  • 1. Data: 2009-11-27 19:18:59
    Temat: Przyznac sie, kto tak juz robil?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    65,Slubny_plener_w_Starym_Browarze_z_wystawami_w_tle
    .html

    ''Galerie dla współczesnego społeczeństwa są tym, czym dla poprzednich
    pokoleń były katedry''.
    :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-11-27 19:25:42
    Temat: Re: Przyznac sie, kto tak juz robil?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    .html

    > ''Galerie dla współczesnego społeczeństwa są tym, czym dla poprzednich

    Ja miałem bardziej tradycyjny - w dworku Lutosławskich. :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-11-27 19:41:57
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /nie choruję na grypę bo nie czytam tabloidów/
    ----------------------------------

    Jeśli przez taką sesję miało by przemawiać- "popatrzcie w jaki czasach...
    braliśmy ślub, a i tak daliśmy radę", to mogło to by być ciekawe.
    W innym przypadku żenua....

    pzdr.
    elm.

  • 4. Data: 2009-11-27 20:01:07
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

> [...]
    .html

    > ''Galerie dla współczesnego społeczeństwa są tym, czym dla poprzednich

    Koledze, ostatnio opisywałem wysyp plenerów ślubnych w Arkadii
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/Arkadia_%28powiat_%C5%
    82owicki%29), biedak
    pomyślał, że proponuje mu plener w CH Arkadia
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/Arkadia_%28centrum_han
    dlowe%29). Myślałem, że
    biedaczek umrze z obrzydzenia ;-)))

    PS:
    - Dziewczynko chodzicie całą rodziną do kościoła co niedzielę?!
    - Tak!
    - Do którego?
    - Do Carrefour'a.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 5. Data: 2009-11-27 21:33:22
    Od: smila <w...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    .html

    > ''Galerie dla współczesnego społeczeństwa są tym, czym dla poprzednich

    http://polskalokalna.pl/news/najbardziej-nietypowe-s
    esje-slubne,1401582

  • 6. Data: 2009-11-27 22:20:17
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

> [...]
    .html

    > ''Galerie dla współczesnego społeczeństwa są tym, czym dla poprzednich

    Zauwazylem w lato wysyp plenerkow slubnych w okolicznym skansenie. Jesli
    album mialby zawierac fotki zarowno w towarzystwie pasacych sie kuz na tle
    chalupy lowickiej, oraz w towarzystwie schodow ruchomych w galerii handlowej
    na tle promocji kawy, widze w tym jakis pomysl i sens. Natomiast w innym
    przypadku nalezy to traktowac wylacznie jako lans vulgaris.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 7. Data: 2009-11-28 11:58:46
    Od: "Voltt" <s...@d...pl>

    > Jeśli przez taką sesję miało by przemawiać- "popatrzcie w jaki czasach...
    > braliśmy ślub, a i tak daliśmy radę", to mogło to by być ciekawe.
> [...]

    Nasz klient nasz Pannnnnnn.
    Odmówiłbyś młodym takiej sesji ??

  • 8. Data: 2009-11-28 13:42:12
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-28 12:58:46 +0100, "Voltt" <s...@d...pl> said:

    > Odmówiłbyś młodym takiej sesji ??

    Ja bym odmówił.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-11-28 14:55:19
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 28 Lis, 14:42, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Ja bym odmówił.
    >
    > Pozdrawiam
    > JAwww.skanowanie-35mm.pl

    Ja tez!
    StaM

  • 10. Data: 2009-11-28 19:24:21
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    JA wrote:

    > Ja bym odmówił.

    a odmówiłbyś skanowania slajdów z takiej sesji?

    a jak jest to sesja modowa to jest to ok?

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk