  • 21. Data: 2009-03-19 19:30:53
    Temat: Re: Pentax jeszcze bardziej niszowy...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Nóżki wyciągnie. I dobrze, same kaszaloty robią,
    NOKIA kaszalotów nie robi, sprzedaż maja, a duży procent
    załogi tez zwalniają.

    Na C. i N. tez przyjdzie czas, bo takie czasy idą.
    --
    Krzysiek

  • 22. Data: 2009-03-19 19:38:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Maciej Moskwa pisze:
    > Dość dziwne zasady określania standardów, ale mówisz i masz:
    > http://www.bdimitrov.de/kmp/lenses/zooms/short/DA16-
    50f2.8.html

    A to nie ten ''tokinax'' czasem nieudany? Warte to takiej kasy?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-03-19 19:39:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kombajn Bizon pisze:

    > Z Twoich ust sie nie spodziewalem czegos TAKIEGO ;)

    Standard studyjny :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z
    przyjemnym/

  • 24. Data: 2009-03-19 19:40:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krzysztof 45 pisze:
    > NOKIA kaszalotów nie robi, sprzedaż maja, a duży procent załogi tez
    > zwalniają.
    >
    > Na C. i N. tez przyjdzie czas, bo takie czasy idą.

    I nie będzie niczego :(

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /Polsko, ojczyzno moja, gdzie Quinlan Private Golub buduje Enterprise
    Park.../

  • 25. Data: 2009-03-19 19:58:36
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gptoi5$fhk$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik nabazgrał:
    > Tymczasem skończyło się tak naprawdę na k10D, wszystko dalej to już było
    > wręcz cofanie się :(

    Oj nie wiesz o czym piszesz. K20D to był zawód, bo to czego naprawdę
    brakowało, to lepszy AF. Ale matryca w K20D to spory krok do przodu,
    a korekcja AF/BF to też spora zaleta.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 26. Data: 2009-03-19 20:28:48
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gpu70b$m8o$1@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:
    50f2.8.html

    > A to nie ten ''tokinax'' czasem nieudany? Warte to takiej kasy?

    Czasem nieudany, czasem udany. Ponoć bywają dobre egzemplarze :/

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 27. Data: 2009-03-19 21:12:20
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd dominik napisał(a):

    > Mi żal, bo to firma która miała spory potencjał, była na swój sposób
    > innowacyjna, a połączenie z hoyką dawało nadzieję na niezłą optykę.
    > Tymczasem skończyło się tak naprawdę na k10D, wszystko dalej to już było
    > wręcz cofanie się :(

    Ciekawe, że zapowiedzi mieli interesujące, tylko gorzej z ich
    realizacją. Np. cyfrowe 645, odgrzewane kilka razy. Albo to:

    "Na targach w Kolonii można było zobaczyć prototyp nowej lustrzanki
    małoobrazkowej Pentaxa. [...] Aparat, który pojawi się w sprzedaży w
    pierwszym kwartale 2001r., będzie nazywać się Pentax MZ-S. Jest to, jak
    mówią przedstawiciele Pentaxa, końcowy efekt poszukiwań aparatu łatwego
    w obsłudze. [...] Wykonany ze stopu metali lekkich korpus MZ-M ma być
    podstawą do konstrukcji cyfrowej lustrzanki o rozdzielczości sześciu
    megapikseli, której układ CCD będzie miał format pełnej klatki 24x36mm."
    (Pozytyw, nr 1/2001, str. 7)

    Pamięta ktoś te zapowiedzi? Co z nich wyszło?

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 28. Data: 2009-03-19 21:17:37
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Mikolaj Machowski napisał(a):

    > Jeśli (b. duże jeśli) pracę nad optyką przesuną do Hoyi - co jest dość
    > logicznym posunięciem IMO - to news nie musi od razu oznaczać końca. Tak
    > samo dział handlu był zbędny.

    Bo wcale nie oznacza końca, niemniej zmniejszenie mocy produkcyjnych i
    działu rozwojowego oznacza, że będzie mniej modeli na rynku. No chyba że
    panowie inżynierowie, jak ich tylko trzech tylko zostanie, wezmą się w
    końcu do roboty, a fabryki powstaną w Tajlandii czy innych Chinach,
    gdzie może tańsza siła robocza?... ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Nie programuj w święta - bug się rodzi.

  • 29. Data: 2009-03-19 21:57:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gptlsv$b19$2@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Nóżki wyciągnie. I dobrze, same kaszaloty robią, a dobrego obiektywu
    > standard 2.8 do dziś nie ma.
    > /Sorry za bolesne słowa i obrażanie uczuć/

    Jak to?
    A Limitedy?

    TA

  • 30. Data: 2009-03-19 22:08:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Jak to?
    > A Limitedy?

    Zuma nima.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /90% ludzi nie powie nigdy nikomu tego, o czym myśli przez 90% czasu/