  • 81. Data: 2011-06-16 14:18:44
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Thursday, June 16, 2011, 1:51:33 PM, you wrote:

    > Wydaje Ci sie. Ograniczenia na zakretach sa liczone dla ciagnika z
    > naczepa na mokrej nawierzchni. Wiec osobowkami czy moto ten zakret
    > spokojnie da sie przejechac 2-2,5x szybciej.

    Możesz się bardzo mocno na niektórych zakrętach zdziwić. Szczególnie
    jadąc motorkiem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 82. Data: 2011-06-16 14:22:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > A w jaki sposób ta droga powoduje zderzenie czołowe ewentualnie
    > rozjechanie pieszego?

    Trafiłeś w sedno.
    Na niefatalnej drodze (krajówce) nie ma zdarzeń czołowych, ani pieszych.

    Więc nawet jak ktoś się pomyli albo przeszarżuje to skutki będą daleko mniej
    groźne.

  • 83. Data: 2011-06-16 14:31:58
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-06-16 13:47, Arek pisze:

    > A dlaczego? Może jak nagra kolesia wyprzedzającego na pasach (nagminne)
    > to w którymś tam przypadku taki gość się zastanowi i w efekcie np. nie
    > przejedzie kogoś.

    Już Ci tłumaczę. Dla policji to byłby żaden problem wyłapać co najmniej
    90% więcej wykroczeń, niż wyłapują w tej chwili (choćby z monitoringu).
    Nie robią tego, bo by to pochłonęło zbyt dużo czasu i środków. Dlatego
    kontrole drogowe wykonuje się wyrywkowo, na tyle, na ile pozwalają "moce
    przerobowe" i tak, aby mieli też czas zajmować się innymi sprawami.
    Teraz uważaj - jeśli nasz "ormowiec" dostarcza swoje rewelacyjne
    nagranie, to niestety policja musi się nim zająć, odciągając się przez
    to od innych, być może ważniejszych zadań. I uwierz, że policji wcale
    nie zależy, na takich społecznych "pomagaczach", wręcz traktują ich jako
    wrzód, który działając, niestety, w granicach prawa, utrudnia życie
    innym, a przy tym dezorganizuje ich pracę.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 84. Data: 2011-06-16 14:32:26
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    won trolu z tąd

    Ania

  • 85. Data: 2011-06-16 14:33:37
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > innego nagrywać wykroczenia i donosić na Policję. Dostrzegasz różnicę

    nie.
    Słyszałeś głupku o spoleczenstwo obywatelskie?

  • 86. Data: 2011-06-16 14:38:26
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > I uwierz, że policji wcale nie zależy, na takich społecznych
    > "pomagaczach", wręcz traktują ich jako wrzód, który działając, niestety, w
    > granicach prawa, utrudnia życie innym, a przy tym dezorganizuje ich pracę.

    Pieprzysz kocopaly.

    sz.

  • 87. Data: 2011-06-16 14:38:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-16 12:13, to pisze:
    > begin Jakub Witkowski

    > Początkowym skutkiem byłby brak samochodów na ulicach, łącznie, zapewne,
    > z Twoim (bo nikt by nie miał prawa jazdy). Rozwiązania "rewolucyjne" są
    > zazwyczaj głupie, a w tym przypadku byłby to kretynizm bez żadnych
    > wątpliwości.

    Jest chyba jasne że mowa o założeniu kompletnie nierealistycznym?

    Ale w ramach tego założenia: po pierwsze nie zakładałem wcale "rewolucyjnego"
    dojścia do owych 100%, tylko stopniowe. Po drugie: bez obawy, dokładnie
    w momencie gdy liczba pozbawionych prawka zaczęłaby stawać się problemem,
    zwłaszcza dla samych decydentów, w trybie przyspieszonym zmieniono by przepisy...

  • 88. Data: 2011-06-16 14:42:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-16 13:30, elmer radi radisson pisze:

    > Nie taka powinna byc kolejnosc - to urealnienie przepisow moze
    > przyczynic sie do skuteczniejszego egzekwowania. Skoro nastapi

    To jest chyba jeszcze mniej realistyczne niż moja koncepcja :)
    Nikt nie rozluźni w sposób istotny przepisów przy ich nieegzekwowalności.
    Kogo nie swędzi, ten się nie drapie...
    Urealnienie może odbyć się jedynie drogą reakcji decydentów na nadmierną
    bolesność danego przepisu - przy zwiększeniu egzekwowalności... niestety.

  • 89. Data: 2011-06-16 14:43:01
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 14:22, Cavallino pisze:

    > Trafiłeś w sedno.
    > Na niefatalnej drodze (krajówce) nie ma zdarzeń czołowych, ani pieszych.
    >
    > Więc nawet jak ktoś się pomyli albo przeszarżuje to skutki będą daleko
    > mniej groźne.

    Jasne, osobna autostrada do każdego mieszkania... ROTFL

  • 90. Data: 2011-06-16 14:45:52
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Tomek wrote:

    > Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...
    > Tomek

    Polecam autobus.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.