym w takim aucie nie przejmowal.

    sz.

  • 4. Data: 2011-06-22 21:33:25
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Znajomi mają Palio i wymieniali już progi i takie tam. Było sito. Lipa
    > jakaś.

    ktory rocznik ?

    sz.

  • 5. Data: 2011-06-22 21:55:35
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkuje jedno Palio II, rocznik 2004 i nic nie zauwazylem, ale nawet
    > gdyby cos sie dzialo to bym sie tym w takim aucie nie przejmowal.
    >
    > sz.

    No niby wartosc samego samochodu jest znikoma :P

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2011-06-22 21:55:51
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > ktory rocznik ?
    >
    > sz.

    No wlasnie przed liftem czy po.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2011-06-22 23:17:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Szewczak

    > Moze ktos jest bardziej zorientowany czy Albea tudziez palio po lifcie
    > rdzewieja tak samo jak sieny (progi, nadkola)

    Nie kupuj tego, dzieci sąsiadów będą w ciebie rzucały szyszkami i
    martwymi myszami.

  • 8. Data: 2011-06-23 00:47:10
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > begin Adam Szewczak

    > Nie kupuj tego, dzieci sąsiadów będą w ciebie rzucały szyszkami i
    > martwymi myszami.
    >
    > --

    Pomijajac to ze jakos mnie samochody na F nigdy nie ciagnely (noooo
    dobra z wyjatkami kilkoma)

    to tak z ciekawosci zerknalem na te palio i chyba jedyna rozsadna propozycja
    jest te po lifcie z silnikiem 1.9TJD

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2011-06-23 01:49:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Szewczak

    > Pomijajac to ze jakos mnie samochody na F nigdy nie ciagnely (noooo
    > dobra z wyjatkami kilkoma)
    >
    > to tak z ciekawosci zerknalem na te palio i chyba jedyna rozsadna
    > propozycja jest te po lifcie z silnikiem 1.9TJD

    To już lepiej kup Punto, wtedy może zdarzyć się coś ciekawego, np. klocek
    może Ci wypaść.

  • 10. Data: 2011-06-23 10:10:16
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > begin Adam Szewczak

    > To już lepiej kup Punto, wtedy może zdarzyć się coś ciekawego, np. klocek
    > może Ci wypaść.
    >
    > --

    Ja nie napisalem ze kupuje.

    Natomiast jezeli juz cos na F bym mial to nie pogardze Kappa Coupe

    PZDr
    Adam