-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Date: Mon, 27 Jun 2011 23:25:34 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 21
Message-ID: <iuat2b$4ej$1@mx1.internetia.pl>
References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<iu0fui$sd6$1@news.net.icm.edu.pl> <iu1kvi$tan$1@news.onet.pl>
<iu1mae$pd6$1@news.net.icm.edu.pl> <iu1oft$boc$2@news.onet.pl>
<iu1pbp$pa2$2@news.net.icm.edu.pl> <iu4bun$fsi$2@news.onet.pl>
<iu4c7g$fsi$3@news.onet.pl> <iu9koh$5ht$4@news.net.icm.edu.pl>
<iua2ib$5ef$1@mx1.internetia.pl> <4e08db84$1@news.home.net.pl>
<iuanm1$5l3$1@mx1.internetia.pl> <iuap12$jhb$1@news.net.icm.edu.pl>
<iuar24$oir$1@mx1.internetia.pl> <iuartd$jhb$3@news.net.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-39-203.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1309210507 4563 178.36.39.203 (27 Jun 2011 21:35:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jun 2011 21:35:07 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <iuartd$jhb$3@news.net.icm.edu.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379642
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27-06-2011 23:14, Filip KK pisze:
>> Możesz mi wyjaśnić, jak to jest że producenci małych, lekkich,
>> ekonomicznych diesli na wąskich oponkach chwalą się uzyskaniem spalania
>> 3-3,5l/100km (i to pewnie w specyficznych warunkach) a ty bez problemu
>> osiągnaleś coś takiego w ciężkim 3 litrowym klocku?
> Ja nie napisałem, że bez problemu... Po prostu jechałem z tempomatem ze
> stałą prędkością i starałem się jak najmniej hamować. Nie wiem jak to
> jest możliwe, niech się wypowiadają lepsi ode mnie w obliczaniu aspektów
Czyli przypadkowo pokonałeś zawodowych kierowców w ultraekonomicznych
lekkich t.dieslach?? Może BMW powinno cię jednak zatrudnić??
> praw fizyki. Ciekawym jest, że jadąc w długiej trasie z prędkościami
> 180-240 km/h mam spalanie średnie w granicach ~8 litrów, tego nie rozumiem.
Następnym razem zresetuj wskazania przed podróżą.
Pozdrawiam
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.11 23:25 Filip KK
- 27.06.11 23:25 Filip KK
- 27.06.11 23:27 Filip KK
- 27.06.11 23:27 Filip KK
- 27.06.11 23:34 DoQ
- 27.06.11 23:43 DoQ
- 27.06.11 23:46 DoQ
- 27.06.11 23:51 DoQ
- 27.06.11 23:57 Filip KK
- 27.06.11 23:58 Filip KK
- 28.06.11 00:01 Filip KK
- 28.06.11 00:03 DoQ
- 28.06.11 00:07 DoQ
- 28.06.11 00:11 DoQ
- 28.06.11 00:18 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800