  • 1. Data: 2014-02-10 20:49:29
    Temat: Technilogia Stealth i iskra
    Od: k...@g...com

    Przed chwilą w programie Galileo próbowali oszukiwać radary. Jedynie maskowanie w
    technologii Stealth dało radę o wiele lepszemu radarowi niż Iskra. Technologia jest w
    zasięgu Kowalskiego. To karoseria oklejona czarną gąbką. Ważne żeby gąbka była
    barwiona pigmentem na bazie węgla. Samochód był oklejony z przodu i z boków mniej niż
    do polowy. Radar wyświetlił komunikat że za mała powierzchnia pomiaru.

  • 2. Data: 2014-02-10 21:21:51
    Temat: Re: Technilogia Stealth i iskra
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-10 20:49, k...@g...com pisze:
> [...]
    do polowy. Radar wyświetlił komunikat że za mała powierzchnia pomiaru.

    a to jest moja technologia stealth, ale działa tylko na fotoradary
    http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1024q90/571/mw
    06.jpg

  • 3. Data: 2014-02-10 21:55:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 10 Feb 2014 21:21:51 +0100, megrimsES
    <m...@i...pl> wrote:

    >a to jest moja technologia stealth, ale działa tylko na fotoradary
    >http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1024q90/571/m
    w06.jpg

    Nie tylko Twoja:
    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/t1/
    222794_597342533625739_329995028_n.jpg
    :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2014-02-10 22:12:01
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > a to jest moja technologia stealth, ale działa tylko na fotoradary
    > http://imagizer.imageshack.us/v2/1280x1024q90/571/mw
    06.jpg

    Musisz poprawic te technologie bo naklejke na szybie widac :)

  • 5. Data: 2014-02-10 22:15:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nie tylko Twoja:
    > https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/t1/
    222794_597342533625739_329995028_n.jpg

    Wersja letnia:
    http://superauto24.se.pl/auto-porady/jak-oszukac-fot
    oradar-wystarczy-miod-gryczany_158053.html

  • 6. Data: 2014-02-10 22:29:39
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 22:15:29 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    222794_597342533625739_329995028_n.jpg

    > Wersja letnia:
    >
    > http://superauto24.se.pl/auto-porady/jak-oszukac-fot
    oradar-wystarczy-miod-gryczany_158053.html

    Oczami wyobraźni widzę zdumienie tego co zasłonił kawałek tablicy i całą nalepkę na
    szybie. I dostał powiadomienie ze wylosował 400 złotych i 4 punkty. Bo nie zasłonił
    marki, typu i koloru samochodu. No i oczywiście swojego głupiego ryja też nie
    zasłonił.

  • 7. Data: 2014-02-10 22:33:17
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    ps.com...
    Wiśniak napisał:

> [...]

    nalepkę na szybie. I dostał powiadomienie ze wylosował 400 złotych i 4
    punkty. Bo nie zasłonił marki, typu i koloru samochodu. No i oczywiście

    no fakt, to bylo by zaskoczenie, 400zl i 4pkt;)
    jak z fotoradaru 400zl to albo 8 albo 10pkt

    no chyba ze 200 za predkosc i 200 twarzowe- w koncu 'swojego głupiego ryja
    też nie zasłonił'
    :D

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2014-02-11 11:46:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Feb 2014, megrimsES wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^

    Sugerujesz, że Iskra przejmowałaby się brakiem warunków do pomiaru? ;)
    Inaczej: czy ta "lepszość" aby nie polega na tym, że to nie jest
    radar do warunków bojowych "lepiej próbować oszacować niż nie
    podać niczego", a coś bardziej zbliżonego do narzędzia pomiarowego?
    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2014-02-11 12:17:13
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 lutego 2014 11:46:04 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    >
    > radar do warunków bojowych "lepiej próbować oszacować niż nie
    >
    > podać niczego", a coś bardziej zbliżonego do narzędzia pomiarowego?

    Od`razu napisz że policjanci sami pokrętłem wprowadzają prędkość jaką pokazują
    złapanemu.

  • 10. Data: 2014-02-11 23:55:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Feb 2014, k...@g...com wrote:

    > Od`razu napisz że policjanci sami pokrętłem wprowadzają prędkość jaką pokazują
    złapanemu.

    :P
    Może kiedyś (niekoniecznie przy okazji mandatu) dotknie Cię "ręka
    niesprawiedliwości prawnej" i dzięki temu zrozumiesz w czym problem.
    Albo nie zrozumiesz, bo przecież to TY będziesz poszkodowany,
    a wtedy to już (będzie) zupełnie inna sprawa :>

    pzdr, Gotfryd