eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2011-04-01 16:24:07
    Temat: Re:
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    napisał w wiadomości news:621h68-no5.ln1@bozon.softax.pl...
    > jarek d. wrote:
    >>
    >> Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    >> news:1wumwywg7xcub.dlg@lepper.institute.com...
    >>> Dnia Fri, 1 Apr 2011 12:49:39 +0200, jarek d. napisał(a):
    >>>
    >>>> A co masz konkretnie na myśli?
    >>>> Wybudowanie linii od zera przed Gierkiem (c.a. 99%) linii w tym kraju, czy
    >>>> wymianę nawierzchni przed Gierkiem, na istniejącej wcześniej linii?
    >>>>
    >>>
    >>> mam na myśli to, że jak zrobią tiry na tory, to będziesz głodny chodził bo
    >>> nawet w chłodni zdąży się zepsuć, skoro przeciętna szybkość na polskich
    >>> torach oscyluje w okolicach 30 km/h czy jakoś tak. Nie licząc
    >>> wielogodzinnych spóźnień i zaginięć pociągów.
    >>
    >> A wiesz to zapewne z dziennika TV, na podstawie informacji z apogeum zimy, o
    >> pociągach pasażerskich.
    >> Kwalifikowany pociąg towarowy (a takimi wozi się pilne przesyłki kontenerowe)
    >> uzyskuje prędkość handlową porównywalną z poc. osobowym.
    >
    > Czyli 60km/h jak nie stoi gdzieś w polu pod semaforem.
    >
    >> A nie grzęźnie w korkach.
    >
    > Za to grzęźnie na każdej stacji węzłowej. "Opóźnienie 12h to nie opóźnienie",
    > itd. Załadunek i wyładunek podobnie.
    >
    > PKP potrafi wozić węgiel -- tam jak się spóźni o 48h to trudno -- każdy
    > odbiorca to wie i ma zapas na co najmniej tydzień do dwu. A węgiel nie
    > zgnije -- najwyżej ktoś troszkę pod...li, ale zwykle niewiele (byle mu na opał
    > starczyło).
    > Z pilnych przesyłek PKP wywiązać się nie potrafi absolutnie.

    Te pociągi nie zaliczają postojów na stacji węzłowej (co najwyżej na zmianę
    obsady)
    Poza tym kolej nie zanczy PKP. W Polsce wydano już ponad 50 koncesji na przewóz
    towarów koleją.
    Podany przykład węgla jest z dupy. Dla odbiorcy taki pociąg z węglem, czy
    kamieniem stanowić może formę magazynu.
    Dla przykładu pociągi z autami z fabryk bardzo szybko sie przemieszczają. W
    przeciwnym razie z aut niewiele by zostało w naszym pięknym kraju :)

    jarek d.


    jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: