  • 31. Data: 2013-11-09 11:59:06
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 11:31:45 +0100 osobnik zwany mappl napisał:

    > Ty w swoich widzisz co jedzie za tym tirem, który jedzie za Tobą?

    a gdzie jedzie ten TIR za mną? wskażesz go na filmie?
    a w ogóle to skoro nie widzisz co za tobą to stój a nie jedź.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2013-11-09 11:59:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 11:37:21 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Słuszne spostrzeżenie i kolega masti chyba juz zauważył, że troche się
    > nie układa po jego myśli :)

    wskażesz gdzie zauważyłem? czy może będziesz macierewiczował?

  • 33. Data: 2013-11-09 12:00:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 11:21:13 +0100 osobnik zwany mappl napisał:

    > skąd wiesz?
    >
    > może spojrzał a chwilę później Vectra wjechała na lewy pas zza kolumny
    > pojazdów jadących prawym pasem? Straszny Dżigit w dowcipie też na
    > zielonym uważał, bo na tym skrzyżowaniu często jego brat przejeżdża na
    > czerwonym a on też jest Dżigit.

    a może poszli do lasu. Właśnie to rozsądzał sąd, który pewnie miał trochę
    więcej wiedzy niż ten filmik.

  • 34. Data: 2013-11-09 12:01:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 09:48:56 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Jak bili znajomego, to "jechali" 30 minut z pobliskiego komisariatu
    > (niecały kilometr), a potem "nie rozpoznali" sprawców na monitoringu
    > (powszechnie znanych chuliganów).

    i co z ta wiedzą zrobiłeś? poza jęczeniem w usenecie?

  • 35. Data: 2013-11-09 12:02:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 11:03:49 +0100 osobnik zwany sqlwiel
    napisał:

    > A masz jakiś przykład na poparcie Twojego pieprzniętego założenia, że
    > szybki przyjazd policji pozwoli cofnąć dokonaną już kradzież?

    gdzie napisałem, zę przyjazd policji cofnie kradzież? Podasz MID czy
    uciekniesz?

  • 36. Data: 2013-11-09 12:03:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 09:39:37 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Co Ty bredzisz. Szeryf w vectrze:
    >
    > - Przekroczył dozwoloną prędkość

    miał prawo na bombach

    - Przekroczył linie podwójnie ciągłą -

    miał prawo na bombach

    > Wyprzedzał na skrzyżowaniu

    miał prawo na bombach

    > - Wyprzedzał pojazd skręcający w lewo

    miał prawo na bombach

    > Mało?!

    mało

    >Przecież Peugeot był na pasie do skrętu już dłuższy czas, więc
    > cóż zaskakującego było w tym, że zaczął wykonywać manewr?

    a spojrzał w lusterka?

  • 37. Data: 2013-11-09 12:10:14
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > miał prawo na bombach
    >
    > - Przekroczył linie podwójnie ciągłą -
    >
    > miał prawo na bombach

    > miał prawo na bombach

    > miał prawo na bombach

    > mało

    Mało bo musi zachować szczególną ostrożność a jak widac tego nie zrobił, kpw
    ? :)

  • 38. Data: 2013-11-09 12:12:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > wskażesz gdzie zauważyłem? czy może będziesz macierewiczował?

    Już od pewnego czasu, dlatego idąc w zaparte zaczynasz bredzic na potegę ale
    nie przeszkadzaj sobie i kontynuuj bo to jest bardzo zabawne a jak wiadomo
    śmiech to zdrowie :)

  • 39. Data: 2013-11-09 12:14:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 08:58:19 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > masz jakieś podparcie swojego pieprzenia? Czy będziesz krzyczał jak Cię
    > okradną, że policja za wolno dojechała?

    No ten radiowóz z powodu bezmyślności kierowcy radiowozu, długo nigdzie nie
    dojechał, pomijając już zniszczenie czyjegoś mienia i narażenie osób
    postronnych na niebezpieczeństwo.

    Ale tak to jest jak kierowca po 20h kursie prawa jazdy dostaje do ręki
    radiowóz i sobie może jeździć jak mu się tylko podoba.
    W sumie jest to jakiś argument za koniecznością karania kierowców, bo gdyby
    nie było kar, to wszyscy jeździli by jak radiowozy, a to nie byłoby dobrze.

    Dodajmy, że taki szeregowy policjant to kokosów nie zarabia - wielu nie
    stać na własne samochody, a już na pewno nie na tak szybkie jak te
    policyjne. A rzetelnych szkoleń oczywiście się nie organizuje, no bo drogo.

    Więc wygląda to tak jak na tym filmie.

  • 40. Data: 2013-11-09 12:14:16
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > a gdzie jedzie ten TIR za mną? wskażesz go na filmie?
    > a w ogóle to skoro nie widzisz co za tobą to stój a nie jedź.

    Pewnie film był nagrywany z samolotu :)