  • 11. Data: 2010-01-04 12:39:40
    Temat: Re: Pikne fotki
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    >>> http://www.dpreview.com/challenges/Challenge.aspx?ID
    =2398&View=Results&R
    > Ale co - za maly konstrast, czy zawiscisz ze inne juz sie nie
    > sprzedadza?

    Ja nie sprzedaje zdjec, skad wiec ta prymitywna uwaga?

  • 12. Data: 2010-01-05 13:38:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message
    > Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    =2398&View=Results&Row

    > Niestety "HDR rzundzi".

    Kiedys narzekano na wprowadzenie koloru, pozniej automatycznych labow, ktore
    niszcza prawdziwa sztuke. Jeszcze pozniej technika cyfrowa miala zabic
    fotografie, ktora ma sie jednak calkiem dobrze. HDR to narzedzie i tyle,
    jakis odsetek zdjec powstaje w tej technice i jesli jest dobra uzyta
    wywolujac reakcje w ogladajacym, w czym bedzie gorsza od innych?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-01-06 11:01:19
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 03 of Jan 2010 17:23, EMPI wrote:

    > Hej !
    >
    > Obejrzałem wszystkie - jest co oglądać ...
    > http://www.dpreview.com/challenges/Challenge.aspx?ID
    =2398&View=Results&Rows=4

    Mam wrażenie, że ten samolot przekraczający barierę dźwięku pojawia się
    co roku w wielu rankingach i od wielu lat. Pisklęta w gnieździe też.

    --
    nb