  • 1. Data: 2010-04-20 13:04:11
    Temat: Mysz Logitech
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Witam,
    szukam informacji na temat myszy Logitecha. Chcę kupić pełnowymiarową
    mysz laserową, bezprzewodową z odbiornikiem Logitech(R) Unifying.
    Czy oprócz M505, B605 są jeszcze jakieś urządzenia Logitecha spełniająca
    te wymagania? No i oczywiście cena - do 200 zł.
    --
    Reseller

  • 2. Data: 2010-04-20 14:40:14
    Temat: Re: Mysz Logitech
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Reseller" napisał w wiadomości
[...]

    Może Marathon Mouse M705 - cena na aledrogo mieści sie do 200zł.

    T.