  • 1. Data: 2009-11-28 08:29:06
    Temat: Canon 500D i picassa
    Od: "Jaskrawy" <k...@g...pl>

    Witam,
    Kto poradzi jak ustawić i co ustawić i gdzie, by można było kopiowac
    Picassą zdjęcia z aparatu podłaczonego do komputera przez USB na dysk?
    U nie niby widzi kartę SD, nawet zaczyna kopiowac a potem daje komunikat ze
    jakis error.
    Wymusza to korzystanie z oryginalnego oprogramowania Canona które mi
    niezbyt pasuje.

  • 2. Data: 2009-11-28 09:13:01
    Temat: Re: Canon 500D i picassa
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jaskrawy pisze:
    > Witam,
    > Kto poradzi jak ustawić i co ustawić i gdzie, by można było kopiowac
    > Picassą zdjęcia z aparatu podłaczonego do komputera przez USB na dysk?

    Najprostszym rozwiązaniem jest użycie zewnętrznego czytnika kart.
    Zalety - często udaje się szybciej skopiować dane
    - nie potrzebuje zewnętrznego zasilania (jak aparat), wystarcza mu
    zasilanie z USB

    Wady -
    - trzeba te 15zł poświęcić.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 3. Data: 2009-11-28 10:19:06
    Od: "Jaskrawy" <k...@g...pl>

> [...]
    > Zalety - często udaje się szybciej skopiować dane
    > - nie potrzebuje zewnętrznego zasilania (jak aparat), wystarcza mu

    Kurde....:) bym napisal gdybym młodszy był.
    Rozwiązanie najprostsze, czemu sam na nie nie wpadłem?
    Wydłubywanie gniazda USB w aparacie, spod tej gumowej zaślepki upierdliwe
    jest i tu sie Canon nie popisał.
    Rzeczywiscie , kupię ten czytnik , dzięki za iluminację.
    BTW, mam taki komplet czytnikow w kompie, ale jakis czas temu akurat ten,
    co czyta SD wessal mi karte, musiałem wydłubywać ją,
    wymontowując cały moduł z obudowy. I bałem się włożyc karte ponownie by jej
    nie wydłubywać.
    Od tamtej pory "zapomnialem" że istnieje coś takiego jak czytnik kart.
    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2009-11-28 22:29:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <heqpir$p87$1@news.onet.pl>,
    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Zalety - często udaje się szybciej skopiować dane
    > - nie potrzebuje zewnętrznego zasilania (jak aparat), wystarcza mu

    15?
    Ja przedwczoraj w sklepie widzialem czytniki od 50 (Hama) do 100
    (Sandisk).

    TA

  • 5. Data: 2009-11-28 22:45:27
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > 15?

    Mozna jeszcze taniej (nawet parokrotnie, uwzgledniajac wysylke) -
    szczegolnie jesli jestes cierpliwy (dealextreme). Wbrew pozorom te
    wynalazki dzialaja.

    k,

  • 6. Data: 2009-11-28 23:05:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hes968$84i$1@inews.gazeta.pl>, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    > Mozna jeszcze taniej (nawet parokrotnie, uwzgledniajac wysylke) -
    > szczegolnie jesli jestes cierpliwy (dealextreme). Wbrew pozorom te
    > wynalazki dzialaja.
    >
    > k,

    I dzialaja rownie dobrze jak te za 100?
    Bo kolega kupil kilka takich okazji na allegro.
    I potem sie okazalo ze z moja karta SD Extreme III nie dzialalo. A to
    tylko 2GB.

    TA

  • 7. Data: 2009-11-28 23:12:08
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

    > 15?

    https://www.hurt.com.pl/?what=udma&searchamalgam=2&i
    =93&o=shpsrch

    > Ja przedwczoraj w sklepie widzialem czytniki od 50 (Hama) do 100
    > (Sandisk).

    Kupiłeś? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-11-28 23:45:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > In article <heqpir$p87$1@news.onet.pl>,
    > 15?
    > Ja przedwczoraj w sklepie widzialem czytniki od 50 (Hama) do 100
    > (Sandisk).

    A w Biedronce były po 7,99, takie uniwersalne z kabelkiem. Obsługują SDHC
    bez problemu.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2009-11-28 23:57:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jaskrawy" heqn0v$e9b$...@i...gazeta.pl

    > Wymusza to korzystanie z oryginalnego oprogramowania Canona które mi niezbyt
    pasuje.

    Ja korzystam z TotalCommandera -- ale mam C 450 D.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-11-29 00:02:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "KILu" hes968$84i$...@i...gazeta.pl

    > Mozna jeszcze taniej (nawet parokrotnie, uwzgledniajac wysylke) -
    > szczegolnie jesli jestes cierpliwy (dealextreme). Wbrew pozorom te
    > wynalazki dzialaja.

    Ja kupiłem za 9 złotych, ale można za 5 złotych. :)

    --