-
Data: 2011-04-01 16:24:07
Temat: Re:
Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl>
napisał w wiadomości news:621h68-no5.ln1@bozon.softax.pl...
> jarek d. wrote:
>>
>> Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
>> news:1wumwywg7xcub.dlg@lepper.institute.com...
>>> Dnia Fri, 1 Apr 2011 12:49:39 +0200, jarek d. napisał(a):
>>>
>>>> A co masz konkretnie na myśli?
>>>> Wybudowanie linii od zera przed Gierkiem (c.a. 99%) linii w tym kraju, czy
>>>> wymianę nawierzchni przed Gierkiem, na istniejącej wcześniej linii?
>>>>
>>>
>>> mam na myśli to, że jak zrobią tiry na tory, to będziesz głodny chodził bo
>>> nawet w chłodni zdąży się zepsuć, skoro przeciętna szybkość na polskich
>>> torach oscyluje w okolicach 30 km/h czy jakoś tak. Nie licząc
>>> wielogodzinnych spóźnień i zaginięć pociągów.
>>
>> A wiesz to zapewne z dziennika TV, na podstawie informacji z apogeum zimy, o
>> pociągach pasażerskich.
>> Kwalifikowany pociąg towarowy (a takimi wozi się pilne przesyłki kontenerowe)
>> uzyskuje prędkość handlową porównywalną z poc. osobowym.
>
> Czyli 60km/h jak nie stoi gdzieś w polu pod semaforem.
>
>> A nie grzęźnie w korkach.
>
> Za to grzęźnie na każdej stacji węzłowej. "Opóźnienie 12h to nie opóźnienie",
> itd. Załadunek i wyładunek podobnie.
>
> PKP potrafi wozić węgiel -- tam jak się spóźni o 48h to trudno -- każdy
> odbiorca to wie i ma zapas na co najmniej tydzień do dwu. A węgiel nie
> zgnije -- najwyżej ktoś troszkę pod...li, ale zwykle niewiele (byle mu na opał
> starczyło).
> Z pilnych przesyłek PKP wywiązać się nie potrafi absolutnie.
Te pociągi nie zaliczają postojów na stacji węzłowej (co najwyżej na zmianę
obsady)
Poza tym kolej nie zanczy PKP. W Polsce wydano już ponad 50 koncesji na przewóz
towarów koleją.
Podany przykład węgla jest z dupy. Dla odbiorcy taki pociąg z węglem, czy
kamieniem stanowić może formę magazynu.
Dla przykładu pociągi z autami z fabryk bardzo szybko sie przemieszczają. W
przeciwnym razie z aut niewiele by zostało w naszym pięknym kraju :)
jarek d.
jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.11 16:26 jarek d.
- 01.04.11 16:26 J.F.
- 01.04.11 16:27 Kamil
- 01.04.11 16:57 Waldek Godel
- 01.04.11 16:59 Waldek Godel
- 01.04.11 17:10 Rychu
- 01.04.11 17:17 Rychu
- 01.04.11 17:21 Roman
- 01.04.11 17:34 Waldek Godel
- 01.04.11 17:35 Kamil
- 01.04.11 17:43 jarek d.
- 01.04.11 17:45 jarek d.
- 01.04.11 17:47 Waldek Godel
- 01.04.11 17:48 Waldek Godel
- 01.04.11 17:51 jarek d.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu