  • 1. Data: 2014-02-11 12:11:07
    Temat: NIGHT BREAKER UNLIMITED ?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Czy żarówki NIGHT BREAKER UNLIMITED naprawdę są tak dobre jak reklamują?
    Ma ktoś doświadczenia własne?
    Widziałem wczoraj na TVN Turbo ich porównanie ze zwykłymi ale TV to ja
    nie bardzo wierzę..
    Czy warto się nimi zając?

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2014-02-11 12:24:45
    Temat: Re: NIGHT BREAKER UNLIMITED ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 12:11:07 +0100 osobnik zwany WW napisał:

> [...]
    > Ma ktoś doświadczenia własne?
    > Widziałem wczoraj na TVN Turbo ich porównanie ze zwykłymi ale TV to ja

    wzystki etakie żarówki są przewoltowane co skraca ich zywotność

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-02-11 12:45:34
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    WW nabazgrał(a):

> [...]
    > Ma ktoś doświadczenia własne?
    > Widziałem wczoraj na TVN Turbo ich porównanie ze zwykłymi ale TV to ja nie

    Są tak dobre ale trzeba brać pod uwagę że wypalą się szybciej niż no-name z
    marketu

  • 4. Data: 2014-02-11 13:03:51
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 12:45:34 +0100, Chris napisał(a):

    > Są tak dobre ale trzeba brać pod uwagę że wypalą się szybciej niż no-name z
    > marketu

    H1 ledwie starczyły na pół roku w samochodzie, który prawie nie był
    używany, bo w tygodniu to służbowym jeździłem. Teraz mam samochód na H7 i
    jeżdżę po kilka tysięcy miesięcznie, więc chyba musiałbym co rano nowy
    komplet zakładać. Ale świecą zacnie, trzeba im przyznać.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2014-02-11 13:23:02
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    P.B. nabazgrał(a):

> [...]
    > jeżdżę po kilka tysięcy miesięcznie, więc chyba musiałbym co rano nowy
    > komplet zakładać. Ale świecą zacnie, trzeba im przyznać.

    Ja jak brałem NB to wystarczyły od zimy do zimy i padały zawsze w największy
    mróz :) ostatnia wymiana przy -30 a w rękawiczkach nie dam rady wymienić :)
    obecnie mam jakieś no-name z Auchan bo wymaniałem na szybko a firmowych nie
    mieli.

  • 6. Data: 2014-02-11 13:46:15
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    H4 NB oświetlały drogę dramatycznie od zwykłych. U mnie przepaliły się po
    ~20 tyś km, następne NB+ świeciły do sprzedaży auta, nie wiem ile
    wytrzymały.
    H7 w drugim samochodzie świeciły tylko lekko jaśniej od seryjnych i
    wystarczyły na ~10 tyś km.
    Podsumowując: H1 i H4 night breaker zdecydowanie tak, H7 ewentualnie.

    jest jeszcze Osram silverstar: +60% światła i 2x większa żywotność w
    porównaniu do zwykłej H4/H1

    pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2014-02-11 13:55:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, PaweL <l...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Podsumowując: H1 i H4 night breaker zdecydowanie tak, H7 ewentualnie.
    >
    > jest jeszcze Osram silverstar: +60% światła i 2x większa żywotność w

    Czesto zarowki roznych producentow roznia sie od siebie i wymagaja
    ustawienia swiatel, dobrze o tym pamietac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-02-11 14:36:51
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ma ktoś doświadczenia własne?
    > Widziałem wczoraj na TVN Turbo ich porównanie ze zwykłymi ale TV to ja nie

    Warto. Tylko jak wspomnieli inni, trzeba uwzględnić mniejszą żywotność.
    Zainteresuj się też Tungsram/GE Megalight - świecą podobnie, kosztują o
    wiele mniej.

    Wiwo

  • 9. Data: 2014-02-11 16:13:58
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-02-2014 12:11, WW pisze:
> [...]
    > Ma ktoś doświadczenia własne?
    > Widziałem wczoraj na TVN Turbo ich porównanie ze zwykłymi ale TV to ja

    swieca dalej, ale krocej ;] potwierdzam to co napisali inni. ze swojego
    doswiadczenia polecam bosch +50 i +90 (H7). +50 swieca naprawde dlugo i
    dosyc daleko.

  • 10. Data: 2014-02-11 16:21:03
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    > H4 NB oświetlały drogę dramatycznie od zwykłych.

    Dramatycznie gorzej, czy dramatycznie lepiej?