  • 261. Data: 2010-05-30 22:02:13
    Temat: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tom01,

    Sunday, May 30, 2010, 9:40:01 PM, you wrote:

    > Forma per Pan oznacza szacunek względem rozmówcy.

    Nie tutaj. Tutaj oznacza drwinę, wywyższanie się, lub brak obycia.

    [...]

    > Wiem co to usenet, proszę sobie wyobrazić. ;)

    Doprawdy? I co z tego?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 262. Data: 2010-05-30 22:36:25
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Nie tutaj. Tutaj oznacza drwinę, wywyższanie się, lub brak obycia.

    Wszystko zależy od kontekstu.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 263. Data: 2010-05-31 09:15:56
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 30 maj (niedziela), gdy o godzinie 19:39 *Andrzej Lawa* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > hęęęęęęęęęęęę??????????????

    nie ma co się dziwić. Jak się pisze absurdy to i absurdem można
    "dostać".

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-05-31 09:14:56

  • 264. Data: 2010-05-31 10:25:26
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-28 21:07, Tom01 pisze:

    > Nie będę dyskutować w ten sposób. To nie ma sensu.

    No tak niewygodny argument, więc komentowanie go nie ma sensu:) Typowe.

    > Jest to organizm zmienny, lata są nieco rózne. W jednym roku np w
    > kwietniu może być więcej wypadków z rowerzystami a w drugim mniej bo
    > ówczas była jeszcze zima. W innym miesiącach inaczej się to rozłoży. Rok
    > to dopiero cykl powtarzający się. Tylko rocznie można cokolwiek dywagować.

    Jeżeli jeden miesiąc wyraźnie odstaje. Ale to nie taki przypadek. bo jak
    napisałem, grudzień, styczeń, luty, marzec były bardzo podobne. A te
    same miesiące rok wcześniej to już zupełnie inna bajka. Ale tego
    przeciwnicy świateł nie komentują bo dane nie wygodne.

    > Naprawdę ciężko się dyskutuje na takim poziomie. Kilka tysięcy więcej
    > wypadków, kilkuset więcej zabitych. Nie wystarczy?

    Zawsze da się znaleźć taką liczbę która potwierdzi z góry założoną
    teorię. Zjawisko jest bardziej złożone, w momencie gdy próbujemy
    bardziej szczegółowo podejść do problemu to się okazuje, że to nie ma
    sensu itp. To nazywasz dyskusją? Bo mi raczej wygląda na monolog.

    > I żądam. Nie tylko ja. Sęk cały w tym że demokratycznie wybrani
    > przedstawiciele stojący u władzy mają takie rzeczy głęboko tam gdzie
    > słońce nie dochodzi. Pewien wysoko postawiony urzędnik zdradził w 2008

    Jak już wszystko zawodzi, to zawsze pojawi się jakiś wysoko postawiony
    urzędnik, który mówi to co powinien. Przedszkole.

    A.

  • 265. Data: 2010-05-31 10:28:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > No i co z tego?

    Kilkaset zgonów więcej w jednym tylko miesiącu? I to dla Ciebie nic nie
    znaczy? No tak, przeczy to Twojej teorii, więc się nie liczy.

    A.

  • 266. Data: 2010-05-31 10:32:37
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-30 22:36, Tom01 pisze:

    > Wszystko zależy od kontekstu.

    To jest przykład jak do Ciebie docierają bodźce z zewnątrz. Nie dociera
    netykieta, nie docierają uwagi innych, nie docierają liczby. Ty po
    prostu wszystko wiesz najlepiej, a jedynym argumentem jest: "bo ja tak
    uważam".

    A.

  • 267. Data: 2010-05-31 10:52:25
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tom01 wrote:

    > Wypraszam sobie takie teksty. Nie wiem ile Pan ma lat, ale poziom
    > wypowiedzi nie daje Panu dobrego świadectwa.

    W usenecie nie pisze się per pan, jeśli pisze się per pan to pisze się
    "z przekąsem"

    > Czyżby? Jakie proszki do prania, kawy i papiery toaletowe sprzedają się
    > najwięcej? Podpowiem, te za kampanię PR ktoś zapłacił.

    Oni. Tak to Oni!

    \SK

  • 268. Data: 2010-05-31 10:54:12
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tom01 wrote:

    > Kto jest wg Pana bandą oszołomów?
    > -Szwecja National Road and Traffic Research Institute?
    > -Norwegia Transportokonomisk institutt?
    > -Dania Danish Council of Road Safety Research?
    > -USA National Research Council, Transportation Research Board?
    > -USA Department of Health and Human Services?
    > -Austria Institute for Holistic Accident and Safety Research?

    I co ta lista ma oznaczać???

    W Szwecji na światłąch jeżdżą, od dawna :) W Norwefi tak samo :)

    \SK

  • 269. Data: 2010-05-31 11:01:37
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tom01 wrote:

    > Jeszcze raz i powoli. Załóżmy teoretycznie że "znalazł" Pan przyczynę
    > wzrostu w Polsce.

    Załóżmy praktycznie że nie rozumiesz o czym mówisz :)

    Otóż, ja żadnej przyczyny nie znalazłem. JA tylko pokazałem, że gross
    wzrostu nie jest związane z wprowadzeniem świateł.

    > Teraz proszę o pozostałe kraje.

    Z których w sporej części wprowadzono to w tym samym roku co w Polsce.

    > Podpowiem powtórnie że
    > z wyjątkiem Szwecji we WSZYSTKICH zanotowano wzrosty.

    A teraz jeszcze odpowiedz, w ilu z nich wzrostu nie było w okresie 3
    lata przed 3 po -- Mniej więcej wtedy w ogóle można się zacząć
    zastanawiać czy był jakiś problem

    \SK

  • 270. Data: 2010-05-31 11:04:39
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tom01 wrote:

    > No i co z tego?

    No i to z tego, że nie miało to związku ze światłami w dzień latem.

    I to z tego, że jakyś rozumiał matematykę, to byś wiedział, co to jest
    zmienna losowa i co to znaczy że jest losowa.

    \SK