  • 11. Data: 2010-05-07 16:58:26
    Temat: Re: Pojemnosci kart pamieci, ktore ofruje rynek...
    Od: JD <j...@g...com>

    On 7 Maj, 18:51, "romek76" <r...@o...eu> wrote:

    > Niewykluczone.
    >
    > Nb.co drugie-trzecie pytanie na 2. grupach foto spotyka sie z takimi
    > infantylnymi wlasnie odpowiedziami pseudowszystkowiedzacych, czego sie nie
    > wstydza ujawniac, a nawet obnosza sie z nimi. Troszenke pokory by sie przydalo i
    > szacunku dla samego sievie. ... Co wniosl Twoj post? Nic. I doskonale o tym wiesz.
    >
    > B/o.
    >
    > --

    Zaczynasz gadać jak trol, który od lutego się nie odzywał.
    Nerwy puszczają?

    --
    JD

  • 12. Data: 2010-05-07 17:12:15
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > a ile ja orientacyjnie zdjec zrobie na karcie na przyklad 16 czy 32
    GB?:)

    Tak orientacyjnie to na przyklad na karcie 32GiB od 136* do 112848**
    klatek.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Idz sobie trollowac gdzie indziej...

    * tiff z DM40
    ** jpeg z 2-mpix komorki

  • 13. Data: 2010-05-07 17:26:28
    Od: r...@o...eu

    > GB?:)
    >
    > Tak orientacyjnie to na przyklad na karcie 32GiB od 136* do 112848**
> [...]

    Cyfry w komorkach mnie nie interesuja, jak nietrudno sie domyslec...:(.
    Normalne aparaty jedynie, nie dodatki do breloczkow.

  • 14. Data: 2010-05-07 18:13:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    r...@o...eu pisze:

    > Cyfry w komorkach mnie nie interesuja, jak nietrudno sie domyslec...:(.
    > Normalne aparaty jedynie, nie dodatki do breloczkow.

    Nadal podane cyfry będą aktualne. Są normalne aparaty na których można
    robić zdjęcia z rozdzielczością 2mpx.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 15. Data: 2010-05-08 12:02:28
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Vituniu <v...@p...fm> zwrócił błąd:
    > GB?:)
    >
    > Tak orientacyjnie to na przyklad na karcie 32GiB od 136* do 112848**
    > klatek.

    Jak już tak dokładnie to karta nie ma chyba 32 GiB tylko bliżej 32 GB.

    --
    Saiko Kila
    Sprzedaj ciągnik, zastaw pole, odpraw żonę, kup konsolę.

  • 16. Data: 2010-05-10 06:10:49
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Jak już tak dokładnie to karta nie ma chyba 32 GiB tylko bliżej 32 GB.

    Zaokraglilem sobie do pelnych 274.877.906.944 bitow celem uproszczenia
    obliczen... :P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 17. Data: 2010-05-10 16:02:54
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Vituniu <v...@p...fm> zwrócił błąd:

    > Zaokraglilem sobie do pelnych 274.877.906.944 bitow celem uproszczenia
    > obliczen... :P

    Ja też lubię takie zaokrąglenia a czepiam się ze zwykłej wredności,
    przepraszam ;)

    --
    Saiko Kila
    "What happened to the squirrels?"

  • 18. Data: 2010-05-11 06:26:05
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Ja też lubię takie zaokrąglenia a czepiam się ze zwykłej wredności,
    > przepraszam ;)

    Iii tam... sie nie czuje "czepniety"... ;)

    pozdrawiam i zmykam,
    zanim oberwie sie nam za ciagniecie OT,
    Vituniu.