  • 31. Data: 2010-04-22 13:18:29
    Temat: Re: Pentiom III 733 MHz a DivX
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Vituniu" napisał:

    > A objawy jakie sa?
    > Zwiecha podczas ladowania windows, czy wczesniej?

    Po ekranie powitalnym Windows - klepsydra i tak stoi.

    Remek

  • 32. Data: 2010-04-22 13:50:52
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Po ekranie powitalnym Windows - klepsydra i tak stoi.

    Tryb awaryjny i przeinstaluj sterowniki od chipsetu.

    Znow NTG sie robi... ;)
    Wal z pytaniami na pl.comp.os.ms-windows.winnt

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 33. Data: 2010-04-22 15:43:55
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-21 16:22, Remek pisze:

    > Zainstalowane są:
    >
    > - directx_9c_redist.exe
    > - realalt190.exe
    > - DivX511.exe
    > - K-Lite_Codec_Pack_551_Full.exe

    Wyrzuć ten K-Lite i zainstaluj kodek XVid i DivX, a najlepiej od razu
    zainstaluj to:
    http://pliki.pcworld.pl/pc/programy/18093/Codec.8.3.
    html

    Przez parę lat oglądałam filmy w różnych formatach na pentium III mmx i
    problemów żadnych nie było.

    --
    animka

  • 34. Data: 2010-04-22 15:53:29
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-22 13:47, Remek pisze:

    > Tak zrobiłem i kiszka totalna. Działa najgorzej z możliwych opcji. Jako tako
    > jest na DivX 5. Chyba jednak trzeba zmienić sprzęt, bo nie ma co oczekiwać
    > cudów. Mam procesor Pentium III 933 Mhz, ale na tej płycie nie rusza. Same
    > problemy.

    Pewnie nie na Twojej płycie tylko w Twoim odtwarzaczu.
    Jak zainstalujesz codeki to nic tam w nich nie zmieniaj, nie kombinuj,
    zostaw tak jak się zainstalowało. Możesz tylko wyłączyć (czy nie
    instalować) AC3.
    Zainstaluj sobie programik do odtwarzania filmów Cinema Player:
    http://legalne.info/CinemaPlayer,program,download,58
    4

    --
    animka

  • 35. Data: 2010-04-22 17:19:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "bagno" napisał:

    > To spokojnie chodziło na P200

    Oczywiście, o ile dołożyło mu się tam np. Creative DXR3. Sam z siebie mógł
    co najwyżej płynnie odtwarzać MPEG-1 i to w nienachalnej rozdzielczości. A
    co do głównego problemu - to moim skromnym zdaniem głównym problemem jest
    zbyt mała pamięć. XP po zaaplikowaniu SP3 przy 256 MIB zaczyna straszliwie
    mulić, swapując bez opamiętania w walce o przeżycie. Dysk zajęty obsługą
    pliku wymiany nie za bardzo nadąża z odczytywaniem kolejnych porcji filmu.
    Na początek dorzuciłbym mu drugie 256 MiB RAM i dopiero wtedy zaczął bawić
    się kodekami.

    JoteR

  • 36. Data: 2010-04-23 07:59:28
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Vituniu" napisał:

    > Tryb awaryjny i przeinstaluj sterowniki od chipsetu.

    Z tym nie ma problemu. Norton ghost i zrzut z backupu. 5 minut.

    > Znow NTG sie robi... ;)

    Ty pytasz, ja odpowiadam :) Jak zadam pytanie o chipset na grupie dotyczącej
    OS, to jak amen w pacierzu wykopią mnie z powrotem tu właśnie,

    Remek

  • 37. Data: 2010-04-23 08:07:40
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał:

    > moim skromnym zdaniem głównym problemem jest zbyt mała pamięć. XP po
    > zaaplikowaniu SP3 przy 256 MIB zaczyna straszliwie mulić, swapując bez
    > opamiętania w walce o przeżycie.

    NJie ma żadnych SP.

