  • Data: 2010-09-10 13:47:32
    Temat: Re: Prywatne pliki na firmowym serwerze.
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Dla uproszczenia dyskusji przyjmijmy, że to ja jestem pracodawcą."
    >

    > Popraw mnie, jesli sie myle i to nie pracodawca ustala polityke.

    Jeżeli nie pracodawca, to kto ustala wewnętrzną politykę w prywatnej
    firmie ?

    Administrator Cie nie zwolni, ale może sprawić, że Cie zwolnią.

    Nie trzeba być sędzią aby złodzieja doprowadzić pod sąd /bez urazy/.
    Zazwyczaj wiadomo co się w duzych ilościach trzyma na serwerach... (nie
    zawsze, ale często)

    pozdrawiam
    Rafał