  • 11. Data: 2009-11-28 20:22:18
    Temat: Re: Przyznac sie, kto tak juz robil?
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Nov 2009 20:18:59 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl>
    pisze:

    >''Galerie dla współczesnego społeczeństwa są tym, czym dla poprzednich
    >pokoleń były katedry''.
    >:)

    A kto jeszcze pamięta, jakie było dominujące znaczenie słowa "galeria"
    kilkanaście lat temu?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 12. Data: 2009-11-28 22:06:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    StaM pisze:
    > Ja tez!

    A ja nie. Nie namawiałbym, ale mogę pstrykać największe dziwactwa.
    Oczywiście raz czy dwa w ramach doświadczenia, chyba że kasa... kasa
    wiele może :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-11-28 22:07:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Popowski pisze:
    > A kto jeszcze pamięta, jakie było dominujące znaczenie słowa "galeria"
    > kilkanaście lat temu?

    Kobieta galernika?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 14. Data: 2009-11-28 22:40:32
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    > Kobieta galernika?
    Galerianka?
    MarekF

  • 15. Data: 2009-11-29 08:31:54
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 28 Lis, 23:40, "MarekF" <o...@w...pl> wrote:

    > Galerianka?
    > MarekF

    Pani Galernikowa.
    StaM

  • 16. Data: 2009-11-29 13:41:56
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,73056
    65,Slubny_plener_w_Starym_Browarze_z_wystawami_w_tle
    .html

    > ''Galerie dla współczesnego społeczeństwa są tym, czym dla poprzednich
    > pokoleń były katedry''.
    > :)

    a jak to wygląda w kontekscie innych poruszanych tematów.
    czy na taką sesję trzeba się umawiać z adminem centrum czy na dziko z
    ewentualną ścinką z ochroną???

  • 17. Data: 2009-11-29 15:27:42
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Nasz klient nasz Pannnnnnn.
    > Odmówiłbyś młodym takiej sesji ??

    Ja tak

    Roger
    --
    Marcin "Roger" Pojałowski
    http://www.wrota-bieszczadow.pl; http://www.studio-roger.pl

  • 18. Data: 2009-11-29 15:30:34
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > a odmówiłbyś skanowania slajdów z takiej sesji?
    >
    > a jak jest to sesja modowa to jest to ok?

    w czym problem ? Dla mnie nawet robienie zakupow w
    tych wielkich galerio supermarketach jest jakies obciachowe.
    Sesji zdjeciowej najnormalniej bym sie wstydzil tam robic.
    I dokladnie to bym powiedzial klientom...

    Roger

  • 19. Data: 2009-11-29 16:43:27
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Roger from Cracow pisze:

    > w czym problem ? Dla mnie nawet robienie zakupow w
    > tych wielkich galerio supermarketach jest jakies obciachowe.

    Wszystkie ciuchy masz od krawca? ;>. Wszystko jest dla ludzi, i te
    centra oraz i sama sesja pewnie też. Tylko trzeba na to poszukać
    sposobu, znaleźć jakąś swoją estetykę. Nie każdy musi czuć się na siłach
    by temu sprostać, dwa to że by uniknąć sztampy potrzeba by większego
    budżetu niż na zwykły plener. Tak jak Janko napisał to może być bardzo
    ciekawe doświadczenie.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 20. Data: 2009-11-30 00:35:36
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Roger from Cracow wrote:

    > w czym problem ? Dla mnie nawet robienie zakupow w
    > tych wielkich galerio supermarketach jest jakies obciachowe.
    > Sesji zdjeciowej najnormalniej bym sie wstydzil tam robic.
    > I dokladnie to bym powiedzial klientom...

    chodzi tylko o to, że 10 lat temu szalonym pomysłem było robienie zdjęć
    ślubnych w parku

    ja po prostu nie zamykałbym się na jedną najprawdziwszą prawdę...

    estetyka galerii handlowej - nie
    ale estety starej kamienicy już tak?
    a na froncie starej kamienicy sklep sprzed 100 lat

    widzisz jakąś różnicę?

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk