  • 1. Data: 2010-08-26 12:07:24
    Temat: micro SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    W iPhonie 4 zastosowano miniaturową wersję karty SIM.
    Który z polskich operatorów GSM oferuje takie karty
    w wersji prepaid?

  • 2. Data: 2010-08-26 12:13:47
    Temat: Re: micro SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W iPhonie 4 zastosowano miniaturową wersję karty SIM.
    > Który z polskich operatorów GSM oferuje takie karty
    > w wersji prepaid?

    W ostateczności zawsze mogę zrobić to:
    http://www.engadget.com/2010/05/06/how-to-create-you
    r-own-micro-sim-card-using-a-chef-knife-and-som/

  • 3. Data: 2010-08-26 15:42:53
    Od: "John" <j...@o...pl.ANTYSPAM>

    >W iPhonie 4 zastosowano miniaturową wersję karty SIM.
    > Który z polskich operatorów GSM oferuje takie karty
    > w wersji prepaid?

    Era TakTak

    Sam już posiadam od chyba 2 tygodni.
    W zestawie nie ma adaptera do zwyklej sim, więc po wyłamaniu moze być
    problem.

    John

  • 4. Data: 2010-08-27 09:38:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-08-26 14:07, Pszemol pisze:
    > W iPhonie 4 zastosowano miniaturową wersję karty SIM.
    > Który z polskich operatorów GSM oferuje takie karty
    > w wersji prepaid?

    Chyba rzeczywiscie tylko tak tak. Jakies dwa tygodnie temu szukalem po
    wszystkich, a zalezalo mi na play z racji taniego internetu. Skonczylo
    sie na tym, ze docialem karte i smiga.

  • 5. Data: 2010-08-27 18:30:27
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 27 Aug 2010 11:38:18 +0200, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    >Chyba rzeczywiscie tylko tak tak. Jakies dwa tygodnie temu szukalem po
    >wszystkich, a zalezalo mi na play z racji taniego internetu. Skonczylo
    >sie na tym, ze docialem karte i smiga.

    rynek nie znosi prozni i za chwile "skosnooczy" wyprodukuja co trzeba.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-09-04 22:17:47
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-27 20:30, a...@p...pl pisze:

    > rynek nie znosi prozni i za chwile "skosnooczy" wyprodukuja co trzeba.

    Za chwile?
    Od paru miesiecy to juz tłuką :)

  • 7. Data: 2010-09-04 22:36:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Sep 2010 00:17:47 +0200, spammtrapp napisał(a):

    > Za chwile?
    > Od paru miesiecy to juz tłuką :)
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41355

    jest dosyć tandetnie wykonany, zwłaszcza naklejki do wpasowania w normalny
    telefon - są grube i w niektóre telefony się nie mieści (np. w E71)

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 8. Data: 2010-09-04 23:24:26
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-05 00:36, Waldek Godel pisze:

    > jest dosyć tandetnie wykonany, zwłaszcza naklejki do wpasowania w normalny
    > telefon - są grube i w niektóre telefony się nie mieści (np. w E71)

    Na DX jest tego troche w rozsadnym przedziale cenowym. Pewnie te drozsze
    sa lepiej wykonane.

  • 9. Data: 2010-09-05 20:55:03
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Sie, 14:07, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > W iPhonie 4 zastosowano miniaturową wersję karty SIM.
    > Który z polskich operatorów GSM oferuje takie karty
    > w wersji prepaid?

    http://blogplay.pl/2010/09/problemy-z-micro-simami-z
    apraszamy-do-play/

    Ircys

  • 10. Data: 2010-09-07 03:03:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "spammtrapp" <g...@w...pl> wrote in message

    > Na DX jest tego troche w rozsadnym przedziale cenowym. Pewnie te drozsze
    > sa lepiej wykonane.

    A jak się komuś coś nie mieści z nalepką to można przejechać papierem
    ściernym plecy sim karty aby jej parę tych ułamków mm zeskrobać -
    akurat na grubość nalepki.