  • 21. Data: 2009-10-08 17:12:31
    Temat: Re: Potrzebuje torby
    Od: robertar <r...@w...pl>

    Witam,
    Myślę, że przy większej ilości sprzętu godny polecenia jest zestaw
    Lowepro, składający się z pasa (S&F Deluxe Waistbelt ), kamizelki (SF
    Vest Harness), kilku pokrowców lens case i torby biodrowej, np.
    toploader 70 AW.
    Torbę i pokrowce na obiektywy rozkłada się równomiernie na pasie,
    który podtrzymywany jest przez kamizelkę.
    Zalety takiego rozwiązania błyskawiczny dostęp do sprzętu i idealne
    rozłożenie ciężaru. Nawet kilkugodzinna praca z takim sprzętem nie
    jest męcząca dla kręgosłupa, co osobiście wypraktykowałem. Ponadto
    zestaw taki można również rozbudowywać o pokrowce na inne akcesoria.
    Dodam jeszcze, że w/w torbie swobodnie mieszczę nikona d70 z
    obiektywem 105 mm 2.0 (przegroda główna) i body d70 (przegroda
    mniejsza).

    Pozdrawiam
    Robertar

  • 22. Data: 2009-10-08 19:17:57
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    robertar napisal:
> [...]
    > Lowepro, składający się z pasa (S&F Deluxe Waistbelt ), kamizelki (SF
    > Vest Harness), kilku pokrowców lens case i torby biodrowej, np.

    Tylko bron Boze nie jedz z tym na wycieczke do Izraela,
    bo przewidywany czas zycia z takim 'pasem szahida' bedzie
    bardzo krotki. Z powodu profilaktycznego odstrzalu ;)
    Nerwowi bywaja, zwlaszcza w okoliach przejsc do Autonomii.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 23. Data: 2009-10-09 16:55:26
    Od: robertar <r...@w...pl>

    8 Paź, 21:17, Jacek_P napisał:

    > Tylko bron Boze nie jedz z tym na wycieczke do Izraela,
    > bo przewidywany czas zycia z takim 'pasem szahida' bedzie
    > bardzo krotki.

    Póki co tam się nie wybieram :)

    A poza tym - jaki pas szachida? - toż to wypisz, wymaluj taktyczne
    wdzianko Marines:
    http://www.arcent.army.mil/cflcc_today/2005/january/
    images/marines.jpg

    :)

    Pozdrawiam
    Robert

  • 24. Data: 2009-10-09 22:02:00
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

> [...]
    > bardzo krotki. Z powodu profilaktycznego odstrzalu ;)
    > Nerwowi bywaja, zwlaszcza w okoliach przejsc do Autonomii.

    Taktak, bo tam to NewsWeara nikt nie używa...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327