  • 251. Data: 2010-05-29 22:30:32
    Temat: Re: Bo mnie syn do tego przekonał?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 May 2010 18:25:44 +0000 (UTC), kamrat wrote:
    >Fakt, nie głosował, ale dlatego, bo "nie wiedział co jest właściwie
    >głosowane". Odnalazłem w necie nagranie, w którym to mówi.
    >Gdyby wiedział, to by głosował, bo "go syn do tego przekonał". Mimo, że był z PiS.
    >Wynika z tego, że pewnie więcej posłów nie wiedziało co jest głosowane, bo z

    Widziales ty kiedys glosowanie w sejmie ?
    Robia sobie blok glosowan, po calym dniu posiedzenia, pozno w nocy,
    jest tych glosowan kilkadziesiat po kolei.
    Wcale nie dziwne ze niektorzy nie wiedza o chodzi, szczegolnie jak
    sprawa jest np za odrzuceniem poprawki proponujacej wykreslenie zmiany
    w ustawie o zmianie ustawy .. mozna sie pogubic za czym sie naprawde
    glosuje. Dlatego niektorzy patrza na przewodniczacego klubu i glosuja
    tak jak on.
    Ale nie w tym przypadku.

    >tego co wiem, ten przepis został nielegalnie ukryty w innej ustawie i posłowie
    >mogli nie wiedzieć nad czym głosują.

    Az tak to nie zostal ukryty. Posel Lamczyk odczytal go na glownym
    posiedzeniu, zostal skierowany do obrad w komisji, odczytano dwa dni
    pozniej przed glosowaniem, potem trafilo do Senatu, senat zlagodzil,
    zlagodzenie odrzucono..

    http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/0/CDFFB549E1
    094F0CC125728300037AB2/$file/34_a_ksiazka.pdf
    strona 114
    http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/0/8B8587D030
    E96923C12572840072B033/$file/34_c_ksiazka.pdf
    strona 289

    (jakby linki nie zadzialaly - posiedzenie 34, 14.02.2007 i 16.02.2007
    http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/main?OpenFor
    m&Seq=2#_RefreshKW_docid

    Jedyny zarzut - konstytucja wymaga zeby ustawa przeszla trzy czytania,
    a tu poprawka znacznie odbiegajaca od poczatkowej tresci zgloszona juz
    po I czytaniu. Ktore i tak bylo w komisji.

    >Wiem też, że został złożony wniosek do TK
    >o jego uchylenie i to jest w tym wszystkim pocieszające.

    Tylko czemu dopiero teraz.

    J.

  • 252. Data: 2010-05-29 22:41:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-29 22:30, J.F. pisze:
    (...)

> [...]
    > a tu poprawka znacznie odbiegajaca od poczatkowej tresci zgloszona juz
    > po I czytaniu. Ktore i tak bylo w komisji.

    Ba - widoczne zbyt wiele energii tracisz na produkcjach usenetowych, a
    zbyt mało zajmujesz się problemami w realnej rzeczywistości.

    Ekhem - podobno chciałeś tej partii kierowców i narzekałeś, że
    chętnych mało...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 253. Data: 2010-05-29 23:50:24
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil,

    [...]

    > Misiaku, pokazesz ten samochod spalajacy 5 litrow przy 50km/h i 20 litrow
    > przy 100km/h, czy nie pokazesz?
    > A moze chociaz spalajacy 10l przy 100km/h i 40l przy 200km/h?

    Nubira 2.0 spala mniej więcej tyle. Na godzinę. Spytaj Jarka.

    > Nie pokazesz? To wracaj pod most.

    A ty do szkoły.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 254. Data: 2010-05-30 00:44:52
    Temat: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tom01,

    Friday, May 28, 2010, 9:39:13 PM, you wrote:

    [...]

    > ale Pan naprawdę nie widzi bzdur jakie pisze.

