  • 11. Data: 2009-10-07 12:56:19
    Temat: Re: Potrzebuje torby
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:

    Hej

    > Albo to "niewiele mniej" znaczy faktycznie duzo mniej, albo "nie tak
    > monstrualnie" znaczy minimalnie mniejsze. No pomysl logicznie. Skoro
    > taka ilosc upchanych w niej klamotow zajmuje wlasciwie cala pojemnosc
    > torby, to jakim niby cudem plecak mialby wygladac na mniejszy, skoro
    > taka sama ilosc klamotow musialby pomiescic. :)

    IMO sporo miejsca z konstrukcji 650AW zajmuje ten cylinder
    usztywniający. Torba musi mieć więcej wzmocnień żeby zachować kształt
    przy obciążeniu. Do tego plecaka upycham 2xd700, w tym jeden ogripowany,
    n70-200, n24-70, n14,24, s50/1.4, s20/1.8, SB800 i SB900.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 12. Data: 2009-10-07 13:18:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ej, wy trenujecie jakieś podnoszenie ciężariów, czy bierzecie koks?
    > Mam LowePro 200AW i jak ją obłożę 3 obiektywami po 400-600g, do tego d70 i
    > lampa + parę dupereli to po dwóch godzinach łazikowania z tym ramię chce
    > odpaść. Jak czytam że dopychacie 2 aparaty 4 obiektywy i laptop to się
    > zastanawiam czy wszystko ze mną ok? :>

    Z tego sie wyrasta, na szczescie ;)

  • 13. Data: 2009-10-07 13:37:07
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    Hej

    > Z tego sie wyrasta, na szczescie ;)

    Czy to takie dziwne że jeśli ktoś idzie na komercyjne ważne zlecenie to
    ma ze sobą 2 duże puchy i ze 3 profi szkła? Jakaś lampa też w torbie
    powinna być.
    Dla relaksu na ryby czy w góry to sobie można jakiegoś kompakta wziąć :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 14. Data: 2009-10-07 14:18:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Czy to takie dziwne że jeśli ktoś idzie na komercyjne ważne zlecenie to ma
    > ze sobą 2 duże puchy i ze 3 profi szkła? Jakaś lampa też w torbie powinna
    > być.

    Nie, to nie dziwne.

    > Dla relaksu na ryby czy w góry to sobie można jakiegoś kompakta wziąć :)

    Albo plecak z termosem i kanapkami :)

  • 15. Data: 2009-10-07 14:23:06
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > IMO sporo miejsca z konstrukcji 650AW zajmuje ten cylinder
    > usztywniający.

    Masz na mysli ten wlasciwy wklad z pianki, w ktorym mocowane sa
    przegrody? Czy ja wiem czy sporo miejsca to zajmuje? To sa raptem 1,5 cm
    scianki przylegajacego do warstwy zewnetrznej. Plecak przeciez tez musi
    byc czyms wzmocniony (usztywniony), bo w innym wypadku wygladalby jak
    worek na kapcie... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 16. Data: 2009-10-07 14:27:04
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Nova 5 AV uzywam (dwa body + 3/4 obiektywy + 2 lampy zazwyczaj).
    Troche mi już ciasno ale torba nie jest jeszcze jakas bardzo wielka.

    Chce tylko zwrocic uwage na jedno. Ciezar. Ja osobiscie w tej chwili
    jestem juz raczej pewny, ze musze torbe zmienic na plecak :|
    Kregoslup mi wysiada. Nie wiem ile to wazy w sumie ale obrywa ramie
    tak mocno, ze po paru godzinach z tym na ramieniu pod wieczór
    kregoslup mi wysiada. Zwlaszcza w trybie pracy teren 10% i 90%
    komputer... czlowiek zastany sie robi.

    Róbcie wszystko żeby dla dobra swojego kręgosłupa torby jednak
    na plecaki zamieniac.

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl

  • 17. Data: 2009-10-07 14:44:35
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Nova 5 AV uzywam (dwa body + 3/4 obiektywy + 2 lampy zazwyczaj).

    Jakie body i jakie obiektywy?
    Mialem (mam nadal i uzywam kiedy mam mniej gratow do zabrania) 5 AW i
    upchniecie w niej dwoch body z obiektywami (w tym 70-200), graniczy z
    cudem, a wypycha sie ona wtedy jak skarpeta. Jedyna mozliwosc
    zapakowania tego o czym wspomniales, to chyba wszystko osobno (bez
    obiektywow przypietych do body), a i to chyba tylko w takim przypadku,
    gdy nie wciskasz tam 70-200/2.8, i korpusy bez gripow.
    Po demolce przegrodek udawalo mi sie wciasnac body z 70-200 -- wzdluz
    torby, a drugie body z 24-70 w pionie (obiektywem do dolu w srodku, obok
    70-200). Zostawal kawalek zeby wcisnac lampe i od biedy moze 50 mm, ale
    torba byla tak porozpychana, ze bywaly problemy z zapieciem suwaka.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 18. Data: 2009-10-07 16:05:07
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 70-200). Zostawal kawalek zeby wcisnac lampe i od biedy moze 50 mm, ale
    > torba byla tak porozpychana, ze bywaly problemy z zapieciem suwaka.

    slabo kombinujesz :) 70-200 IS prawa tylna komora + 2x 580 przed
    nim - prawa komora z przodu. Srodkowa komora przednia 5D z gripem +
    28-70 F2.8L wsadzony obiektywem w dol. Tylna srodowa komora 50D +
    85 1.8 wsadzone bokiem. Lewa tylna mały obiektyw albo spokojnie dwa
    male jeden na drugim, lewa przednia 17-40 4.0 zazwyczaj z zapieta oslona.

    Da sie :) i do wszystkiego jest bardzo latwy dostep.

    Roger

  • 19. Data: 2009-10-07 18:03:40
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

> [...]
    > wsadzone bokiem. Lewa tylna mały obiektyw albo spokojnie dwa male
    > jeden na drugim, lewa przednia 17-40 4.0 zazwyczaj z zapieta oslona.

    No czyli jednak 70-200 nie przypiety do body. Poza tym ten Twoj 70-200
    to jakis karzelek, bo Nikkor to nawet bez aparatu wystaje ponad 4 cm
    poza brzeg torby.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 20. Data: 2009-10-07 18:52:16
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 07 Oct 2009 15:37:07 +0200, Kryhu napisał(a):

    > Czy to takie dziwne że jeśli ktoś idzie na komercyjne ważne zlecenie to
    > ma ze sobą 2 duże puchy i ze 3 profi szkła? Jakaś lampa też w torbie
    > powinna być.

    Jak najbardziej rozumiem, że czasem potrzebne jest dużo sprzętu, próbuję
    natomiast wyobrazić sobie noszenie tego w torbie.
    Takie ilości sprzętu nadają się na plecak i to spory... no chyba, że torba
    ma służyć chwilowo do przetachania z samochodu do obiektu, czy coś. Ale
    wtedy znów spokojnie można użyć dwóch, albo plecaka właśnie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net