> [...]
    > Na początek dorzuciłbym mu drugie 256 MiB RAM i dopiero wtedy zaczął bawić

    Od tego zacząłem, ale niestety ta płyta nie obsługuje nowszych typów SDRAM i
    128 MB widzi jako 64 MB, 256 MB jako 128 MB. A ma tylko 3 banki i nie ma
    obsługi DDR niestety. Nie ma chyba sensu szukać starych pamięci o
    odpowiedniej pojemności pasujących do tej płyty. Wyjdzie drożej niż trochę
    nowsza MB. Nie mogę znaleźć informacji czy ta P6BAT powinna pociągnąć PIII
    933 MHz. Strony ECS to paranoja totalna.

    Remek

  • 38. Data: 2010-04-23 08:32:16
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał:

    > Na początek dorzuciłbym mu drugie 256 MiB RAM i dopiero wtedy zaczął bawić
    > się kodekami.

    Uzupełniam, bo zapomniałem o tym napisać. Na płycie P6VAA + PIII 933 MHz +
    64 MB RAM z tym samym OS, kodekami, sterownikami, grafiką itd. filmy
    odtwarzane są bezbłędnie. Te 64 MB RAM zrobiłem celowo dla sprawdzenia.

    Remek

  • 39. Data: 2010-04-23 09:17:38
    Od: Onufry Zagloba <z...@g...com>

    On 21 Kwi, 15:40, "Remek" <r...@t...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Płyta P6BAT-A+, Pentium III 733 MHZ, 256 MB RAM, Windows XP.
    >
    > Czy taki zestaw wystarczy/powinien wystarczyć do odtwarzania filmów w
    > formacie DivX? Póki co filmy odtwarzane są skokami. Dźwięk "leci" równo.
    > Również film DVD jest odtwarzany źle, a przecież podobno to znaczne mniej
    > wymagający format. Zainstalowałem na próbę na tym sprzęcie Windows98 SE i
    > jest dobrze. Czego brakuje? Procesora, RAMu?
    >
    > Remek

    Witam.

    Jestem zdziwiony tym, że niektórzy z kolegów w ogóle jeszcze instalują
    jakieś kodeki.
    Sam do pewnego czasu miałem zrobiony swój żelazny zestaw który
    pozwalał odtwarzać zarówno pierwsze Divxy jak i te najnowsze (a to nie
    było takie łatwe bo te pierwsze były jeszcze pod Divx 3.11, który nie
    wiedzieć czemu czasem się świecił na różowo pod najnowszym wtedy
    ffdshowem).
    Wkurzony monotonią i skomplikowanością całej procedury odkryłem że są
    odtwarzacze które wcale nie potrzebują kodeków a potrafią odtwarzać
    każdy format (nawet mov, flv itp.), radzą sobie z AC3 i mają bardzo
    rozbudowane możliwości konfiguracji.
    Moim ulubionym jest KMPlayer (oczywiście w najnowszej odsłonie) który
    radzi sobie z każdym formatem. Jego minusem jest to ze przy FullHD
    potrzebuje już nieco mocy procesora.

    Jako HTPC robił przez dłuższą chwile u mnie Duron 800 z 192 MB(128 +
    64) Ramu. KMPlayer dawał sobie rade w większości przypadków, chyba że
    film był zbyt duży. Okazało się, że radą na to jest zainstalowanie VLC
    Playera. Posiada dużo możliwości konfiguracji i mniej mocy procesora
    potrzebuje. Po jakimś czasie dołożyłem do 512 MB i okazało się, że i
    KMPlayer sobie radzi.

    Konkludując nie instaluj kodeków, użyj odtwarzacza który sam w sobie
    ma kodeki.
    Dodatkowo rozglądnij się za odpowiednim RAMem gdyż to, że widzi tylko
    połowę kości wynika z jej budowy (o ile pamiętam chodzi o dwustronna i
    jednostronną).

    Onufry Zagloba

  • 40. Data: 2010-04-23 18:04:25
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, o ile dołożyło mu się tam np. Creative DXR3. Sam z siebie mógł
    > co najwyżej płynnie odtwarzać MPEG-1 i to w nienachalnej rozdzielczości.

    Z tego co pamiętam to chodziło już bez sprzętowego wspomagania.