  • 31. Data: 2009-07-26 09:16:04
    Temat: Re: Przewidujemy - co jeszcze marketingowcy wymysla ?
    Od: "WM " <c...@g...pl>

    Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał(a):

    > A taki pies?

    Człowiek widzi trzy podstawowe kolory, pies tylko dwa.
    Tu masz porównanie barw widzianych przez ludzi i przez psy:
    http://migg.wordpress.com/2007/03/26/mysz-zobaczyla-
    w-technikolorze/

    Są ptaki i inne zwierzęta (w tym 2% kobiet ;-),
    które widzą świat w czterech kolorach:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tetrachromat

    Pozdrawiam WM

  • 32. Data: 2009-08-09 20:16:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Adameck napisal:
    > amanta ? Gdzie jest granica ?

    Pozno, bo pozno, ale dorzuce swoje trzy grosze:

    uklad optyczny typu oko owada dajace obraz polsferyczny
    do ogladania na ekranie oLED wytapetowanym na scianie
    mieszkania :)

    Takie pokrycie wymaga pamieci ok. 148 Mpx przy rozdzielczosci
    katowej 1 minuty, jaka ma oko ludzkie. Nie jest to juz jakas
    abstrakcja techniczna. Z takiego obrazu polsferycznego da sie
    zrekonstruowac dowolny obraz klasyczny.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 33. Data: 2009-08-10 07:31:49
    Od: Marx <M...@n...com>

    Kyniu pisze:

    > Oczywiscie ze po cichu. Odnies to do ogolu ktory robi zdjecia czy tez cyka
    > foty.

    > Chodzi mi o auta eletryczne i hybrydowe. Zobacz ze nawet w Polsce po
    > pierwsze rusza produkcja takich aut (SAm) a po drugie powstaja firmy ktore
    > przerabiaja klasyczne auta na naped elektryczny. Zreszta polecam lekture
    > aktualnego Newsweeka.

    Melexy po parku chorzowskim zapychaja od lat kilkudziesieciu...
    auto hybrydowe (gaz+benzyna) mialem kilkanascie lat temu
    faktycznie idzie to powoli...
    Marx