    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
    Date: Sun, 29 Aug 2010 12:49:50 +0200

    "Tomaszek" i5ahvq$1rt$...@n...onet.pl

    > Miałem plusa dwa razy w życiu ( post paid;) Pierwszym razem za czasów

    Ja zaczynałem niemal w tym samym czasie, co oni. :)
    I wówczas były początki, więc się wybaczało wszystko.

> [...]
    > połączenia, nacinanie za połączenie oczekujące ( mimo że drugi
    > abonent Plus'a nie miał tej usługi aktywnej!! ) Błędy w bilingach...
    > wiecznie nie działający Plus-on line ( wtedy to się chyba "e-bok"
    > nazywało ) Na ten e-bok to się nawet kiedyś tak zeźliłem, bo
    > wiecznie prace konserwacyjne i prace konserwacyjne... przechodząc
    > w centrum ( Warszawa ) zajrzałem do ich salonu firmowego, złożyłem
    > reklamację i dziewuszyna do mnie, że taki problem to tylko u mnie
    > występuje!!!!! Była na tyle głupia, tępa i bezczelna, że starała
    > mi się wmówić, ze komunikat pochodzący od nich to wina mojego

    :)

    Ja mam teraz za 10 złotych. Prawie nigdzie nie dzwonię
    poza jednym numerem w Erze, a i tam mógłbym nie dzwonić. :)
    Znaczna część minut (kwadrans miesięcznie z przechodzeniem
    ileś miesięcy -- łącznie nie więcej niż 60 minut) przepada
    mimo moich starań -- wolę podjechać gdzieś niż zadzwonić,
    chyba że dzwonić mam do innego miasta, :) a wówczas
    wybieram VoIPa. :)

    Do ich strony przez długi czas nie mogłem zalogować się, gdyż...
    nie dochodziły do mnie SMA, a właśnie kod SMS był potrzebny do
    autoryzowania wejścia. Na szczęście ten czas (niedochodzenia
    SMS) minął.

    > Nie tęsknię za nimi.

    I ja nie będę za nimi tęsknił. Odbieranie telefonów można
    mieć za 5 złotych rocznie -- w Orange. :) Bezpłatność
    w swojej sieci można mieć w Play.

    > Jeszcze mała uwaga do Twojej nadpłaty. Jedną z całych setek
    > wad firmy Polkomtel jest fakt, że posiadają konto zbiorcze
    > to znaczy wszyscy wpłacają na jedno konto i jedyne co
    > identyfikuje Twoją wpłatę to numer faktury u nich w systemie;)
    > Jak się nie zgadza, to mają problem ze zidentyfikowaniem wpłaty;)
    > no i dane osoby wpłacającej. I zaczyna się robić klops, bo taką
    > nietypową wpłatę trzeba odszukać. W takim Asterze na przykład
    > każdy ma konto indywidualne i nawet jak zrobisz nadpłatę to bez
    > problemu potrącą na następnej fakturze. Niby proste, a Plus
> [...]

    Nie mam nikogo znajomego w Polkomtelu, więc trudno mi do tego ustosunkować się.
    Jeśli naprawdę tak jest -- to przegięli. :) Kiedyś (o czym już pisałem) każdy
    miesiąc miał inny numer, dzięki czemu można było mieć zarazem nadpłatę i debet. :)
    I jeśli ktoś uważa, że przeksięgowanie środków (czy zewnętrzy) z miesiąca na inny
    miesiąc (choćby na ten, na którym wystąpił debet) było automagiczne czy choć by
    proste, to się myli. Należało napisać reklamację -- rozmowa w salonie czy
    telefoniczna nie wystarczała, czekać na rozpatrzenie reklamacji i ewentualnie
    doczekać się (po kilku miesiącach -- bliżej 3/4 roku niż trzech czy czterech
    miesięcy) przeksięgowania.

    --
    749*.8=599,2 749*.6=449,4 450-600 to (60-80)% . .
    . 749 .
    VV sztach . Ventolinem u
    . . . 739 . 26
    ^ . . . 25 . .01 . .
    .12 . 20 729 .
    . . . . . . . . . . . . 26 . . . g 03040506
    .09 . 14 . 19 719 .25 27
    P . . lipiec . VVVV VV .19 . . . . r02VV .
    13 . 21 709 .
    E27 29 01 03 . 07 101112 17 20 VV . 2728 31 .
    F 28 02 06 08 . 16 VV23 29 m sierpień
    1011 15 VV 690 2324 28
    . 30 VV .-09 13 18 22 24 u
    1718 680 22