  • 1. Data: 2010-08-26 05:49:25
    Temat: Czy w SE W995 da sie ?
    Od: z <z...@g...pl>

    Czy w SE W995 da się:
    - logować do serwera ftp (chyba tak bo jest przeglądarka www)
    - przeglądać zawartość dysków w sieci lokalnej - pobierać-wysyłać pliki
    - używać zdalnego pulpitu (np. vnc TeamViewer)
    - przeglądać pliki .doc i .pdf
    - wysyłać mejle
    I to wszystko najlepiej przez wifi żeby nie narażać się na koszty.:-)
    Wiem że to może być upierdliwe, że to jest mały ekran i bez "dotyku" ale
    czy technicznie się da? Czy soft dostarczony przez pleja będzie miał coś
    na przeciw? Szkoda mi kasy na cegłę z androidem a ciąganie wszędzie
    laptopa jest dość upierdliwe.

  • 2. Data: 2010-08-26 09:31:26
    Temat: Re: Czy w SE W995 da sie ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2010 07:49:25 +0200, z wrote:
    >Czy w SE W995 da się:
    >- logować do serwera ftp (chyba tak bo jest przeglądarka www)

    www to nie ftp.
    W dodatku jesli przez GSM, to dochodzi kwestia trybu pasywnego na
    serwerze [wspolczesne chyba wszystkie maja].

    >- przeglądać zawartość dysków w sieci lokalnej - pobierać-wysyłać pliki

    Na pewno nie :-)

    >- używać zdalnego pulpitu (np. vnc TeamViewer)

    VNC w javie ponoc jest. Teamvier z telefonow to tylko Iphone.

    >- wysyłać mejle

    Wnioskujac po K550 to moze, choc w ograniczonym zakresie.

    Zawsze mozesz wyslac jako MMS, ale adres zwrotny bedzie telefoniczny.

    >Szkoda mi kasy na cegłę z androidem a ciąganie wszędzie
    >laptopa jest dość upierdliwe.

    Jesli ci sie marzy to co sie marzy - to kup jakiegos smartfona, z
    duzym ekranem co najmniej 640x480, dotykowym z rysikiem [precyzja]
    I chyba najlepiej z windows mobile.
    Na W995 czy podobnym to bedzie meka.

    Albo od razu kup malego netbooka, zeby mniej uwieral w podrozy.

    J.