  • 321. Data: 2010-05-31 23:46:47
    Temat: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    DoQ pisze:
    > Czyli wg ciebie rzad dostaje 730mld rocznie więcej z tytulu samej
    > "nadwyzki". Tak zapewne, a budzet RP łata sie corocznie tryliardami PLN
    > z tytulu wszystkich podatkow i akcyz. Zmien dilera bo ci zielsko szkodzi...

    Pomyłka, "mln" miało być nie "mld".

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 322. Data: 2010-06-01 01:07:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Tom01 pisze:
    > Pomyłka, "mln" miało być nie "mld".

    Strona na ktora powoluje sie autor tego pożal się boże wątku informuje
    że 3mln/dziennie. 3mln/dzień - gdyż, ponieważ - umiesz to uzasadnić
    jakimś wzorem, wyliczeniem?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 323. Data: 2010-06-01 02:34:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 11:46:30 +0200, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > Wypadki się biorą z czego? Z przestzregania przepisów? Czy z ich
    > nieprzestrzegania.

    Ani z jednego, ani z drugiego.

    --
    ___________ (R)

  • 324. Data: 2010-06-01 10:33:47
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-31 23:35, Tom01 pisze:

    [ciach totalne bzdury]

    > Tak można w nieskończoność. Dlaczego? Bo jak wiadomo laa są rozmaite w
    > sensie rozkładu miesiącznego i za każdym razem można się zastanawiać nad
    > innymi miesiącami i snuć teorie.

    Właśnie pokazałeś sposób myślenia tzw światłofoba. Wszystkie
    niekorzystne liczby wyciąłeś, nie dodałeś nawet słowa komentarz i
    powtórzyłeś znowu te same slogany, nawet nie zważając, że są zupełnie
    nie na temat.

    To chyba nie wymaga komentarza, prawda?:)

    Pozdrawiam,
    A.

    ps. neelix zdaj w końcu to PJ, przestaniesz się tak kompromitować.

  • 325. Data: 2010-06-01 11:53:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tom01,

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 326. Data: 2010-06-02 03:22:13
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Idź, oddaj prawo jazdy jak masz z tym problemy.

    ...ehh dzieciaku. Pojezdzisz troche wiecej, to zrozumiesz o czym mowie.
    A na razie wracaj do tego klepania klawiszy "kibordlorjorze".. ROTFL

    A.

  • 327. Data: 2010-06-02 09:15:14
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-02 03:22, złoty pisze:

    > ...ehh dzieciaku. Pojezdzisz troche wiecej, to zrozumiesz o czym mowie.
    > A na razie wracaj do tego klepania klawiszy "kibordlorjorze".. ROTFL

    Aż do 03:22 walczyłeś i nic z tego, żona jednak nie dała, to się
    wyżywasz na innych?

    A.