    Co Ty z tym "Panem"? Usiłujesz ludzi obrazić? Czy też nowe obyczaje na
    siłę wprowadzasz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 255. Data: 2010-05-30 09:45:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 May 2010 23:50:24 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello kamil,
    >Wednesday, May 26, 2010, 3:53:00 PM, you wrote:
    >[...]
    >
    >Nubira 2.0 spala mniej więcej tyle. Na godzinę. Spytaj Jarka.

    Spala, ale przejezdza wtedy 200km :-)

    Tylko ze ona jakos dziwnie nie potrafi spalic tych 5l/100km,

    J.

  • 256. Data: 2010-05-30 10:00:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Sunday, May 30, 2010, 9:45:10 AM, you wrote:

    > Spala, ale przejezdza wtedy 200km :-)
    > Tylko ze ona jakos dziwnie nie potrafi spalic tych 5l/100km,

    Ale spali 10l/h a nawet mniej przy 100 km/h - nieprawdaż?

    Swoją drogą - zależność powinna być do sześcianu ale chyba prędkości
    zbyt małe, żeby tylko wpływ oporu powietrza stanowił.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 257. Data: 2010-05-30 11:47:52
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Co Ty z tym "Panem"? Usiłujesz ludzi obrazić? Czy też nowe obyczaje na
    > siłę wprowadzasz?

    Taką mam manierę. Mierzi mnie amerykanizowanie języka na siłę. W języku
    Polskim istnieje więcej zwrotów do osób obcych i znajomych niż tylko
    jedno prymitywne "ty". Poza tym, zauważyłem już dawno, że pisanie sobie
    na "ty" bardzo "ułatwia" wycieczki osobiste.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 258. Data: 2010-05-30 12:09:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tom01,

    Sunday, May 30, 2010, 11:47:52 AM, you wrote:

> [...]
    > jedno prymitywne "ty". Poza tym, zauważyłem już dawno, że pisanie sobie
    > na "ty" bardzo "ułatwia" wycieczki osobiste.

    Ale swoje manieryzmy możesz trenować w swoim otoczeniu - tu pisanie
    per "Pan" jest traktowane jako drwina lub próba wywyższania się.
    Wlazłeś między wrony - kracz jak i one. Tu trafisz na pryszczatych
    nastolatków i starych zgredów. Ludzi oderwanych siłą od młotka i
    poważnych naukowców. I jakoś od bardzo wielu lat radzimy sobie bez
    "panowania". Chcesz poznać zasady - poczytaj netykietę.

    Przy okazji - to nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek
    amerykanizowaniem. Zawsze w amatorskim porozumiewaniu się na odległość
    używano "Ty". "Panowanie", to jakaś pseudoarystokratyczna, polacka
    (nie poprawiać!) maniera, za którą nie cierpi nas większość narodów
    słowiańskich i z której nabija się reszta świata.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 259. Data: 2010-05-30 19:39:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Heraklit pisze:
    > Był 27 maj (czwartek), gdy o godzinie 8:30 *Andrzej Lawa* w pocie czoła
    > naskrobał(a):

    > a ty dalej kultywujesz "przyjaźń" polsko-rosyjską...?

    hęęęęęęęęęęęę??????????????

  • 260. Data: 2010-05-30 21:40:01
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Ale swoje manieryzmy możesz trenować w swoim otoczeniu - tu pisanie
    > per "Pan" jest traktowane jako drwina lub próba wywyższania się.
    > Wlazłeś między wrony - kracz jak i one.

    Forma per Pan oznacza szacunek względem rozmówcy. Nie zwykłem do
    kogokolwiek mówić "Ty" z wyjątkiem znajomych i swojej rodziny. A
    przypowiastka z wronami ma wydźwięk raczej negatywny.

> [...]
    > poważnych naukowców. I jakoś od bardzo wielu lat radzimy sobie bez
    > "panowania". Chcesz poznać zasady - poczytaj netykietę.

    Wiem co to usenet, proszę sobie wyobrazić. ;)