    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przyznac sie, kto tak juz robil?
    Date: Sun, 29 Nov 2009 17:43:27 +0100

    Roger from Cracow pisze:

    > w czym problem ? Dla mnie nawet robienie zakupow w
    > tych wielkich galerio supermarketach jest jakies obciachowe.

    Wszystkie ciuchy masz od krawca? ;>. Wszystko jest dla ludzi, i te
    centra oraz i sama sesja pewnie też. Tylko trzeba na to poszukać
    sposobu, znaleźć jakąś swoją estetykę. Nie każdy musi czuć się na siłach
    by temu sprostać, dwa to że by uniknąć sztampy potrzeba by większego
    budżetu niż na zwykły plener. Tak jak Janko napisał to może być bardzo
    ciekawe doświadczenie.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.