    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Date: Fri, 14 Feb 2014 21:35:15 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-02-14 19:13, J.F pisze:
    >Hmmm, zdefiniuj "mało aktywna".

    Ostatnio ich widzialem z suszarka ze dwa lata temu, pod Gdanskiem.
    Niedawno mnie zlapali bez swiatel, ale stali sobie bez suszarki,
    calkiem niedawno lapali ... i trzezwosc sprawdzali, a przeciez mogliby
    od razu suszyc ..

    >A po co im FR? ITD ma infrastrukturę i spokojnie może się zająć
    >automatyczną obróbką tych cudów.

    Hej, tu nie s.c.p., nie pisz jak polityk.
    Zabrali im na lata zanim ITD sie dorobila infrastruktury.
    Potem ITD cos narzekala ze te FR to nie takie, ze roznych typow ...
    Tomasz pewnie wie lepiej - nie kupili sobie nowych ?

    Tak w ogole jak na to calosciowo patrze to mam wrazenie ze ktos to
    sabotuje, a moze wrecz wszyscy sabotuja :-)

    >Tak szczerze powiedziawszy to policja jednak suszy, ale
    >niekoniecznie łatwo na to trafić (suszy nie znaczy Iskra).
    >SM mam te swoje FR w różnych miejscach (w miastach) i ludzie
    >się na to łapią z głupoty. Czy SM się czepia? Nie, to są
    >jednostkowe przypadki.

    No widzisz - Budzika zlapali 62/50, policja by pewnie ustawila alarm
    na 70 ..

    >Z jakich doświadczeń wyciągnąłeś te wnioski?

    Z tych paru ostatnich lat ..

    >SM to w większości pomiary automatyczne - maszyna to robi
    >i maszyna ocenia.

    Ale strasznicy prog ustalaja.

    No dobra, maja ustawe, nie bardzo wiadomo czy podlegaja, ale im
    jeszcze ktos zarzuci ze nie lapia, no to ustawia na +10. Zreszta
    przeciez po to sa, aby mandaty wystawiac :-)

    J.