-
Data: 2011-04-01 15:55:36
Temat: Re:
Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]jarek d. wrote:
>
> Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
> news:1wumwywg7xcub.dlg@lepper.institute.com...
>> Dnia Fri, 1 Apr 2011 12:49:39 +0200, jarek d. napisał(a):
>>
>>> A co masz konkretnie na myśli?
>>> Wybudowanie linii od zera przed Gierkiem (c.a. 99%) linii w tym
>>> kraju, czy
>>> wymianę nawierzchni przed Gierkiem, na istniejącej wcześniej linii?
>>>
>>
>> mam na myśli to, że jak zrobią tiry na tory, to będziesz głodny
>> chodził bo
>> nawet w chłodni zdąży się zepsuć, skoro przeciętna szybkość na polskich
>> torach oscyluje w okolicach 30 km/h czy jakoś tak. Nie licząc
>> wielogodzinnych spóźnień i zaginięć pociągów.
>
> A wiesz to zapewne z dziennika TV, na podstawie informacji z apogeum
> zimy, o pociągach pasażerskich.
> Kwalifikowany pociąg towarowy (a takimi wozi się pilne przesyłki
> kontenerowe) uzyskuje prędkość handlową porównywalną z poc. osobowym.
Czyli 60km/h jak nie stoi gdzieś w polu pod semaforem.
> A
> nie grzęźnie w korkach.
Za to grzęźnie na każdej stacji węzłowej. "Opóźnienie 12h to nie
opóźnienie", itd. Załadunek i wyładunek podobnie.
PKP potrafi wozić węgiel -- tam jak się spóźni o 48h to trudno -- każdy
odbiorca to wie i ma zapas na co najmniej tydzień do dwu. A węgiel nie
zgnije -- najwyżej ktoś troszkę pod...li, ale zwykle niewiele (byle mu na
opał starczyło).
Z pilnych przesyłek PKP wywiązać się nie potrafi absolutnie.
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.11 16:05 Sebastian Kaliszewski
- 01.04.11 16:05 J.F.
- 01.04.11 16:24 jarek d.
- 01.04.11 16:26 jarek d.
- 01.04.11 16:26 J.F.
- 01.04.11 16:27 Kamil
- 01.04.11 16:57 Waldek Godel
- 01.04.11 16:59 Waldek Godel
- 01.04.11 17:10 Rychu
- 01.04.11 17:17 Rychu
- 01.04.11 17:21 Roman
- 01.04.11 17:34 Waldek Godel
- 01.04.11 17:35 Kamil
- 01.04.11 17:43 jarek d.
- 01.04.11 17:45 jarek d.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=