  • 1. Data: 2010-01-02 14:13:29
    Temat: ha ha ha... onanizm sprzętowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    No i znowu mam kodaka dcs tym razem pro/n ;-)

    FF w wersji klasycznej bez filtra AA

    kurna już zapomniałem jaki on miał maciupki ekranik :)

  • 2. Data: 2010-01-02 14:34:19
    Temat: Re: ha ha ha... onanizm sprzętowy
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > No i znowu mam kodaka dcs tym razem pro/n ;-)
    >
    > FF w wersji klasycznej bez filtra AA

    To ten z czarnobiałą matrycą, czy kolorowy?
    No i ile kosztował cię ten FF, bo może to w chwili obecnej najlepszy
    wybór, dla tych, których uwiera, że mają APS-C, a chcieliby mały obrazek.

    > kurna już zapomniałem jaki on miał maciupki ekranik :)

    A po co większy? LV tam nie masz ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2010-01-02 21:28:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Paweł W." wrote:

    > To ten z czarnobiałą matrycą, czy kolorowy?
    > No i ile kosztował cię ten FF, bo może to w chwili obecnej najlepszy
    > wybór, dla tych, których uwiera, że mają APS-C, a chcieliby mały
    > obrazek.

    kolorowa :) 3700...

    > A po co większy? LV tam nie masz ;)

    mam, przez wizjer :)

  • 4. Data: 2010-01-02 23:02:42
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > kolorowa :) 3700...

    cienko, jakbys kupil B&W bylbys moim guru :)

    Roger

  • 5. Data: 2010-01-02 23:19:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Roger from Cracow wrote:

    > cienko, jakbys kupil B&W bylbys moim guru :)
    B&W 14Mpx FF nie było...

  • 6. Data: 2010-01-03 14:22:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > B&W 14Mpx FF nie było...

    Teraz się kupuje 18 mega, nie znasz się :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2010-01-03 20:07:53
    Od: md <m...@g...com>

    On 2 Sty, 15:34, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > No i ile kosztował cię ten FF, bo może to w chwili obecnej najlepszy
    > wybór, dla tych, których uwiera, że mają APS-C, a chcieliby mały obrazek.

    od pół roku bawię się dcs14n (1700zł), jeśli ktoś ma wątpliwości, to
    śpieszę donieść, że nadaje się ów aparat do architektury ze statywu,
    wnętrz z lampami, portetu w studio i ew. spokojnego pleneru, wyłącznie
    dzień.
    tylko bazowe iso (80), no i powolność ogromna.

    czy pro/n jest dużo lepszy?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-01-03 20:29:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    md wrote:

> [...]
    > dzień.
    > tylko bazowe iso (80), no i powolność ogromna.

    jest...

    ale to jest dużo pisaniny hint: też miałem DCS 14n

    DCS14n nadawał sie do wszystkiego, jednak miał kilka kosmicznych
    upierdliwości :/

    po pierwsze zjadał akumulatory jak smok (nawet wyłączony) :)
    po drugie, włoska flaga,
    po trzecie "red dot" z przymkniętymi stałkami widoczny już od domknięcia o
    1.1/2 działki ;-)
    po czwarte ISO używalne do 400
    po piąte nie używalne JPGi z aparatu :) ale kto normalny takim sprzętem
    robi w JPGach.

    więcej już nie pamiętam.

  • 9. Data: 2010-01-03 20:31:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:
> [...]
    > domknięcia o 1.1/2 działki ;-)
    > po czwarte ISO używalne do 400
    > po piąte nie używalne JPGi z aparatu :) ale kto normalny takim

    po szóste red fraging na mocno kontrastowych krawędziach

    matryca miała skopane powłoki antyodblaskowe, dopiero z PRO 14nx i Pro/n
    zmieniono matryce na lepszy model pozbawiony tych efektów + w 14nx i pro/n
    poprawiono oporgramowanie.