eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPolkomtelowi miesza się w ,,głowie''. › Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
    Date: Tue, 31 Aug 2010 11:31:25 +0200
    Organization: Pueruania
    Lines: 123
    Message-ID: <i5ii5o$pms$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i55h87$dug$1@inews.gazeta.pl> <i5hjv7$sc1$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: acak114.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1283247097 26332 83.9.82.114 (31 Aug 2010 09:31:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Aug 2010 09:31:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:998870
    [ ukryj nagłówki ]


    <n...@g...pl> i5hjv7$sc1$...@i...gazeta.pl

    >> Plus zablokował mi rozmowy wychodzący, gdyż mam płacone rachunki w złej
    >> kolejności i uważa, że mu brakuje 21 złotych z groszami. Na dodatek nie
    >> zezwala na zapłacenie, gdyż jego strona WWW (poprzez którą mogę opłacić
    >> rachunki -- raczej trudno w tej chwili o inny sposób szybkiego płacenia
    >> tych rachunków)

    > Raczej Panu miesza się już w głowie. Abonent Polkomtela ma jeden numer
    > rachunku bankowego (i nie jest prawdą, że wszyscy Klienci płacą na 1 numer
    > konta.

    Nie twierdzę, że jest inaczej. Twierdzę, że 10 lat temu każdy miesiąc
    był księgowany na inny numer. Wiem to na pewno, gdyż na jednym numerze
    powstała nadpłata (związana ze zmiana okresu rozliczeniowego) i nie
    mogłem jej spożytkować przez kilka miesięcy mimo starań z mojej strony!


    > Każdy Klient Plusa ma swój unikalny numer - przynajmniej od 2001 r.)

    Nie twierdzę, że tak nie jest, ale że nie mogę tego zweryfikować.

    > Jeżeli jest tam nadpłata - wędruje ona na poczet kolejnych faktur.

    Być może tak jest -- uważałem tak nadpłacając wielokrotnie, a nadpłacam
    od początku istnienia ostatniej umowy pomiędzy mną i Polkomtelem dość
    często, żeby nie powiedzieć, że notorycznie.

    > Saldo konto można sprawdzić sobie w EBOK.

    Życzę powodzenia!!! ;)

    > Można też ewentualną nadpłatę ściągnąć na konto/przekazem/na
    > inne konto abonenckie/itp.

    Być może.

    > Logowanie do starej wersji EBOK:
    > https://ssl.plusgsm.pl/ebok

    > Logowanie do nowej wersji EBOK (tzw. Plus Online):
    > https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web

    > Jeżeli ktoś nie chce płacić za wybraną fakturę/-y poprzez EBOK - może dokonać
    > wpłaty dowolnej kwoty na swoje konto abonenckie poprzez stronę:

    > http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonamen
    t/uslugi/uslugi_standardowe/formy_platnosci/jednoraz
    owa_platnosc_karta_kredytowa/

    > lub https://www.plusgsm.pl/platnosc2/

    > Chcieć to móc ;p

    Chcę być w ciąży.
    Slogan ,,chcieć to móc'' jest równie mądry jak ,,wierzyć znaczy mieć''.

    > Życzę zdrowia na przyszłość.

    Dzięki i nawzajem.

    --
    749*.8=600 749*.6=450 450-600 to (60-80)% . .
    . 749 .
    VV . Ventolin u .
    . . 739 . 26
    ^ . . . 25 . .01 . .
    .12 . 20 729 . . .
    . . . . . . . . . . . . 26 . . . g 03040506 .09
    . 14 . 19 719 .25 27
    P lipiec . VVVV VV .19 . . . . r02VV .
    13 . 21 709 .
    E29 01 03 . 07 101112 17 20 VV . 2728 31 . 08
    16VV 700
    F 02 06 08 . 16 VV23 29 m sierpień
    1011 15 VV 685 2324 2829
    30 VV .-09 13 18 22 24 u
    1718 680 22 30
    l 05 '.O_' 21 30 c VV
    670
    /'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415 h 07
    660
    m,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. ......... ........ .....
    ..................y................,,,,,,....;;;;..,
    ,;;..,,.650...,,..,,..,,..,,..

    Postscriptum: Ponieważ nie każdy ;) pojął -- wyjaśniam:

    -- w wyniku błędu ,,systemu transakcyjnego'' przy płaceniu powstała nadpłata
    niezamierzona przeze mnie
    (dwa razy zamiast za dwa miesiące, zapłaciłem dwa razy
    za dużo, czyli dwa razy podwójnie --> dwa do potęgi 3)

    -- w wyniku niespodziewanych nadpłat powstała nieczytelność na stronie transakcyjnej
    (o wiele łatwiej zbudować taką stronę, na której widać dokładnie, która faktura
    jest zapłacona, a która nie jest, ale komuś zależało na motaniu przy budowie tej
    strony; przy płaceniu regularnym nie ma problemu, po prostu co druga linijka
    dotyczy mego zadłużenia a co druga spłaty, ale przy nadpłatach lub niedopłatach
    łatwo o pogubienie się; być może to kara za spóźnianie się z opłatami -- jeśli
    tak, to mnie ukarano za nadpłacanie)

    -- z powodu nieczytelności odkładałem czas kolejnej zapłaty (i tak Polkomtel był
    przeze mnie zazwyczaj kredytowany nadpłatami)

    -- bez uprzedzenia zostały zablokowane rozmowy wychodzące w dniu, w którym
    wyjeżdżałem

    -- transakcyjna strona WWW tego dnia była nieczynna, zaś w kasie pobrano ode mnie
    opłatę
    1.99 bez jakiegokolwiek uprzedzenia (płaciłem tam kartą kredytową)

    -- zostałem potraktowany przez innego klienta Polkomtelu (skoro płacił w kasie --
    chyba
    był klientem) co najmniej nieładnie i sprawa mogłaby mieć finał bardziej
    ,,uroczysty'', ;)
    gdyby nie fakt spóźnienia związany właśnie z koniecznością zapłacenia w kasie i
    nieudanymi
    próbami zapłacenia poprzez stronę WWW

    -- do tej pory nie kwestionowałem faktu powstania zadłużenia (na kwotę około 21
    złotych)
    ani wysokości tego zadłużenia choć należy sprawdzić dokładnie, czy Polkomtel nie
    pobrał
    ode mnie za dużo; na razie na takie sprawdzenie nie mam ochoty -- sprawdzę, gdy
    będę miał
    dużo czasu do zmarnowania; sprawdzę, czyli zajrzę do historii z kont bankowych

    -- nie twierdziłem (i nie twierdzę) że każdy klient Polkomtelu płaci na to samo
    konto;
    twierdzę, że przed ponad 10 latami (może 11, może 12 -- czas ucieka szybko, ale
    chodzi o początki Polkomtelu w Polsce) każdy miesiąc był opłacany na inne konto
    (czyli twierdzę coś odwrotnego do tego, co jest mi zarzucane)

    -- okres rozliczeniowy jest dla mnie niekorzystny, prosiłem Polkomtel
    o zmianę, ale moja prośba została odrzucona; gdyby okres był korzystny
    a system transakcyjny nie generował błędów, nie byłoby ani nadpłat, ani
    niedopłat

    -- zdecydowanie dużej ja kredytowałem Polkomtel nadpłatami niż Polkomtel
    dodatkowo kredytował mnie moimi niedopłatami (mam na myśli zsumowanie
    iloczynów (wysokości nadpłat i dni) oraz iloczynów (wysokości niedopłat i dni)

    Być może Polkomtek by chciał, abym mu płacił i nie korzystał z jego usług. :)
    Postawa częsta w tym kraju. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: