  • 1. Data: 2010-04-21 00:14:44
    Temat: Płyta główna + procek + ram
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Szukam i nie wiem na co się zdecydować, czy coś na intelu, czy na AMD.
    Potrzebna płyta główna, procesor (BOX) i pamięć.
    Komp będzie służył najczęściej do gier, reszta zadań mało istotna, komp
    dla niezbyt wymagającego gracza. Procesor nie będzie kręcony. Części
    muszą być nowe - gwarancja.
    Budżet 400 zł
    grafika już jest HD4650 - nie będzie zmieniana.

    Co byście zaproponowali?

  • 2. Data: 2010-04-21 07:15:46
    Temat: Re: Płyta główna + procek + ram
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > być nowe - gwarancja.
    > Budżet 400 zł
    > grafika już jest HD4650 - nie będzie zmieniana.

    Nowe: płyta, procesor i RAM dla gracza za 400zł? Hmmm...
    Tu nie ma co proponować, bo tu wchodzą w grę tylko najtańsze komponenty. Aby
    mieć jakiś wybór, trzeba mieć min 100-200 zl więcej.
    S.

  • 3. Data: 2010-04-21 11:07:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Skylla pisze:

    > Nowe: płyta, procesor i RAM dla gracza za 400zł? Hmmm...
    > Tu nie ma co proponować, bo tu wchodzą w grę tylko najtańsze komponenty.
    > Aby mieć jakiś wybór, trzeba mieć min 100-200 zl więcej.

    Dla niezbyt wymagającego gracza - nie gra on w najnowsze tytuły jakie
    się pojawią, gra w rozdzielczości max 1280x1024 i nie musi mieś super
    wygładzania itp włączonego.

  • 4. Data: 2010-04-21 11:17:29
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-21 13:07, BQB pisze:

    > Dla niezbyt wymagającego gracza - nie gra on w najnowsze tytuły jakie
    > się pojawią, gra w rozdzielczości max 1280x1024 i nie musi mieś super
    > wygładzania itp włączonego.

    wejdź na allegro i wybierz njatańsza płytę, najtańszy procesor i
    najtańszy ram w ilości jakiej potrzebujesz - zsumuj a potem zastanów się
    czy jest tu co doradzać

  • 5. Data: 2010-04-21 11:22:20
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Dla niezbyt wymagającego gracza - nie gra on w najnowsze tytuły jakie się
    > pojawią, gra w rozdzielczości max 1280x1024 i nie musi mieś super
    > wygładzania itp włączonego.
    Najtańszy celeron - 150zł, najtańsza przyzwoita płyta, np. Gigabajt - 150zł
    i zostaje 100zł za 1GB przyzwoitego RAMu (na 2 już nie starczy). Ale za
    200zł masz znacznie lepszy procesor i za 150zl 2GB RAMu - ale wtedy jest już
    500zł.
    Podobnie dla platformy AMD.
    Poważnie dozbieraj do 500-600zł :-)
    W.