  • 1. Data: 2009-10-07 09:06:34
    Temat: (market) ramki aluminiowe A4
    Od: Alek <k...@o...pl>

    Witam,

    mam do sprzedania ramki z anodowanego aluminium - kolor srebrny,
    format A4.
    http://allegro.pl/item766740320_ramka_a4_aluminium_a
    nodowane_okazaja_5szt_45zl.html

    pozdr.alek

  • 2. Data: 2009-10-07 09:18:16
    Temat: Re: (market) ramki aluminiowe A4
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 7 Paź, 11:06, Alek <k...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > mam do sprzedania ramki z anodowanego aluminium - kolor srebrny,
> [...]

    chyba Cię powaliło. W sklepie (normalnym w mieście) A3 kosztuje 29zł.
    a A4 za 24 można kupić. Tak, że Twoja cena jest podwójnie kosmiczna.

  • 3. Data: 2009-10-07 09:22:52
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > Witam,
    > mam do sprzedania ramki z anodowanego aluminium - kolor srebrny,
> [...]

    W kontekscie ostatnich dyskusji o opodatkowaniu
    sprzedazy fotografii zapytam z ciekawosci:
    wystawiasz f-ry VAT? ;-)

  • 4. Data: 2009-10-07 09:30:55
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > chyba Cię powaliło. W sklepie (normalnym w mieście) A3 kosztuje 29zł.
    > a A4 za 24 można kupić. Tak, że Twoja cena jest podwójnie kosmiczna.

    Najpierw dobrze przeczytaj. 45 zl to za komplet 5 sztuk. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 5. Data: 2009-10-07 09:32:48
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Alek" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > Witam,
    >
    > mam do sprzedania ramki z anodowanego aluminium - kolor srebrny,
> [...]
    w sklepie zaopatrzenia plastyków na Mazowieckiej sa po 15,50 zl Czy to sa te
    ramki?

  • 6. Data: 2009-10-07 09:43:29
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    aadax wrote:
> [...]
    nodowane_okazaja_5szt_45zl.html

    > w sklepie zaopatrzenia plastyk?w na Mazowieckiej sa po 15,50 zl Czy to sa te

    A w ktorym miescie na mazowieckiej? :)

  • 7. Data: 2009-10-07 09:58:46
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek Drwal" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    nodowane_okazaja_5szt_45zl.html

    > A w ktorym miescie na mazowieckiej? :)

    w Warszawie (Osoba sprzedająca rami podała adres podwarszawskiej
    miejscowości - Konstancin-Jeziorna)

  • 8. Data: 2009-10-07 10:23:20
    Od: FD <f...@o...pl>

    Howk pisze:

    > chyba Cię powaliło. W sklepie (normalnym w mieście) A3 kosztuje 29zł.
    > a A4 za 24 można kupić. Tak, że Twoja cena jest podwójnie kosmiczna.

    ale bąka pusciles ;)

  • 9. Data: 2009-10-07 10:30:24
    Od: ps <p...@g...pl>

    Jakub Jewula pisze:
    (..)

    > W kontekscie ostatnich dyskusji o opodatkowaniu
    > sprzedazy fotografii zapytam z ciekawosci:
    > wystawiasz f-ry VAT? ;-)

    Śwynia :D