    From: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Pomocy proszę w sprawie małego wzmacniacza...
    Date: Sun, 26 Aug 2012 22:10:56 +0200

    Witam,
    problem mam taki, że mam MP3 Samsung YP-S3. Słucham głównie słuchowisk, nie
    trawię słuchawek, więc używam Raikko Dance. Uprzedzam różne propozycje jak i
    co i z czym powinienem słuchać: używam kilku samochodów i taki "zestaw" jest
    dla mnie najbardziej optymalny. Optymalna nie jest głośność. Muszę
    "odkręcać" MP3-ójkę na full i również na full wzmaczniaczyk w Raikko Dance.
    Jak mam ciszej nagrane słuchowiska, to i tak jest za cicho przy 200kmh na
    autostradzie. Problem jest, moim zdaniem, zbyt mała moc wyjściowa MP3-ójki
    (pewnie dopasowanie wyjścia do słuchawek). Potwiedza to, że w moim prywatnym
    samochodzie, po podłączeniu playerka do radia z wejściem AUX, muszę radio
    odkręcać na full, aby było w miarę dobrze słychać. Zanabyłem wczoraj Fiio
    E06, ale poprawa była minimalny. Jest to jednak wzmaczniacz słuchawkowy,
    więc się nie dziwię. Czy ktoś ma jakiś pomysł na taki "pomiędzywzmacniacz"?
    Najlepiej jakby dał się zasilać z gniazda zapalniczki, albo np. dwóch
    akumulatorków AAA.

    Będę wdzięczny za każdy pomysł. Jak to nie będzie jakiś patent na super
    nowych scalakach, to i sam sobie polutowac dam radę.