  • 1. Data: 2010-01-02 12:49:51
    Temat: Lag na LCD
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Witam, tak lekko offtopicznie, bo wyjątkowo mało związane z foto.
    Za to z LCD i lagiem jak najbardziej :)
    Otóż przypadkiem znalazłem ciekawostkę:
    http://www.youtube.com/watch?v=cOGHUBakFoo
    Polecam od 40 sekundy.
    Podobno poprawili od hardware reviosion A02

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2010-01-02 20:45:14
    Temat: Re: Lag na LCD
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał:

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=cOGHUBakFoo
    > Polecam od 40 sekundy.
    > Podobno poprawili od hardware reviosion A02

    Brakuje mi w tym teście jeszcze jednego - wzajemnej zamiany monitorów. Nie
    jestem przekonany, czy na opóźnienie nie może mieć też wpływu karta
    graficzna - może być tak, że w konfiguracji dwumonitorowej dane o
    położeniu obiektów nie są odświeżane jednocześnie - jeden z monitorów może
    mieć priorytet i dostawać uaktualnioną pozycję okna nieco wcześniej niż
    drugi.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2010-01-04 13:48:20
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieć priorytet i dostawać uaktualnioną pozycję okna nieco wcześniej niż

    Nie no... jak dla mnie to w domysle pozostaje, ze taki efekt zauwazono tylko
    na danym DELL-u.
    Jaki w przeciwnym razie mialoby to sens?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2010-01-04 22:14:43
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "quent" <x...@x...com> napisał:

> [...]
    tylko
    > na danym DELL-u.
    > Jaki w przeciwnym razie mialoby to sens?

    Nie wiem - nie sprawdzałem ile kombvinacji monitorów w ten sposób
    porównywali - może tylko tye dwa? Po prostu wydaje mi się, ze opóźnienie w
    takim teście oprócz monitora może powodować też karta graficzna - i wzajemna
    zamiana porónywanych monitorów jest najprostszym sposobem sprawdzenia, czy
    efekt nie jest powodowany przez kartę.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2010-01-06 10:45:34
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 02 of Jan 2010 13:49, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Witam, tak lekko offtopicznie, bo wyjątkowo mało związane z foto.
> [...]

    Jeśli od 40 sekundy to link można podać tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=cOGHUBakFoo#t=0m40s

    --
    nb

  • 6. Data: 2010-01-09 22:56:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Jan 2010, nb wrote:

    > Jeśli od 40 sekundy to link można podać tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=cOGHUBakFoo#t=0m40s

    O, thx (pewnie i tak zapomnę, jak będzie potrzebne :D)

    Przy okazji.
    Co do "metody" - o ile wiem na forach ludziska tak testowali
    sporo monitorów, a uwag o możliwym opóźnieniu karty graficznej
    nie widziałem; niewątpliwie "buforx4" przy pracy np. stereoskopowej
    (NVidia) powinien dawać mierzalny efekt, ale na ile może występować
    różnica przy wyjściach tej samej karty nie mam pojęcia.

    pzdr, Gotfryd