  • 41. Data: 2011-06-16 12:05:27
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Czyli rozumiem, że Twoje wykroczenia są cacy, a te akurat są be, bo
    > akurat takich jak te Ty nie popełniasz?

    Możesz sobie to interpretować w dowolny sposób - masz pełne prawo.
    Jeśli mnie złapie to niech śle cokolwiek gdziekolwiek a ja nie mam nic
    przeciwko temu.
    I wszystko. Nie ma że moje be a inne cacy.

  • 42. Data: 2011-06-16 12:06:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-16 11:51, to pisze:
    > begin CeSaR

    > Czyli rozumiem, że Twoje wykroczenia są cacy, a te akurat są be, bo
    > akurat takich jak te Ty nie popełniasz?

    Ja bym to ujął tak: gdyby 100% wykroczeń było wykrywanych i karanych
    (nieważne - przy pomocy takich społeczników czy przez organy bezpośrednio)
    to ja jestem za tym, bo sam stracę niewiele, a per saldo zyskam sporo.
    Skutkiem byłoby (jak sądzę) nie tylko drastyczny spadek liczby wykroczeń
    i wzrost bezpieczeństwa, ale też szybkie urealnienie szczególnie nieżyciowych
    przepisów, złych oznakowań i zbyt restrykcyjnych zakazów.

  • 43. Data: 2011-06-16 12:09:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 10:51, Tomek pisze:
    > Użytkownik "WOJO"<s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    >>> 3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?
    >>> Pozdrawiam,
    >
    > Wiesz, jestem takim dziwnym typem, który reaguje na łamanie prawa, pomaga w
    > sytuacjach trudnych innym ludziom (np. przy zasłabnięciu czy wypadku). To,
    > że większość ludzi ma znieczulicę, nie oznacza że wszyscy. I bardzo fajnie
    > jeździło mi się w Niemczech, gdzie takie rejestratory nie mają racji bytu,
    > bo ludzie jeźdżą lepiej (czy to z powodu dobrze działającej policji, czy z
    > powodu innej kultury jazdy). Choć jest też faktem, że nikła wysokość naszych
    > mandatów dla Niemców powoduje, że u nas jeżdżą koszmarnie - mają z reguły w
> [...]

    Błąd w rozumowaniu:
    1. Niemcy przestrzegają przepisy, bo one mają sens, czego nie można
    powiedzieć o naszych.
    2. Niemcy mniej przestrzegają przepisy u nas, bo są bez sensu. Człowiek
    inteligentny, ma naturalną wrogość do otaczającej głupoty.

    A.

  • 44. Data: 2011-06-16 12:09:39
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 12:03, AZ pisze:

    > Skonczy sie zabawa jak bedziesz swiadkiem i po rozprawie ktos Ci pod
    > sadem spusci wpierdol albo skasuje samochod.

    Czy dlatego kryjesz się za pseudonimem? ;->

  • 45. Data: 2011-06-16 12:10:40
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 11:26, Waldek Godel pisze:

    > no to się już ładnie przedstawiłeś zgromadzonej publice..

    "...przed słuchaczami, milionami słuchaczy..."

  • 46. Data: 2011-06-16 12:11:56
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 16/06/2011 09:51, Tomek wrote:

    > Wiesz, jestem takim dziwnym typem, który reaguje na ?amanie prawa,

    Domyslam sie, ze jestes takim dziwnym typem, ze jak sam zlamiesz jakims
    cudem przepisy, to zaraz po tym jak sie zorientujesz cos narobil, lecisz
    na Milicje i placisz mandat na podstawie wlasnej relacji i samokrytyki?

    --
    go!

  • 47. Data: 2011-06-16 12:13:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jakub Witkowski

> [...]
    > liczby wykroczeń i wzrost bezpieczeństwa, ale też szybkie urealnienie
    > szczególnie nieżyciowych przepisów, złych oznakowań i zbyt

    Początkowym skutkiem byłby brak samochodów na ulicach, łącznie, zapewne,
    z Twoim (bo nikt by nie miał prawa jazdy). Rozwiązania "rewolucyjne" są
    zazwyczaj głupie, a w tym przypadku byłby to kretynizm bez żadnych
    wątpliwości.

  • 48. Data: 2011-06-16 12:20:02
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-06-16 10:29, Tomek pisze:
    > Witam.
    > No to kupi?em sobie rejestrator do autka i ju? mam pierwsze dzisiejsze
    > "ofiary" (Warszawa i okolice).
    (cut)
    > Sk?d sie takie barany bior??
    No cóż - nie bronię ich - źle robią, ale mimo wszystko wierzę, że
    powodem takiego zachowania nie jest chęć zrobienia komukolwiek krzywdy,
    a raczej brak wyobraźni, bezmyślność, może lekceważenie innych
    użytkowników dróg... to są częste przypadłości. Natomiast charakter i
    styl Twojego posta nasuwa skojarzenia, że Twoje działania nie są w
    gruncie rzeczy nakierowane ku poprawie bezpieczeństwa, ale ku zrobieniu
    źle drugiemu człowiekowi. Już sam temat posta zdradza charakter mendy.
    Więc sam sobie odpowiedz - skąd się tacy biorą...

    > Mam kilka pytan:
    > 1. Takie filmiki to przesy?a sie do najbli?szej komendy ruchu drogowego, czy
    > mo?e gdzie? indziej?

    Jeśli zarejstrujesz zdażenie, które pomoże np. w ustaleniu sprawcy
    wypadku, możesz takim nagraniem bardzo konkretnie komuś pomóc, więc
    wtedy zanieś je na komisariat. Jeśli zamierzasz bawić się w prewencję -
    odpuść sobie.

    > 2. Jakim softem najpro?ciej wycinaae odpowiednie fragmenty?

    Jak masz windowsa, to w zupełności wystarczy Windows Movie Maker.

    > 3. Jaki serwer polecacie, gdzie mo?na te "kwiatki" wrzucaae?

    Jak coś śmiesznego lub pouczającego - youtube. W przeciwnych wypadkach -
    odpuść sobie.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 49. Data: 2011-06-16 12:20:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 12:09:25 +0200, Arek napisał(a):

> [...]
    > 2. Niemcy mniej przestrzegają przepisy u nas, bo są bez sensu. Człowiek
    > inteligentny, ma naturalną wrogość do otaczającej głupoty.

    pomijając rzeczywistą debilność niektórych przepisów w PL (np obowiązek
    świateł w lecie), zwykły kierownik samochodu nie jest od oceniania ich
    sensowności.
    Sam fakt, że 50 razy przejechał 120 przez zakręt na którym jest
    ograniczenie 50 nie znaczy, że znak jest głupi. 51 raz może jechać w
    deszczu i wyląduje na drzewie (oby tylko) lub na innym samochodzie czołowo.
    Znaki niestety póki co jeszcze nie mają funkcji wychodzenia na asfalt co
    godzinę i sprawdzania aktualnej przyczepności i widoczności oraz
    stosownego dostosowywania wskazań.
    A to tylko pierwszy z brzegu przykład.

    Poza tym kamerka jest świetna na to, co jest największą bolączką na
    polskich drogach - cwaniaczkowanie. Są niestety wciąż tabuny ziutków którym
    się wydaje, że są za dobrzy na stanie z innymi w korku, a PoRD to tylko
    zbiór nieśmiałych sugestii do zastosowania w razie dobrego humoru.
    I po chwili robi się tak: http://kwejk.pl/obrazek/09646
    Policja sama z siebie niewiele zrobi, bo sami się pchają na krzywy ryj i
    nie przestrzegają przepisów. Kamerki zrobią dobrze również na nich.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 50. Data: 2011-06-16 12:22:05
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 10:29, Tomek pisze:
    > Mam kilka pytań:
    > 1. Takie filmiki to przesyła się do najbliższej komendy ruchu drogowego, czy
    > może gdzieś indziej?

    służbista pie......