eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp
    .giganews.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 01 Apr 2011 15:55:36 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:
    References: <9...@f...googlegroups.com>
    <in45r5$p7m$1@inews.gazeta.pl> <1eyli2nh63cdz$.dlg@lepper.institute.com>
    <in48dn$cl0$1@news.onet.pl> <y...@l...institute.com>
    <in4aka$nmo$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <in4bbc$qrh$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <in4bbc$qrh$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <6...@b...softax.pl>
    Lines: 42
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
    X-Trace: 1301666402 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2460 83.18.189.42:32922
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359822
    [ ukryj nagłówki ]

    jarek d. wrote:
    >
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    > news:1wumwywg7xcub.dlg@lepper.institute.com...
    >> Dnia Fri, 1 Apr 2011 12:49:39 +0200, jarek d. napisał(a):
    >>
    >>> A co masz konkretnie na myśli?
    >>> Wybudowanie linii od zera przed Gierkiem (c.a. 99%) linii w tym
    >>> kraju, czy
    >>> wymianę nawierzchni przed Gierkiem, na istniejącej wcześniej linii?
    >>>
    >>
    >> mam na myśli to, że jak zrobią tiry na tory, to będziesz głodny
    >> chodził bo
    >> nawet w chłodni zdąży się zepsuć, skoro przeciętna szybkość na polskich
    >> torach oscyluje w okolicach 30 km/h czy jakoś tak. Nie licząc
    >> wielogodzinnych spóźnień i zaginięć pociągów.
    >
    > A wiesz to zapewne z dziennika TV, na podstawie informacji z apogeum
    > zimy, o pociągach pasażerskich.
    > Kwalifikowany pociąg towarowy (a takimi wozi się pilne przesyłki
    > kontenerowe) uzyskuje prędkość handlową porównywalną z poc. osobowym.

    Czyli 60km/h jak nie stoi gdzieś w polu pod semaforem.

    > A
    > nie grzęźnie w korkach.

    Za to grzęźnie na każdej stacji węzłowej. "Opóźnienie 12h to nie
    opóźnienie", itd. Załadunek i wyładunek podobnie.

    PKP potrafi wozić węgiel -- tam jak się spóźni o 48h to trudno -- każdy
    odbiorca to wie i ma zapas na co najmniej tydzień do dwu. A węgiel nie
    zgnije -- najwyżej ktoś troszkę pod...li, ale zwykle niewiele (byle mu na
    opał starczyło).
    Z pilnych przesyłek PKP wywiązać się nie potrafi absolutnie.

    \SK
    --
    "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
    --
    http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: