  • 21. Data: 2013-11-09 09:58:19
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 09:47:15 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > E tam, ja to sie zastanawiam co by było gdyby w 15 sek tego filmu, ktoś
    > wyjechał z podporządkowanej po lewej stronie na czołówkę wyprzedzającej
    > vectry, a poważnie ten "stróż prawa" powinien zostać wywalony
    > dyscyplinarnie z 20 letnim zakazem prowadzenia pojazdów, żeby następnym
    > razem zastanowił się co robi. ;)
    > Ponieważ jak wiadomo : "dopóki interpretacja zapisów kodeksu będzie
    > zależała od składu sędziowskiego, dopóty będą istniały rozbieżności w
    > tej i w wielu innych kwestiach", to mam nadzieję, że w tym wypadku
    > sędzia będzie miał jaja i nie przytaknie policji.

    masz jakieś podparcie swojego pieprzenia? Czy będziesz krzyczał jak Cię
    okradną, że policja za wolno dojechała?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2013-11-09 10:13:03
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-11-09 08:07, mlodz pisze:

    > Możemy i tak rozmawiać, czemu nie. Więc mówisz, że miał obowiązek
    > zablokować cały pas ruchu, widząc że kolizja stosunkowo niegroźna,
    > a pomocy ma już kto udzielić?
    Rozumiem, że jednym rzutem oka jesteś w stanie ocenić sytuację:
    jedno auto leci w pola (vectra), a drugie (206) ma urwane pół przodu i
    to z niewidocznej strony więc na pewno obrażenia są niegroźne...

    Sokole oko ;)

    O paragrafie za blokowanie pasa ruchu w stanie wyższej konieczności nie
    słyszałem, ale o nieudzieleniu pomocy ofiarom już tak...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 23. Data: 2013-11-09 10:15:37
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > masz jakieś podparcie swojego pieprzenia? Czy będziesz krzyczał jak Cię
    > okradną, że policja za wolno dojechała?

    To nie ma znaczenia ponieważ policja nigdzie nie dojechała i w ten sposób
    żadna nigdzie nie dojedzie. Mało tego jeszcze narobiła szkód za które ty
    zapłacisz i w ogóle maja szczęście że żyją :)

    "Oskarżony zdawał sobie sprawę z tego, że wyprzedza więcej niż jeden pojazd,
    a tym samym mógł oraz powinien zdawać sobie sprawę, iż ma ograniczoną
    możliwość obserwowania zachowania kierowców pozostałych wyprzedzanych
    pojazdów i uzyska wystarczającą w tym zakresie wiedzę dopiero wtedy, gdy
    znajdzie się na lewym pasie. Z tego oczywisty wniosek, że przemieszczając
    się na lewy pas jezdni oskarżony powinien rozpocząć wykonywanie manewru
    wyprzedzania w takiej odległości od pierwszego z wyprzedzanych pojazdów i z
    taką prędkością, by co najmniej móc zatrzymać swój pojazd na lewym pasie
    przed miejscem, gdzie pierwszy z wyprzedzanych pojazdów wykonywał manewr
    skrętu w lewo."
    Podwójna linia ciągła, wyprzedzanie na skrzyżowaniu. itp, itd -
    czyli czekamy na interpretację sądu, więc na razie bądź grzeczny i
    powstrzmaj "swoje pieprzenie"

  • 24. Data: 2013-11-09 10:39:37
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > jeżeli jechali na bombach to mogli tam być. A kierowca puga nie
    > sprawdził czy nikomu nie zajedzie drogi. Gdyby nie ruszył nie zostałby
    > trafiony.

    Co Ty bredzisz. Szeryf w vectrze:

    - Przekroczył dozwoloną prędkość
    - Przekroczył linie podwójnie ciągłą
    - Wyprzedzał na skrzyżowaniu
    - Wyprzedzał pojazd skręcający w lewo

    Mało?! Przecież Peugeot był na pasie do skrętu już dłuższy czas, więc cóż
    zaskakującego było w tym, że zaczął wykonywać manewr? Jedyną jego winą
    jest najechanie na obszar wyłączony z ruchu, który nie wiadomo z resztą
    po chuj jest tam nasmarowany i co w żaden sposób nie przyczyniło się do
    wypadku.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2013-11-09 10:48:56
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > masz jakieś podparcie swojego pieprzenia? Czy będziesz krzyczał jak Cię
    > okradną, że policja za wolno dojechała?

    Jak bili znajomego, to "jechali" 30 minut z pobliskiego komisariatu
    (niecały kilometr), a potem "nie rozpoznali" sprawców na monitoringu
    (powszechnie znanych chuliganów).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2013-11-09 11:03:49
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-09 09:58, masti pisze:

    > masz jakieś podparcie swojego pieprzenia? Czy będziesz krzyczał jak Cię
    > okradną, że policja za wolno dojechała?

    A masz jakiś przykład na poparcie Twojego pieprzniętego założenia, że
    szybki przyjazd policji pozwoli cofnąć dokonaną już kradzież?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 27. Data: 2013-11-09 11:21:13
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > świadczy o tym, że skręcający nie spojrzał w lusterko przed
    > wykonaniem
    > manewru. I to niezależnie od tego czy pojazd wyprzedzający miał do
    > tego
    > prawo czy nie.

    skąd wiesz?

    może spojrzał a chwilę później Vectra wjechała na lewy pas zza kolumny
    pojazdów jadących prawym pasem? Straszny Dżigit w dowcipie też na
    zielonym uważał, bo na tym skrzyżowaniu często jego brat przejeżdża na
    czerwonym a on też jest Dżigit.

  • 28. Data: 2013-11-09 11:31:45
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > lusterka mu ukradli?

    Ty w swoich widzisz co jedzie za tym tirem, który jedzie za Tobą?

  • 29. Data: 2013-11-09 11:37:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ty w swoich widzisz co jedzie za tym tirem, który jedzie za Tobą?

    Słuszne spostrzeżenie i kolega masti chyba juz zauważył, że troche się nie
    układa po jego myśli :)

  • 30. Data: 2013-11-09 11:49:37
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-09 09:58, masti pisze:

    > masz jakieś podparcie swojego pieprzenia? Czy będziesz krzyczał jak Cię
    > okradną, że policja za wolno dojechała?

    odbiegając od tematu - jeszcze nigdy policja nie przyjechała jak okradli
    mnie lub kogokolwiek ze znajomych - a w moim przynajmniej jednym
    przypadku były spore szanse na złapanie złodzieja (ale żeby go szukać
    trzeba było stawić się na komendzie i zaczekać 1,5 godziny!)
    Oni są od wyższych celów, na mandatach więcej się zarabia...

    Łukasz

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.