  • 1. Data: 2009-11-27 15:45:22
    Temat: Podrecznik PS Elements 6 PL
    Od: "TZ Onet" <t...@p...onet.pl>

    Gdzie znajde do sciagniecia podrecznik do PS Elements 6 PL?

  • 2. Data: 2009-11-27 17:46:19
    Temat: Re: Podrecznik PS Elements 6 PL
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    TZ Onet napisal:
    > Gdzie znajde do sciagniecia podrecznik do PS Elements 6 PL?

    W pudelku z tymze?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-11-27 17:56:44
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek_P pisze:

    > W pudelku z tymze?

    A jak kupiony On-line? Ja tak kupiłem PSE 7. :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-11-27 19:29:42
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Paweł W. pisze:

    > A jak kupiony On-line? Ja tak kupiłem PSE 7. :P

    Helion cos wydał

  • 5. Data: 2009-11-27 20:00:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TZ Onet napisał(a):

    > Gdzie znajde do sciagniecia podrecznik do PS Elements 6 PL?

    W Internecie ;) Najlepiej kliknac w help w programie ;) To powinno
    odpalic:
    http://help.adobe.com/pl_PL/PhotoshopElements/6.0/he
    lp.html?content=PHOTOSHOPELEMENTS_HOMEPAGE.html

    j.

    ps. 15 sekund szukania w Google ;P

  • 6. Data: 2009-11-27 20:01:42
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "TZ Onet" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:heosb2$ue$...@a...news.neostrada.pl.
    ..

    > Gdzie znajde do sciagniecia podrecznik do PS Elements 6 PL?

    Ja miałem w pudełku ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 7. Data: 2009-11-27 20:22:45
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Helion cos wydał

    Płatne, no i publikacja niezależna od "instrukcji obsługi", która moim
    zdaniem powinna być także dodawana do programów, nawet jeśli kupuje je
    profesjonalista, to może mieć problemy z obsługą programu z powodu inne
    "filozofii". Patrz Janko Muzykant, który powoli przekonuje się do Gimpa ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 8. Data: 2009-11-28 06:39:50
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    TZ Onet pisze:
    > Gdzie znajde do sciagniecia podrecznik do PS Elements 6 PL?

    Do 8 jest tu:

    http://help.adobe.com/pl_PL/PhotoshopElements/8.0/Wi
    n/Using/index.html

    Poszukaj na stronie Adobe, jak nie znajdziesz to może na infolinii
    wiedzą. Numeru nie pamiętam, na pewno jest na pudełku od CS3.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl