  • 41. Data: 2010-08-29 02:22:37
    Temat: Re: Polkomtelowi miesza się w 'glowie'.
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik " 666" napisał:

    > Ja bym go jeszcze odciął od netu ;-)

    Ciebie trzeba odciąć od netu póki nie nauczysz się prawidłowego cytowania.
    Nie widzisz jak wygląda cytowanie w innych postach?

    Remek

  • 42. Data: 2010-08-29 07:44:14
    Temat: Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)"" i5c63h$sha$...@i...gazeta.pl

    > 10 lat miałem umowę z tym operatorem. Umowa na firmę.
    > Jedyna reakcja: 2004 (chyba), "opiekun" sprzedał mi nokię 6600, dopłaciłem ponad
    tysiaka. Po tym zmienił mi się "opiekun" - tym
    > razem z Sieradza. Od tego czasu nikt nie pilnował czasu obowiązywania umów, sam
    dzwoniłem i dokonywałem bohaterstwa by w końcu
    > była możliwość zmiany taryfy. W tym samym czasie oczywiście były nieustanne
    propozycje aktywacji nowego numeru. Za 23 dni kończy
    > mi się umowa.
    > Plus znowu ma to w dupie, odezwał się dopiero po otrzymaniu papierów ("możesz
    zrezygnować, zadzwoń na darmowy numer").

    Era pod tym względem jest aż nazbyt aktywna i jeszcze zanim
    umowa się skończy, propnują lepsze warunki i nowy telefon.

    Mnie odpowiadała nienadgorliwa postawa Polkomtelu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2010-08-29 10:47:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Remek" i5cfof$kc3$...@i...gazeta.pl

    > Ciebie trzeba odciąć od netu póki nie nauczysz się prawidłowego cytowania.
    > Nie widzisz jak wygląda cytowanie w innych postach?

    Dzięki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2010-08-29 10:49:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomaszek" i5ahvq$1rt$...@n...onet.pl

    > Miałem plusa dwa razy w życiu ( post paid;) Pierwszym razem za czasów

    Ja zaczynałem niemal w tym samym czasie, co oni. :)
    I wówczas były początki, więc się wybaczało wszystko.

> [...]
    > połączenia, nacinanie za połączenie oczekujące ( mimo że drugi
    > abonent Plus'a nie miał tej usługi aktywnej!! ) Błędy w bilingach...
    > wiecznie nie działający Plus-on line ( wtedy to się chyba "e-bok"
    > nazywało ) Na ten e-bok to się nawet kiedyś tak zeźliłem, bo
    > wiecznie prace konserwacyjne i prace konserwacyjne... przechodząc
    > w centrum ( Warszawa ) zajrzałem do ich salonu firmowego, złożyłem
    > reklamację i dziewuszyna do mnie, że taki problem to tylko u mnie
    > występuje!!!!! Była na tyle głupia, tępa i bezczelna, że starała
    > mi się wmówić, ze komunikat pochodzący od nich to wina mojego

    :)

    Ja mam teraz za 10 złotych. Prawie nigdzie nie dzwonię
    poza jednym numerem w Erze, a i tam mógłbym nie dzwonić. :)
    Znaczna część minut (kwadrans miesięcznie z przechodzeniem
    ileś miesięcy -- łącznie nie więcej niż 60 minut) przepada
    mimo moich starań -- wolę podjechać gdzieś niż zadzwonić,
    chyba że dzwonić mam do innego miasta, :) a wówczas
    wybieram VoIPa. :)

    Do ich strony przez długi czas nie mogłem zalogować się, gdyż...
    nie dochodziły do mnie SMA, a właśnie kod SMS był potrzebny do
    autoryzowania wejścia. Na szczęście ten czas (niedochodzenia
    SMS) minął.

    > Nie tęsknię za nimi.

    I ja nie będę za nimi tęsknił. Odbieranie telefonów można
    mieć za 5 złotych rocznie -- w Orange. :) Bezpłatność
    w swojej sieci można mieć w Play.

    > Jeszcze mała uwaga do Twojej nadpłaty. Jedną z całych setek
    > wad firmy Polkomtel jest fakt, że posiadają konto zbiorcze
    > to znaczy wszyscy wpłacają na jedno konto i jedyne co
    > identyfikuje Twoją wpłatę to numer faktury u nich w systemie;)
    > Jak się nie zgadza, to mają problem ze zidentyfikowaniem wpłaty;)
    > no i dane osoby wpłacającej. I zaczyna się robić klops, bo taką
    > nietypową wpłatę trzeba odszukać. W takim Asterze na przykład
    > każdy ma konto indywidualne i nawet jak zrobisz nadpłatę to bez
    > problemu potrącą na następnej fakturze. Niby proste, a Plus
> [...]

    Nie mam nikogo znajomego w Polkomtelu, więc trudno mi do tego ustosunkować się.
    Jeśli naprawdę tak jest -- to przegięli. :) Kiedyś (o czym już pisałem) każdy
    miesiąc miał inny numer, dzięki czemu można było mieć zarazem nadpłatę i debet. :)
    I jeśli ktoś uważa, że przeksięgowanie środków (czy zewnętrzy) z miesiąca na inny
    miesiąc (choćby na ten, na którym wystąpił debet) było automagiczne czy choć by
    proste, to się myli. Należało napisać reklamację -- rozmowa w salonie czy
    telefoniczna nie wystarczała, czekać na rozpatrzenie reklamacji i ewentualnie
    doczekać się (po kilku miesiącach -- bliżej 3/4 roku niż trzech czy czterech
    miesięcy) przeksięgowania.

    --
    749*.8=599,2 749*.6=449,4 450-600 to (60-80)% . .
    . 749 .
    VV sztach . Ventolinem u
    . . . 739 . 26
    ^ . . . 25 . .01 . .
    .12 . 20 729 .
    . . . . . . . . . . . . 26 . . . g 03040506
    .09 . 14 . 19 719 .25 27
    P . . lipiec . VVVV VV .19 . . . . r02VV .
    13 . 21 709 .
    E27 29 01 03 . 07 101112 17 20 VV . 2728 31 .
    F 28 02 06 08 . 16 VV23 29 m sierpień
    1011 15 VV 690 2324 28
    . 30 VV .-09 13 18 22 24 u
    1718 680 22
    l.' 05 '.O_' 21 30 c VV
    670
    /' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415 h 07
    660
    m'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. ......... ........ .....
    ..................y................,,,,,,....;;;;..,
    ,;;..,,.650...,,..,,..,,..

  • 45. Data: 2010-08-29 11:34:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 04:22:37 +0200, Remek napisał(a):

    > Ciebie trzeba odciąć od netu póki nie nauczysz się prawidłowego cytowania.
    > Nie widzisz jak wygląda cytowanie w innych postach?

    Widzi i robi to z premedytacją, to jest głupi złośliwy małyt troll, który
    robi to specjalnie od lat i bawi się jak ludzie się wkurzają. A ty go
    karmisz i wyciągasz innym z KF.
    A juz prawie wszyscy go olali.

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 46. Data: 2010-08-29 11:54:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek Godel" 1kepv6r4ziyci$....@l...institute.com

    > Widzi i robi to z premedytacją, to jest głupi złośliwy małyt troll,
    > który robi to specjalnie od lat i bawi się jak ludzie się wkurzają.
    > A ty go karmisz i wyciągasz innym z KF.
    > A juz prawie wszyscy go olali.

    Z premedytacją, od wielu lat, na wielu grupach i nie przyjmuje do
    wiadomości tego, że inni woleliby czytać posty w normalnej kolejności. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2010-08-30 22:14:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 13:49:05 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >dobre :]

    No wiesz, do BOA dzwonilem tylko z okazji przedluzania umowy.
    A i w zasadzie i tak niepotrzebnie.

    >nie, wylecieli na bruk... najlepsze były metody selekcji kto zostaje,
    >kto wylatuje: "ok, Ty zostajesz, bo masz dziecko na utrzymaniu, Ty, bo
    >masz kredyt hipoteczny, Ci bez dzieci i kredytów out" :]

    Coz chcesz, socjalizm w Europie obowiazuje.

    Z tym ze juz na jednym amerykanskim firmie widzialem "nie zostaniesz
    kierowniczka. Nie masz dzieci, kredytu - nie mozemy ci dac
    odpowiedzialnej pracy, bo jaka mamy pewnosc ze nas nie rzucisz" :-)

    Tak czy inaczej - albo zrobili tylko niezbedne redukcje, albo beda
    outsoursowac pracownikow.

    >przestali wystawiać sobie sami kosztowe FV to i koszty pozyskania
    >klienta zmalały ;)

    telefony potanialy [hurtem, nie u nich], mieli niezla oferte
    przedluzeniowa bez telefonu ..

    >ciekawe gdzie poszli? ;]

    No coz, tego sie chyba nie dowiemy z podstawowego raportu - czy sobie
    poszli, czy przeszli na abonament.

    J.

  • 48. Data: 2010-08-31 00:56:07
    Od: " " <n...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Plus zablokował mi rozmowy wychodzący, gdyż mam płacone rachunki w złej
    > kolejności i uważa, że mu brakuje 21 złotych z groszami. Na dodatek nie
    > zezwala na zapłacenie, gdyż jego strona WWW (poprzez którą mogę opłacić
    > rachunki -- raczej trudno w tej chwili o inny sposób szybkiego płacenia
    > tych rachunków)

    Raczej Panu miesza się już w głowie. Abonent Polkomtela ma jeden numer
    rachunku bankowego (i nie jest prawdą, że wszyscy Klienci płacą na 1 numer
    konta. Każdy Klient Plusa ma swój unikalny numer - przynajmniej od 2001 r.)
    Jeżeli jest tam nadpłata - wędruje ona na poczet kolejnych faktur. Saldo
    konto można sprawdzić sobie w EBOK.
    Można też ewentualną nadpłatę ściągnąć na konto/przekazem/na inne konto
    abonenckie/itp.

    Logowanie do starej wersji EBOK:
    https://ssl.plusgsm.pl/ebok

    Logowanie do nowej wersji EBOK (tzw. Plus Online):
    https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web

    Jeżeli ktoś nie chce płacić za wybraną fakturę/-y poprzez EBOK - może dokonać
    wpłaty dowolnej kwoty na swoje konto abonenckie poprzez stronę:

    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonamen
    t/uslugi/uslugi_standardowe/formy_platnosci/jednoraz
    owa_platnosc_karta_kredytowa/

    lub https://www.plusgsm.pl/platnosc2/

    Chcieć to móc ;p

    Życzę zdrowia na przyszłość.

  • 49. Data: 2010-08-31 09:31:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@g...pl> i5hjv7$sc1$...@i...gazeta.pl

    > Raczej Panu miesza się już w głowie. Abonent Polkomtela ma jeden numer
    > rachunku bankowego (i nie jest prawdą, że wszyscy Klienci płacą na 1 numer
    > konta.

    Nie twierdzę, że jest inaczej. Twierdzę, że 10 lat temu każdy miesiąc
    był księgowany na inny numer. Wiem to na pewno, gdyż na jednym numerze
    powstała nadpłata (związana ze zmiana okresu rozliczeniowego) i nie
    mogłem jej spożytkować przez kilka miesięcy mimo starań z mojej strony!

    > Każdy Klient Plusa ma swój unikalny numer - przynajmniej od 2001 r.)

    Nie twierdzę, że tak nie jest, ale że nie mogę tego zweryfikować.

    > Jeżeli jest tam nadpłata - wędruje ona na poczet kolejnych faktur.

    Być może tak jest -- uważałem tak nadpłacając wielokrotnie, a nadpłacam
    od początku istnienia ostatniej umowy pomiędzy mną i Polkomtelem dość
    często, żeby nie powiedzieć, że notorycznie.

    > Saldo konto można sprawdzić sobie w EBOK.

    Życzę powodzenia!!! ;)

    > Można też ewentualną nadpłatę ściągnąć na konto/przekazem/na
    > inne konto abonenckie/itp.

    Być może.

> [...]

    > http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonamen
    t/uslugi/uslugi_standardowe/formy_platnosci/jednoraz

    Chcę być w ciąży.
    Slogan ,,chcieć to móc'' jest równie mądry jak ,,wierzyć znaczy mieć''.

    > Życzę zdrowia na przyszłość.

    Dzięki i nawzajem.

    --
    749*.8=600 749*.6=450 450-600 to (60-80)% . .
    . 749 .
    VV . Ventolin u .
    . . 739 . 26
    ^ . . . 25 . .01 . .
    .12 . 20 729 . . .
    . . . . . . . . . . . . 26 . . . g 03040506 .09
    . 14 . 19 719 .25 27
    P lipiec . VVVV VV .19 . . . . r02VV .
    13 . 21 709 .
    E29 01 03 . 07 101112 17 20 VV . 2728 31 . 08
    16VV 700
    F 02 06 08 . 16 VV23 29 m sierpień
    1011 15 VV 685 2324 2829
    30 VV .-09 13 18 22 24 u
    1718 680 22 30
    l 05 '.O_' 21 30 c VV
    670
    /'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415 h 07
    660
    m,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. ......... ........ .....
    ..................y................,,,,,,....;;;;..,
    ,;;..,,.650...,,..,,..,,..,,..

    Postscriptum: Ponieważ nie każdy ;) pojął -- wyjaśniam:

    -- w wyniku błędu ,,systemu transakcyjnego'' przy płaceniu powstała nadpłata
    niezamierzona przeze mnie
    (dwa razy zamiast za dwa miesiące, zapłaciłem dwa razy
    za dużo, czyli dwa razy podwójnie --> dwa do potęgi 3)

    -- w wyniku niespodziewanych nadpłat powstała nieczytelność na stronie transakcyjnej
    (o wiele łatwiej zbudować taką stronę, na której widać dokładnie, która faktura
    jest zapłacona, a która nie jest, ale komuś zależało na motaniu przy budowie tej
    strony; przy płaceniu regularnym nie ma problemu, po prostu co druga linijka
    dotyczy mego zadłużenia a co druga spłaty, ale przy nadpłatach lub niedopłatach
    łatwo o pogubienie się; być może to kara za spóźnianie się z opłatami -- jeśli
    tak, to mnie ukarano za nadpłacanie)

    -- z powodu nieczytelności odkładałem czas kolejnej zapłaty (i tak Polkomtel był
    przeze mnie zazwyczaj kredytowany nadpłatami)

    -- bez uprzedzenia zostały zablokowane rozmowy wychodzące w dniu, w którym
    wyjeżdżałem

    -- transakcyjna strona WWW tego dnia była nieczynna, zaś w kasie pobrano ode mnie
    opłatę
    1.99 bez jakiegokolwiek uprzedzenia (płaciłem tam kartą kredytową)

    -- zostałem potraktowany przez innego klienta Polkomtelu (skoro płacił w kasie --
    chyba
    był klientem) co najmniej nieładnie i sprawa mogłaby mieć finał bardziej
    ,,uroczysty'', ;)
    gdyby nie fakt spóźnienia związany właśnie z koniecznością zapłacenia w kasie i
    nieudanymi
    próbami zapłacenia poprzez stronę WWW

    -- do tej pory nie kwestionowałem faktu powstania zadłużenia (na kwotę około 21
    złotych)
    ani wysokości tego zadłużenia choć należy sprawdzić dokładnie, czy Polkomtel nie
    pobrał
    ode mnie za dużo; na razie na takie sprawdzenie nie mam ochoty -- sprawdzę, gdy
    będę miał
    dużo czasu do zmarnowania; sprawdzę, czyli zajrzę do historii z kont bankowych

    -- nie twierdziłem (i nie twierdzę) że każdy klient Polkomtelu płaci na to samo
    konto;
    twierdzę, że przed ponad 10 latami (może 11, może 12 -- czas ucieka szybko, ale
    chodzi o początki Polkomtelu w Polsce) każdy miesiąc był opłacany na inne konto
    (czyli twierdzę coś odwrotnego do tego, co jest mi zarzucane)

    -- okres rozliczeniowy jest dla mnie niekorzystny, prosiłem Polkomtel
    o zmianę, ale moja prośba została odrzucona; gdyby okres był korzystny
    a system transakcyjny nie generował błędów, nie byłoby ani nadpłat, ani
    niedopłat

    -- zdecydowanie dużej ja kredytowałem Polkomtel nadpłatami niż Polkomtel
    dodatkowo kredytował mnie moimi niedopłatami (mam na myśli zsumowanie
    iloczynów (wysokości nadpłat i dni) oraz iloczynów (wysokości niedopłat i dni)

    Być może Polkomtek by chciał, abym mu płacił i nie korzystał z jego usług. :)
    Postawa częsta w tym kraju. :)