    From: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Prywatne pliki na firmowym serwerze.
    Date: Thu, 9 Sep 2010 06:44:52 +0000 (UTC)

    Mam 2TB miejsca, z czego wykorzystuję 0 (zero) bo nie lubię, jak mi jakiś
    młodociany admin po plikach biega, niezależnie czy plikach służbowych (jakieś
    ostre drafty na klientów ;)) czy półprywatnych.

    Jak zabezpieczyć swoją przestrzeń dyskową na biurowym serwerze, przed adminem?

    Admin jest raczej podwładnym niż przełożonym, ale tak czy inaczej trzeba
    dmuchać na zimne.

    "Zabezpieczenie" to zarówno struktura katalogów z ich nazwami, jak i nazwy
    plików, jak i oczywiście treść plików.

    "Serwer" to aktualnie sprzętowy NAS.
    THX