  • 201. Data: 2014-02-14 20:19:22
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Impertynencje? Nie, stwierdzenie faktu.

    Misiu pluszowy to stwierdzenie faktu?
    Odpadam...
    Lubie komizm w oparach absurdu ale bez przesady....

    > Znaczy jakie pytania?

    O omijanie mandatów

    > Tak, tak, z całą pewnością. Nie wiem kto prowadził, nie wiem
    > komu powierzyłem pojazd, odmawiam wskazania:>

    Nie twierdze, ze sie nie pojawiaja.

  • 202. Data: 2014-02-14 20:26:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-14 20:19, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Misiu pluszowy to stwierdzenie faktu?
    > Odpadam...
    > Lubie komizm w oparach absurdu ale bez przesady....

    Hmmm, chyba jednak coś przeoczyłeś:>

    > O omijanie mandatów

    Tak, tak, włącznie z całym 'pomocniczkiem' jak postępować w przypadku
    otrzymania korespondencji:>
    Z założenia...

    > Nie twierdze, ze sie nie pojawiaja.

    Głupio by było zaprzeczyć przeglądowi choćby z ostatniego tygodnia:>

  • 203. Data: 2014-02-14 20:51:08
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 14 Feb 2014 18:00:44 +0000, Budzik wrote:

    > Czyli co?
    > Jak sie nie wysyła zdjecia to sie przyzna.
    > A jak sie wysle zdjecie to sie nie przyzna? Dziwna logika...

    Nie, w sądzie się trudniej ściemnia. Więc więcej osób się przyznaje, żeby
    tego uniknąć. Mnie też to dziwi, bo najlepiej to po prostu jeździć
    zgodnie z przepisami - wtedy problemu nie ma.

    Tomek

  • 204. Data: 2014-02-14 20:51:42
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 14 Feb 2014 16:20:55 +0100, anacron wrote:

    > Mam zdjęcia nawet płyt... Ale nie nie wskażę, bo najwyższy czas abyś
    > przeczytał w całości przepisy, które kwestionujesz. Jak udowodnisz, ze
    > to zrobiłeś będziemy mogli dyskutować dalej. Inaczej nie widzę sensu,
    > tak więc EOT.

    Przeczytałem. Co dalej?

    Tomek

  • 205. Data: 2014-02-14 20:59:46
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 14 Feb 2014 19:33:32 +0100, Jaroslaw Postawa wrote:
    > W którym następuje, czy w którym może nastąpić?
    >
    > Na pierwszą część pytania nikt Ci nie odpowie, bo nie zrobiono badań pod
    > ZT.

    Nie zrobiono, bo wygląda na to, że nie potrzeba było ich robić.

    > Co do drugiej części to mogę sobie wyobrazić sporo rzeczy, gdzie ma to
    > znaczenie.

    Ja wyobrazić sobie mogę też masę rzeczy, ale potem przypomina mi się, że
    jest na rynku cała masa kontrolerów obsługujących zarówno pata jak i
    sata, które to działają na jednym sterowniku - będącym defacto tym samym
    modułem kernela.

    > Zadanie domowe dla Ciebie - jak
    > zamontowanie radaru na innym maszcie wpływa na wynik pomiaru (załóżmy,
    > że urządzenie zostało skalibrowane do wysokości masztu i poprawnie
    > ustawione).

    Wybacz, ale to nie moje hobby. Może Anacron odpowie?

    Tomek

  • 206. Data: 2014-02-14 21:35:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-02-14 19:13, J.F pisze:
    >Hmmm, zdefiniuj "mało aktywna".

    Ostatnio ich widzialem z suszarka ze dwa lata temu, pod Gdanskiem.
    Niedawno mnie zlapali bez swiatel, ale stali sobie bez suszarki,
    calkiem niedawno lapali ... i trzezwosc sprawdzali, a przeciez mogliby
    od razu suszyc ..

    >A po co im FR? ITD ma infrastrukturę i spokojnie może się zająć
    >automatyczną obróbką tych cudów.

    Hej, tu nie s.c.p., nie pisz jak polityk.
    Zabrali im na lata zanim ITD sie dorobila infrastruktury.
    Potem ITD cos narzekala ze te FR to nie takie, ze roznych typow ...
    Tomasz pewnie wie lepiej - nie kupili sobie nowych ?

    Tak w ogole jak na to calosciowo patrze to mam wrazenie ze ktos to
    sabotuje, a moze wrecz wszyscy sabotuja :-)

    >Tak szczerze powiedziawszy to policja jednak suszy, ale
    >niekoniecznie łatwo na to trafić (suszy nie znaczy Iskra).
    >SM mam te swoje FR w różnych miejscach (w miastach) i ludzie
    >się na to łapią z głupoty. Czy SM się czepia? Nie, to są
    >jednostkowe przypadki.

    No widzisz - Budzika zlapali 62/50, policja by pewnie ustawila alarm
    na 70 ..

    >Z jakich doświadczeń wyciągnąłeś te wnioski?

    Z tych paru ostatnich lat ..

    >SM to w większości pomiary automatyczne - maszyna to robi
    >i maszyna ocenia.

    Ale strasznicy prog ustalaja.

    No dobra, maja ustawe, nie bardzo wiadomo czy podlegaja, ale im
    jeszcze ktos zarzuci ze nie lapia, no to ustawia na +10. Zreszta
    przeciez po to sa, aby mandaty wystawiac :-)

    J.

  • 207. Data: 2014-02-14 21:36:48
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nie, w sądzie się trudniej ściemnia. Więc więcej osób się przyznaje, żeby
    > tego uniknąć.

    A jak nie masz pewnosci kto prowadzil pol roku temu ?

  • 208. Data: 2014-02-14 21:48:24
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 14 Feb 2014 21:36:48 +0100, Czesław Wiśniak wrote:

    > A jak nie masz pewnosci kto prowadzil pol roku temu ?

    To mówię, że nie mam pewności kto prowadził i przyjmuję na klatę pińcet.
    W końcu to mój problem, że nie wiem. Następnym razem samochodu nie
    udostępniam.

    Tomek

  • 209. Data: 2014-02-14 21:48:58
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > To mówię, że nie mam pewności kto prowadził i przyjmuję na klatę pińcet.
    > W końcu to mój problem, że nie wiem. Następnym razem samochodu nie
    > udostępniam.

    Wiesz, że przyjmowanie kary za inna osobę jest przestępstwem.

  • 210. Data: 2014-02-14 22:21:53
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 14 Feb 2014 21:48:58 +0100, Czesław Wiśniak wrote:

    > Wiesz, że przyjmowanie kary za inna osobę jest przestępstwem.

    No i? Przecież ustaliliśmy, że nie mam pewności i tak zeznaję.

    Tomek