  • 91. Data: 2013-11-09 17:14:15
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > ależ proszę. To jest na licencji Public Domain :)

    Dzieki, Wrzucam do działu: koszmarki logiki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 92. Data: 2013-11-09 17:51:02
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > To dasz radę odpowiedzieć na pytanie? Był wypadek czy nie?

    Wiedziałby to ten, który zatrzymałby się i udzielił pomocy.

  • 93. Data: 2013-11-09 17:57:31
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > wskażesz na filmie ciężarówke z tyłu? Czy będziesz fantazjował?

    Manewr wyprzedzania podjęty przez Vectrę świadczy, że jechały pojazdy
    wyprzedzane. Uważasz to za fantazję? Czy może na drodze w każdej
    chwili zakładasz rzeczy najbardziej nieprawdopodobne (takie, jak
    wyprzedzanie na skrzyżowaniu).

    Uważasz, że kierowca Puga nie zauważył Vectry z tyłu.

    Dostrzeż więc różnież, że kierowca Vectry nie zauważył Puga z przodu.

  • 94. Data: 2013-11-09 18:38:17
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 17:51:02 +0100, mappl napisał(a):

    > Wiedziałby to ten, który zatrzymałby się i udzielił pomocy.

    Ale na pewno rozumiesz charakter tej gałęzi wątku?

    PS. Zostawiaj wrotki.

  • 95. Data: 2013-11-09 19:02:48
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > i co z ta wiedzą zrobiłeś? poza jęczeniem w usenecie?

    Nic. A co miałbym zrobić?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 96. Data: 2013-11-09 19:03:51
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > miał prawo na bombach

    Prawo to miał dopóki nie spowodował w ten sposób wypadku.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 97. Data: 2013-11-09 19:38:48
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "masti" wrote in message news:l5l5o6$n6c$22@dont-email.me...

    > i znowu zakładasz coś co nie jest zgodne z prawdą

    A co nie jest zgodne z prawdą?

    --
    Axel

  • 98. Data: 2013-11-09 20:00:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 09 Nov 2013 18:03:51 GMT, tᴏ napisał(a):
    > Prawo to miał dopóki nie spowodował w ten sposób wypadku.

    No ale widzisz, gdyby choc z zakretu wylecial, albo wyprzedzal i na
    czolowke wpadl, ale nie, jemu droge zajechano ..

    J.

  • 99. Data: 2013-11-09 20:13:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 14:01:30 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > pierdolisz bez sensu. za przejazd na czerwonym jest określona kara
    > niezależna od skutków.

    No nie, w zaleznosci od skutkow beda inne zarzuty i inna kara.

    Rzeczywiscie mozna trafic w cysterne z amoniakiem i wytruc sporo
    ludzi.

    J.

  • 100. Data: 2013-11-09 20:14:18
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > No ale widzisz, gdyby choc z zakretu wylecial, albo wyprzedzal i na
    > czolowke wpadl, ale nie, jemu droge zajechano ..

    ???

    Panie, jadę grzecznie autostradą lewą stroną a tu wszyscy mi pod prąd
    jadą, chamsko drogę zajeżdżając.