eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "pm" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Fri, 24 Jun 2011 19:02:04 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 26
    Message-ID: <iu2fui$4lf$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1308934930 4783 109.173.194.105 (24 Jun 2011 17:02:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 17:02:10 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <u...@4...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378892
    [ ukryj nagłówki ]

    ?

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ul99079pivv7tvcd7111lbuodrqav4t04m@4ax.
    com...
    > On Fri, 24 Jun 2011 11:04:59 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:
    >
    >>A jeśli diesel nie ma świec żarowych?
    >
    > Tym gorzej dla diesla. Wg kogutkowych rewelacji nie ma prawa działać.
    > A działa.
    >
    >
    a ja zamiast iść w zaparte jednak zastanowiłbym się nad kogutowym wywodem.
    owszem paliwo zapali sie i bez świecy ale czy to będzie optymalna praca i
    ile taki silnik pochodzi?
    z pewnością były są jakieś niewysilone silniki diesla które będą chodziły
    bez świec żarowych
    ...a kogutek zapomniał przy okazji o czymś takim jak komora wstępna gdzie
    jest (było w starszych dieslach)
    wtryskiwane paliwo i nie miało praw zapalić sie gdzie indziej tylko tam a
    nie nap przy zaworze czy tłoku.

    BTW. gdzieś mi się obiło o jakimś wczesnym japońskim silniku diesla gdzie
    były 4 cylindry i tylko 3 świece żarowe (bo dla 4tej zabrakło miejsca)
    jakoś tam dziełał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: