  • 31. Data: 2010-08-28 08:56:39
    Temat: Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 10:52:16 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >z dnia: 2010-08-27 22:26:

    >zapomniałeś tylko dodać informację, z której sieci jest największy
    >odpływ klientów do m.in. Play'a :]

    A z ktorej ?
    Sa gdzies oficjalne dane jak wygladaly "przeplywy" numerow ?

    >i pytanie ilu z tych 10m klientów jest _naprawdę_ zadowolonych, a ilu
    >jest przez "zasiedzenie"

    Widac ich Era nie wkurzyla tak mocno jak Ciebie :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-08-28 09:13:47
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-08-28 10:56:
    > A z ktorej ?
    > Sa gdzies oficjalne dane jak wygladaly "przeplywy" numerow ?
    oficjalnych nie ma, bo kto by się przyznał <lol>
    a jak próbujesz oficjalnie potwierdzić nieoficjalne info u OPa to
    otrzymujesz informację, że to nieprawda (dlaczego? "bo nie" :D)...
    spróbuj potwierdzić ile osób z m.in. BOA ostatnio (w wakacje) wywaliła
    ERA z dnia na dzień, a tajemnicą poliszynela jest, że liczba była 3 cyfrowa

    > Widac ich Era nie wkurzyla tak mocno jak Ciebie :-)
    dokładnie tak :]

    Paweł

  • 33. Data: 2010-08-28 10:10:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 11:13:47 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >oficjalnych nie ma, bo kto by się przyznał <lol>

    UKE mogloby publikowac :)

> [...]
    >ERA z dnia na dzień, a tajemnicą poliszynela jest, że liczba była 3 cyfrowa

    Ale to przyczyna moze byc zupelnie inna. Np taka ze zadowoleni klienci
    nie potrzebuja BOA :-)
    Choc bardziej podejrzewam modny outsourcing - wywalili ludzi, wynajeli
    zewnetrzna firme. Moze nawet ci sami ludzie na tych samych krzeslach
    siedza, tylko kto inny im placi.

    Ewenualnie .. Era do mnie ostatnio czesto wydzwaniala z "nowa swietna
    oferta", moze ktos podliczyl ze to nic nie daje.

    Jak na razie to po pierwszym kw 2010 Era chwali sie 36% wzrostem
    EBIDTA przez rok, 360 tysiacami nowych abonentow, spadkiem kosztu
    pozyskania klienta o 25zl.

    Co prawda mozna tez wyczytac ze prepaidow ubylo im 285 tysiecy :-)

    J.

  • 34. Data: 2010-08-28 10:45:24
    Temat: Re: Łomatko!
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-08-27 22:41, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Wówczas nie zostałem wpuszczony na spotkanie Kaczyńskich z wyborcami. :)
    > Można by powiedzieć, że zostałem odcięty od wybieranych...

    Mi chodzi o głupoty nie na temat, które wypisujesz. Nie jestem
    zwolennikiem ograniczania przestrzeni życiowej osobom chorym
    psychicznie, stąd moje pytanie: "czy ten wątek to hucpa, czy
    rzeczywiście pisuje tu osoba dotknięta cyklofrenią"

    TG

  • 35. Data: 2010-08-28 11:49:05
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-08-28 12:10:
    > UKE mogloby publikowac :)
    mogłaby... też bym chętnie obejrzał coś "zewnętrznego" :)

    > Ale to przyczyna moze byc zupelnie inna. Np taka ze zadowoleni klienci
    > nie potrzebuja BOA :-)
    dobre :]

    > Choc bardziej podejrzewam modny outsourcing - wywalili ludzi, wynajeli
    > zewnetrzna firme. Moze nawet ci sami ludzie na tych samych krzeslach
    > siedza, tylko kto inny im placi.
    nie, wylecieli na bruk... najlepsze były metody selekcji kto zostaje,
    kto wylatuje: "ok, Ty zostajesz, bo masz dziecko na utrzymaniu, Ty, bo
    masz kredyt hipoteczny, Ci bez dzieci i kredytów out" :]

    > Ewenualnie .. Era do mnie ostatnio czesto wydzwaniala z "nowa swietna
    > oferta", moze ktos podliczyl ze to nic nie daje.
    ode mnie dostali opr... (zgłoszenie nękania :]) i szybko przestali
    dzwonić, a już najlepsza jazda była jak po migracji nadal Era
    wydzwaniała, że ma super ofertę... chyba się nie zorientowali, że te
    karty to już nie u nich są <lol>

    > Jak na razie to po pierwszym kw 2010 Era chwali sie 36% wzrostem
    > EBIDTA przez rok, 360 tysiacami nowych abonentow, spadkiem kosztu
    > pozyskania klienta o 25zl.
    przestali wystawiać sobie sami kosztowe FV to i koszty pozyskania
    klienta zmalały ;)

    > Co prawda mozna tez wyczytac ze prepaidow ubylo im 285 tysiecy :-)
    ciekawe gdzie poszli? ;]

    Paweł

  • 36. Data: 2010-08-28 11:58:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TGor" i5apc3$jqn$...@n...onet.pl

> [...]
    ograniczania przestrzeni życiowej osobom chorym
    > psychicznie, stąd moje pytanie: "czy ten wątek to hucpa, czy rzeczywiście pisuje tu

    Nie wiem, co to cyklofrenia.
    I nie wiem, kto tu pisuje. :)

    Głupotą było pozostawanie w Plusie po powstaniu (dwóch) nadpłat. :)

    Najpierw kradnie się trochę, później coraz więcej...
    Najpierw powstają zdumiewające nadpłaty, później wyłączenie
    telefonu -- w nadziei na to, że gdy będzie telefon potrzebny,
    ,,klient'' zapłaci bez szemrania. A jeśli nawet będzie narzekał
    -- wyzwie się go od chorych. Na szczęście komunizm (z jego
    jedynym operatorem) minął i mamy wybór.

    Polkomtel zapewne by wolał, aby w Polsce był tylko jeden,
    jedynie słuszny operator telefonii, a może w ogóle jedna,
    jedyna firma. :)

    -=-

    Dla mnie na rękę jest ten spór -- będę miał powód do rozstania się z Polkomtelem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2010-08-28 12:06:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomaszek" i5aifm$2rv$...@n...onet.pl

    > Przynajmniej jak ja płaciłem to tak było. Porównałem fakturę moją i mojego ojca i
    numery kont był takie same.

    Kiedyś była skrajnie odwrotna sytuacja -- każdy miesiąc na innym
    koncie, co sprawiło, że w jednym miesiącu była nadpłata, zaś
    w kolejnym niedopłata. :) A owa nadpłata powstała nie dzięki
    mnie, ale dzięki zmyślnej akcji zmieniania okresów
    rozliczeń -- o zmiany te wówczas nie prosiłem.

    Era, Plus, Orange, Play...
    A okazuje się, że są i inni.
    Polkomtelowi miesza się w głowie.
    (jego pracownikom miesza się w ich głowach)

    Podobnie źle mają poukładane pracownicy niektórych banków
    i parabanków, zapominając o tym, że banków ci u nas dostatek. :)

    -=-

    Tak przy okazji -- zamierzałem po wyjaśnieniu nadpłat zapłacić na
    rok z góry, aby mieć święty spokój. Na czas Polkomtel wyleczył mnie
    z tak głupiej postawy -- toż, gdybym zapłacił, pozostałbym tam przez
    rok bez względu na jakość ich usług...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2010-08-28 12:30:05
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-08-28 13:58, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Polkomtel zapewne by wolał, aby w Polsce był tylko jeden,
    > jedynie słuszny operator telefonii, a może w ogóle jedna,
    > jedyna firma. :)

    To akurat wygląda sensownie, zważywszy na genezę Plotkomtela i skład
    zarządu i menedżmentu.

    TG

  • 39. Data: 2010-08-28 21:18:45
    Temat: Re: Polkomtelowi miesza się w 'glowie'.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TGor" i5avgd$4jm$...@n...onet.pl

    > To akurat wygląda sensownie, zważywszy na genezę Plotkomtela i skład zarządu i
    menedżmentu.

    A jaki jest ten skład zarządu?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2010-08-28 23:28:50
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    /.../
    > Czy to czas najwyższy na zmianę operatora? Przez jakiś czas (z powodu
    > nie mojego błędu) mieli za dużo moich pieniędzy -- nie chodziło tam

    10 lat miałem umowę z tym operatorem. Umowa na firmę.
    Jedyna reakcja: 2004 (chyba), "opiekun" sprzedał mi nokię 6600,
    dopłaciłem ponad tysiaka. Po tym zmienił mi się "opiekun" - tym razem z
    Sieradza. Od tego czasu nikt nie pilnował czasu obowiązywania umów, sam
    dzwoniłem i dokonywałem bohaterstwa by w końcu była możliwość zmiany
    taryfy. W tym samym czasie oczywiście były nieustanne propozycje
    aktywacji nowego numeru. Za 23 dni kończy mi się umowa.
    Plus znowu ma to w dupie, odezwał się dopiero po otrzymaniu papierów
    ("możesz zrezygnować, zadzwoń na darmowy numer").

    ALex