  • 181. Data: 2014-01-22 17:24:34
    Temat: Re: Policyjny mistrz, czyli spotkali się dwaj debile.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-21 23:09, cef wrote:

    > Ktoś wie jak się zakończyła ta sprawa i czy film
    > w jakis sposób był dowodem?
    > Chodziło o to:
    >
    > http://aktualnosci.zambrow.org/strona.php?strona=art
    ykuly_pokaz&id=13062

    > https://www.youtube.com/watch?v=Dy1aYktBEU0

    Nie wiem, ale analogiczna sytuacja (tylko na odwrót - policjancji
    nieoznakowanym skręcali w lewo i dostali w bok od wyprzedzjącego busa)
    skończyła się oczywiście winą busa.

    Shrek.

  • 182. Data: 2014-01-22 17:39:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2014-01-21 23:09, cef wrote:
    ykuly_pokaz&id=13062

    >Nie wiem, ale analogiczna sytuacja (tylko na odwrót - policjancji
    >nieoznakowanym skręcali w lewo i dostali w bok od wyprzedzjącego
    >busa) skończyła się oczywiście winą busa.

    Gwoli scislosci - w normalnych warunkach, czyli bez policjantow, jest
    tak ze wyprzedzajacy na skrzyzowaniu jest winny, ale skrecajacy ... tu
    nawet Sad Najwyzszy nie wie czy jest winny czy nie. Wiec skrecajacego
    moze policja nie podejrzewac i nie wnioskowac o ukaranie, moze
    prokurator nie wnioskowac, moze sad uniewinnic, ale moze tez skazac (o
    ile do sprawy dojdzie), i nawet SN odrzuci apelacje. Ale wyprzedzajacy
    winny - w osobnej sprawie.

    Tu policjanci na sygnale, wiec powiedzmy ze mieli prawo naruszac rozne
    przepisy w sposob bezpieczny ... no to teraz prokurator i sady to
    ocenia.

    J.

  • 183. Data: 2014-01-22 17:47:47
    Temat: Re: Policyjny mistrz, czyli spotkali si? dwaj debile.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-22 17:39, J.F wrote:

    > Gwoli scislosci - w normalnych warunkach, czyli bez policjantow, jest
    > tak ze wyprzedzajacy na skrzyzowaniu jest winny, ale skrecajacy ... tu
    > nawet Sad Najwyzszy nie wie czy jest winny czy nie.

    Z poprzedniej dyskusji wynikało na odwrót;)

    Shrek.